Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
MotoGP Ιταλίας 2011, ΕΔ1-2: Τυπικός Marco Simoncelli

MotoGP Ιταλίας 2011, ΕΔ1-2: Τυπικός Marco Simoncelli

Ο Ιταλός της Gresini Honda εξακολούθησε -και στο Mugello- να "πετάει" στις δοκιμές, καθώς η δεύτερη περίοδος διακόπηκε λόγω βροχής. Επιστροφή για τον Dani Pedrosa, προβλήματα για τον Valentino Rossi στο ντεμπούτο του με τη Ducati μπροστά στους τιφόζι.

Ο Marco Simoncelli της Gresini Honda σημείωσε τον πρώτο χρόνο για μία ακόμη φορά στις ελεύθερες δοκιμές, ενόψει του Grand Prix Ιταλίας στο Mugello – 8ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος MotoGP.

Ο Ιταλός ήταν ο μόνος που έπεσε κάτω από το 1:49 στην πίστα της Φλωρεντίας, αλλά ο Casey Stoner της εργοστασιακής Honda τον πλησίασε στα 40 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ο Αυστραλός και οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές του σπορ έχασαν την ευκαιρία να απαντήσουν στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών, λόγω βροχής.

Συγκεκριμένα, η άσφαλτος έμεινε αρκετά βρεγμένη σχεδόν σε όλη τη διάρκεια της δεύτερης περιόδου και δεν επέτρεψε στους αναβάτες να τοποθετήσουν τα slicks ελαστικά, παρά μόνο στα τελευταία λεπτά. Επιπλέον, δεν ήταν αρκετά υγρή για να κάνουν και δοκιμές με «βρόχινη» γόμα.

Ετσι, ο Andrea Dovizioso της Honda που πέτυχε τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο, έμεινε περίπου τρία δέκατα μακριά από τον πρωινό χρόνο του Marco Simoncelli, καθώς ο Ιταλός και πολλοί ακόμη κορυφαίοι αναβάτες επέλεξαν να μην βγουν καν από τα γκαράζ τους.

O Dani Pedrosa ήταν ένας από αυτούς, ωστόσο στην πρώτη περίοδο ανέβηκε για πρώτη φορά στη σέλα της Honda RC212V μετά τον τραυματισμό του στο LeMans, πριν από επτά εβδομάδες. Ο Ισπανός ήταν 1,1 δευτερόλεπτα μακριά από τους κορυφαίους χρόνους των ομολόγων του στη Honda.

Ο αναβάτης της Honda δήλωσε: «Θα είναι δύσκολο για μένα, διότι έχουν περάσει μόνο δύο εβδομάδες από την τελευταία μου εγχείρηση και αυτή η πίστα είναι πολύ απαιτητική, από άποψη φυσικής κατάστασης. Θα προσπαθήσω να ανεβάζω ρυθμό και να κάνω ένα καλό τριήμερο.

Τους τρεις τελευταίους μήνες είχα τρεις εγχειρήσεις και είναι δύσκολο να τις αποβάλλεις από τον οργανισμό σου. Ελπίζω να μην υπάρξουν άλλες και στο μέλλον θα προσπαθώ να μένω όρθιος πάνω σε δύο τροχούς και να αγωνίζομαι καλά».

Επιπλέον, ο Dani Pedrosa αρνήθηκε ξανά τις φήμες ότι η δεύτερή του επέμβαση στη δεξιά κλείδα ήταν συνέπεια τραυματισμού του, κατά την προπόνηση με Supermoto. «Το είπα ήδη πέντε φορές. Πρέπει να το εξηγήσω ξανά;

Εκανα τη θεραπεία μου κι ένα μικρό σημείο της κλείδας άνοιξε, με αποτέλεσμα κάθε φορά που γυμναζόμουν να κουνιέται και να μου προκαλεί πόνο. Ξεκουραζόμουν για δύο μέρες, για να δω τι πάει στραβά, αλλά ο πόνος έπειτα ήταν και πάλι πολύ έντονος. Αναλύσαμε περαιτέρω το πρόβλημα και αποφασίσαμε να υποβληθώ σε νέα εγχείρηση. Τώρα μπορώ να μπω σε κανονικό πρόγραμμα αποθεραπείας».

Πίσω στις ελεύθερες δοκιμές, σήμερα στο Mugello έγινε το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του Valentino Rossi με τη Ducati μπροστά στους ένθερμους τιφόζι τους – όμως αυτό ήταν ατυχές. Η GP11.1 παρουσίασε ηλεκτρικά προβλήματα και ο «γιατρός» αναγκάστηκε να πάρει την εφεδρική μοτοσικλέτα – η οποία επίσης παρουσίασε πρόβλημα. Έτσι, έμεινε 1,8 δευτ. μακριά από την κορυφή.

MOTOGP ΙΤΑΛΙΑΣ 2011
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

1. Simoncelli (Gresini Honda) 1:48.987
2. Stoner (Honda) +0.040
3. Dovizioso (Honda) +0.101
4. Lorenzo (Yamaha) +0.264
5. Spies (Yamaha) +0.377
6. Edwards (Tech3 Yamaha) +0.823
7. Pedrosa (Honda) +1.117
8. Hayden (Ducati) +1.216
9. Aoyama (Gresini Honda) +1.642
10. Bautista (Suzuki) +1.671
11. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +1.696
12. De Puniet (Pramac Ducati) +1.742
13. Rossi (Ducati) +1.793
14. Barbera (Aspar Ducati) +2.166
15. Elias (LCR Honda) +2.881
16. Abraham (Cardion Ducati) +2.889

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2
1. Dovizioso (Honda) 1:49.272
2. Elias (LCR Honda) +2.665
3. Rossi (Ducati) +3.278
4. Bautista (Suzuki) +5.225
5. De Puniet (Pramac Ducati) +6.007
6. Abraham (Cardion Ducati) +9.062
7. Barbera (Aspar Ducati) +9.476
8. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +10.540
9. Hayden (Ducati) +17.114
10. Aoyama (Gresini Honda) +20.065
11. Edwards (Tech3 Yamaha) +20.754
12. Spies (Yamaha) +37.666
13. Lorenzo (Yamaha) –
14. Pedrosa (Honda) –
15. Stoner (Honda) –
16. Simoncelli (Gresini Honda) –

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο