Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Εξέλιξη του Fiesta WRC στην Ισπανία και τη Γαλλία

Εξέλιξη του Fiesta WRC στην Ισπανία και τη Γαλλία

Μια εβδομάδα δοκιμών του νέου World Rally Car της Ford συμπλήρωσαν οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala και μετά το Ράλι Ισπανίας (22-24/10) θα παραμείνουν στην Ιβηρική για δοκιμές με τον κινητήρα 1.6 Turbo τελικών προδιαγραφών.


Περισσότερα από 1.200 χιλιόμετρα δοκιμών του νέου Fiesta WRC συμπλήρωσαν οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala την προηγούμενη εβδομάδα (9-15/10), στο πλαίσιο της προετοιμασίας του νέου rallycar της Ford για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011.

Οι Matthew Wilson και Per Gunnar Andersson έχουν κάνει ήδη δυόμισι χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών αξιοπιστίας του αυτοκινήτου, αλλα αυτή ήταν η πρώτη επαφή των δύο Φινλανδών οδηγών της εργοστασιακής ομάδας της Ford με το αυτοκίνητο που θα αντικαταστήσει το Focus WRC.

Οι δοκιμές έγιναν τόσο σε χωμάτινη όσο και ασφάλτινη επιφάνεια, στην Ισπανία και τη Γαλλία, ενώ την ίδια στιγμή στο χώρο δοκιμών της M-Sport στη Βρετανία δοκιμάστηκε για πρώτη φορά ο νέος κινητήρας 1.6 Turbo, τελικών προδιαγραφών – που θα αντικαταστήσει τους δίλιτρους το 2011.

Ο νέος κινητήρας θα τοποθετηθεί στο Fiesta WRC αυτή την εβδομάδα, ώστε η Ford να παραμείνει με τους δύο «εργοστασιακούς» οδηγούς της μετά το τέλος του Ράλι Ισπανίας (22-24/10) για τρεις ημέρες δοκιμών στη χώρα της Ιβηρικής.

«Ανυπομονούσα να οδηγήσω το Fiesta RS WRC και με άφησε πολύ ικανοποιημένο» δήλωσε στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC ο Mikko Hirvonen, που οδήγησε για έξι ημέρες το Fiesta WRC. «Είμαι ενθουσιασμένος με όσα μπορούμε να πετύχουμε με αυτό.

Φυσικά χρειάζεται πολλή εξέλιξη ακόμα, αλλά οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ καλές. Έχει ιδιαίτερη αίσθηση και είναι σαν να οδηγείς μια θυμωμένη μέλισσα! Η μεγαλύτερη διαφορά βρίσκεται στον κινητήρα. Η ροπή είναι μικρότερη στον κινητήρα 1.6 σε σχέση με τον δίλιτρο του Focus και απαιτεί διαφορετικό τρόπο οδήγησης.

Πρέπει να τον κρατάς σε υψηλές στροφές. Απαιτεί πιο επιθετική προσέγγιση, ειδικά στις αργές στροφές όπου ο οδηγός πρέπει να πιέσει περισσότερο αντί να αφήνει το αυτοκίνητο να κάνει τη δουλειά».

Στο μεταξύ, ο Jari Matti Latvala εξήγησε ότι πίεσε πολύ σε μια ιδιαίτερα σκληρή χωμάτινη διαδρομή, η οποία χρησιμοποιείται για δοκιμές των αυτοκινήτων του Ράλι Ντακάρ, διότι η Ford WRT ήθελε να διαπιστώσει την αντοχή και τη συμπεριφορά του Fiesta WRC σε τέτοιες συνθήκες.

«Με εντυπωσίασε το πόσο γρήγορα βρήκα καλή αίσθηση στο τιμόνι. Η ισορροπία του αυτοκινήτου μου έδωσε πολύ καλή αίσθηση και ο κινητήρας ήταν καλύτερος από ό,τι περίμενα», τόνισε ο Φινλανδός.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο