Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
F1 – GP Ιταλίας 2011: Περίπατος στο πάρκο για τον S. Vettel

F1 – GP Ιταλίας 2011: Περίπατος στο πάρκο για τον S. Vettel

Ο Γερμανός κυριάρχησε ολοκληρωτικά στο πάρκο της Monza και κατέκτησε την 8η φετινή του νίκη, σε 13 αγώνες, αυξάνοντας έτσι στους 112 βαθμούς τη διαφορά του στην κορυφή της βαθμολογίας. Οι Jenson Button και Fernando Alonso έκλεισαν το βάθρο.

Ο Sebastian Vettel έφτασε ένα βήμα πιο κοντά στη μαθηματική εξασφάλιση του δεύτερου διαδοχικού του πρωταθλήματος στη Formula 1, κυριαρχώντας ολοκληρωτικά (και) στον 13ο αγώνα του φετινού πρωταθλήματος, στο πάρκο της Monza.

Αυτή ήταν η πρώτη νίκη για τη Red Bull Racing στο Grand Prix Ιταλίας – αλλά όχι και για τον S. Vettel. Ο Γερμανός είχε κατακτήσει στην ίδια πίστα, σε εναλλασσόμενες καιρικές συνθήκες, την πρώτη νίκη της καριέρας του στο σπορ το 2008, ως οδηγός της Toro Rosso τότε.

Ο Jenson Button ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου και ο Fernando Alonso στο τρίτο. Ο Ισπανός της Ferrari έκανε υπερπροσπάθεια για να κρατήσει πίσω του την ταχύτερη McLaren του Lewis Hamilton, ο οποίος στο πρώτο μισό του αγώνα έχασε αρκετό χρόνο μην μπορώντας να περάσει, για αρκετούς γύρους, τον Michael Schumacher.

Την πρώτη εξάδα έκλεισαν οι Michael Schumacher (Mercedes) και Felipe Massa (Ferrari), ενώ ο Mark Webber εγκατέλειψε στον 5ο γύρο μετά από σύγκρουσή του με τον F. Massa.

Μετά από αυτό το αποτέλεσμα, ο S. Vettel απέκτησε διαφορά 112 βαθμών από τον F. Alonso στην κορυφή της βαθμολογίας και 117 βαθμών από τους J. Button και M. Webber που μοιράζονται την 3η βαθμολογική θέση.

O F. Alonso εξάπλωσε ένα ξέφρενο πανηγύρι στις κερκίδες της Monza ανεβαίνοντας από την 4η θέση της εκκίνησης στην 1η θέση, στην πρώτη στροφή! Οι S. Vettel έμεινε δεύτερος αποκρούοντας την επίθεση του L. Hamilton και ο J. Button ακολούθησε.

Ωστόσο, σύντομα μπήκε στην πίστα το όχημα ασφαλείας, διότι μια επαφή του Kamui Kobayashi με τον Tonio Liuzzi στα φρένα της ευθείας έστειλε την Hispania του δεύτερου να προσκρούσει πάνω στη Renault του Vitaly Petrov και να προκαλέσει, στο πρώτο σικέιν, ένα ντόμινο που οδήγησε στην εγκατάλειψη των δύο τελευταίων και του Nico Rosberg της Mercedes.

Μετά την αποχώρηση του οχήματος ασφαλείας, ο S. Vettel εξαπέλυσε μια λυσσαλέα επίθεση στον F. Alonso και πέρασε τη Ferrari του Ισπανού, ενώ ο M. Schumacher εκμεταλλεύτηκε μια στιγμιαία αδράνεια του L. Hamilton και πήρε από τον Άγγλο την 3η θέση.

Στο μεταξύ, στην προσπάθεια του M. Webber να περάσει τον Felipe Massa στον 5ο γύρο ο Αυστραλός και ο Βραζιλιάνος συγκρούστηκαν. Η Red Bull RB7 έχασε τη μπροστινή της πτέρυγα και, εξαιτίας αυτής της απώλειας, ο M. Webber βγήκε από το δρόμο στην Parabolica, προσέκρουσε στις μπαριέρες και εγκατέλειψε.

Από εκείνο το σημείο και έπειτα, δεδομένου ότι όλοι οι πρωταγωνιστές επέλεξαν τη μαλακή γόμα για τα πρώτα δύο stints και τη μέση για το τρίτο, ο S. Vettel ανέπτυξε μεγάλη διαφορά 15 δευτερολέπτων, την οποία δεν είχε κανένα πρόβλημα να διατηρήσει μέχρι τον τερματισμό.

Ο F. Alonso διατήρησε τη δεύτερη θέση μετά τους πρώτους γύρους, ενώ πιο πίσω ο L. Hamilton έκανε διαδοχικές απόπειρες να περάσει τον M. Schumacher, χωρίς να τα καταφέρει – ούτε καν μέσω των pits, καθώς ο Γερμανός μπήκε ένα γύρο νωρίτερα από τον Άγγλο.

Αντίθετα, ο J. Button (που είχε λίγο διαφορετικές ρυθμίσεις) κατάφερε να περάσει και τους δύο στον 16ο γύρο, να ανέβει στη 2η θέση και να αρχίσει την καταδίωξη του F. Alonso. Τελικά ο Άγγλος κατάφερε να περάσει τον Ισπανό μετά το δεύτερό τους pit-stop.

Ο L. Hamilton τελικά προσπέρασε τον M. Schumacher στον 26ο γύρο, στο μέσον του αγώνα. Όπως αποδείχθηκε στο τέλος, άργησε κατά έναν γύρο, διότι ο Άγγλος κατάφερε να φτάσει στην ουρά της Ferrari μόλις στον τελευταίο γύρο.

F1 – GP ΙΤΑΛΙΑΣ 2011
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Vettel (RBR) 1:20:46.172
2. Button (McLaren) +9.590
3. Alonso (Ferrari) +16.909
4. Hamilton (McLaren) +17.471
5. Schumacher (Mercedes) +32.677
6. Massa (Ferrari) +42.993
7. Alguersuari (STR) +1 γύρος
8. Di Resta (Force India) +1 γύρος
9. Senna (Renault) +1 γύρος
10. Buemi (STR) +1 γύρος
11. Maldonado (Williams) +1 γύρος
12. Barrichello (Williams) +1 γύρος
13. Kovalainen (Lotus) +1 γύρος
14. Trulli (Lotus) +2 γύροι
15. Glock (Virgin) +2 γύροι
ΕΓΚ Ricciardo (Hispania) +13 γύροι
ΕΓΚ Perez (Sauber) +19 γύροι
ΕΓΚ Kobayashi (Sauber) +30 γύροι
ΕΓΚ Sutil (Force India) +42 γύροι
ΕΓΚ Webber (RBR) +47 γύροι
ΕΓΚ D’Ambrosio (Virgin) +50 γύροι
ΕΓΚ Petrov (Renault) +52 γύροι
ΕΓΚ Rosberg (Mercedes) +52 γύροι
ΕΓΚ Liuzzi (Hispania) +52 γύροι

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ

1. Vettel 284
2. Alonso 172
3. Webber 167
4. Button 167
5. Hamilton 158
6. Massa 82
7. Rosberg 56
8. Schumacher 52
9. Petrov 34
10. Heidfeld 34
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. Red Bull Racing 451
2. McLaren 325
3. Ferrari 254
4. Mercedes 108
5. Renault 70
6. Force India 36
7. Sauber 35
8. Toro Rosso 29
9. Williams 5

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο