Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
MotoGP Αραγονίας 2011, ΕΔ1-2: Ταχύτερος ο D. Pedrosa, ελπίδες για τον V. Rossi

MotoGP Αραγονίας 2011, ΕΔ1-2: Ταχύτερος ο D. Pedrosa, ελπίδες για τον V. Rossi

Στην πρώτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών της ισπανικής πίστας -καθότι η δεύτερη ακυρώθηκε λόγω προβλημάτων ηλεκτροδότησης- ο αναβάτης της Honda ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος των J. Lorenzo και C. Stoner. Νέα αρχή για τον V. Rossi, με το νέο αλουμινένιο πλαίσιο της Ducati.

Ο Dani Pedrosa της Honda ήταν ο ταχύτερος της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών του MotoGP Αραγονίας, ενώ η δεύτερη περίοδος ακυρώθηκε λόγω προβλημάτων στην ηλεκτροδότηση της ισπανικής πίστας, που φιλοξενεί αυτό το τριήμερο τον 14ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος του MotoGP.

Το ρεύμα διεκόπη τρεις φορές αυτό το μεσημέρι στην περιοχή της Αραγονίας. Την τρίτη φορά, έπειτα από δίωρη καθυστέρηση και ενώ οι ομάδες του MotoGP ετοίμαζαν τις μοτοσικλέτες για να μπουν στην πίστα, οι οργανωτές αποφάσισαν να ακυρώσουν τη διαδικασία.

Έτσι, ως ταχύτερος χρόνος της ημέρας έμεινε το 1:50.281 που είχε πετύχει ο Dani Pedrosa στις πρωινές δοκιμές. Ο Ισπανός απάντησε στους ταχύτερους χρόνους που σημείωσαν νωρίτερα οι Casey Stoner και Jorge Lorenzo και άφησε τους δύο διεκδικητές του τίτλου περίπου μισό δευτερόλεπτο πίσω του.

Ο Valentino Rossi ήταν 8ος, σχεδόν 1,4 δευτ. μακριά. Ο Ιταλός, ωστόσο, σε αυτό τον αγώνα ελπίζει ότι θα καταφέρει να βελτιώσει την απόδοσή του λόγω της απόφασης της Ducati να χρησιμοποιήσει το αλουμινένιο πλαίσιο που δοκίμασε στο Mugello την προηγούμενη εβδομάδα!

Ο «γιατρός» αντιμετώπιζε από την πρώτη στιγμή που οδήγησε τη Ducati προβλήματα με το μπροστινό μέρος, κρίνοντας ότι αυτά προέρχονταν από το πλαίσιο ανθρακονημάτων. Τώρα ελπίζει ότι το αλουμινένιο πλαίσιο θα τον βοηθήσει να τα εξαλείψει.

Το νέο πλαίσιο δεν είναι αντίστοιχο του πλαισίου δύο δοκών που έχουν οι ιαπωνικές μοτοσικλέτες του σπορ. Είναι το ίδιο που είχε η Ducati, με τη διαφορά ότι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο.

Αν και ο Valentino Rossi ήταν σήμερα πιο αργός τόσο από τον Nicky Hayden όσο και από τον Randy de Puniet, που χρησιμοποιούν το ανθρακονημάτινο πλαίσιο, είπε ότι το νέο από αλουμίνιο του δίνει καλύτερη αίσθηση.

Ο Ιταλός είπε, συγκεκριμένα: «Στο Mugello η μοτοσικλέτα είχε καλύτερη αίσθηση και ήταν λίγο ταχύτερη, οπότε χρησιμοποιούμε αυτό τον αγώνα ως δοκιμή. Η φιλοσοφία του ‘μη-πλαισίου’ της Ducati παραμένει η ίδια, αλλά απλώς το μπροστινό μέρος της μοτοσικλέτας είναι λίγο διαφορετικό.

Είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και όχι από ανθρακονήματα, όπως προηγουμένως. Τώρα πρέπει να κατανοήσουμε τη μοτοσικλέτα, αλλά με το αλουμίνιο χρειάζεσαι πολύ λιγότερο χρόνο σε σχέση με τα ανθρακονήματα. Είναι μόνο το πρώτο βήμα στην προσπάθειά μας να επιστρέψουμε στη μάχη για τις πρώτες θέσεις», κατέληξε.

MOTOGP ΑΡΑΓΟΝΙΑΣ 2011
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

1. Pedrosa (Honda) 1:50.281
2. Lorenzo (Yamaha) +0.449
3. Stoner (Honda) +0.525
4. Simoncelli (Gresini Honda) +0.612
5. Dovizioso (Honda) +0.810
6. De Puniet (Pramac Ducati) +1.095
7. Hayden (Ducati) +1.137
8. Rossi (Ducati) +1.395
9. Edwards (Tech3 Yamaha) +1.545
10. Aoyama (Gresini Honda) +1.578
11. Spies (Yamaha) +1.630
12. Barbera (Aspar Ducati) +1.735
13. Bautista (Suzuki) +1.943
14. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +2.299
15. Abraham (Cardion Ducati) +2.877
16. Elias (LCR Honda) +3.159
17. Capirossi (Pramac Ducati) +3.561

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο