Ο Φέτελ την pole, ο Αλόνσο την… χαρά στο Άμπου Ντάμπι
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εξασφάλισε την 11η φετινή του pole position για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ύστερα από μια συγκλονιστική μάχη με τον Λιούις Χάμιλτον στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Αμπου Ντάμπι. Ωστόσο, ο μεγάλος κερδισμένος της διαδικασίας ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πήρε την 3η θέση, τη στιγμή που ο κύριος αντίπαλός του για τον τίτλο, Μαρκ Γουέμπερ έμενε μόλις 5ος, πίσω και από τον Τζένσον Μπάτον.
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ εξασφάλισε την 11η φετινή του pole position για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, ύστερα από μια συγκλονιστική μάχη με τον Λιούις Χάμιλτον στις κατατακτήριες δοκιμές του GP Αμπου Ντάμπι.
Ωστόσο, ο μεγάλος κερδισμένος της διαδικασίας ήταν ο Φερνάντο Αλόνσο. Ο Ισπανός πήρε την 3η θέση, τη στιγμή που ο κύριος αντίπαλός του για τον τίτλο, Μαρκ Γουέμπερ έμενε μόλις 5ος, πίσω και από τον Τζένσον Μπάτον.
Αυτό σημαίνει ότι αν οι οδηγοί στις μπροστά θέσεις του grid τερματίσουν την κούρσα στη Γιας Μαρίνα (15:00) με τη σειρά που εκκίνησαν, παγκόσμιος πρωταθλητής για το 2010 θα στεφθεί ο Αλόνσο.
Το Q3 ξεκίνησε πολύ δυνατά για τον Χάμιλτον, ο οποίος βρέθηκε στην κορυφή με διαφορά περίπου τρία δέκατα από τον Μπάτον και πέντε από τον Αλόνσο.
Οι δύο Red Bull ακολούθησαν διαφορετική στρατηγική από τους υπόλοιπους, επιλέγοντας να βγουν μία φορά στην πίστα λίγο αργότερα, γράφοντας συνεχόμενους γρήγορους γύρους μέχρι το τέλος.
Σε αντίθεση με τον Γουέμπερ, ο Φέτελ ήταν άμεσα εντός ρυθμού, παίρνοντας την προσωρινή pole από τον Χάμιλτον. Και προς το τέλος βελτίωσε ακόμα περισσότερο το χρόνο του, στο 1:39.394.
Με την αγωνία στο κατακόρυφο, οι Χάμιλτον και Αλόνσο επιχείρησαν σε νεκρό χρόνο να πάνε ακόμα πιο γρήγορα από τον γερμανό. Ο οδηγός της McLaren δεν τα κατάφερε για μόλις 0.030″, ενώ ο Αλόνσο ήταν πολύ πιο αργός, περίπου τέσσερα δέκατα.
Ωστόσο τα νέα ήταν καλά για τον πιλότο της Ferrari, καθώς η επίδοση αυτή αρκούσε για να τον ανεβάσει στην 3η από την 5η θέση, μπροστά τους Μπάτον και Γουέμπερ.
Ο Φελίπε Μάσα με την άλλη Ferrari πήρε την 6η θέση από τον Ρούμπενς Μπαρικέλο της Williams για 0.001″ (!), ενώ οι δύο Mercedes βρέθηκαν στο 8-9, με τον Μίκαελ Σουμάχερ μπροστά από τον Νίκο Ρόσμπεργκ.
Την κορυφαία 10άδα συμπλήρωσε ο Βιτάλι Πετρόφ, ο οποίος κατάφερε να μπει στο Q3, σε αντίθεση με τον ομόσταβλό του στην Renault, Ρόμπερτ Κούμπιτσα. Ο Πολωνός αποκλείστηκε στο Q2 για πρώτη φορά φέτος, και θα εκκινήσει τον αγώνα από την 11η θέση του grid.