Τα πλάνα της Mercedes GP για την W02 του 2011
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes GP λέει ότι η φιλοσοφία του μονοθεσίου του 2011 δεν πηγάζει από τον τρόπο οδήγησης του Michael Schumacher και ότι όλα θα εξαρτηθούν από τα νέα ελαστικά της Pirelli – καθώς όλοι στο Βrackley αρνούνται ότι ο 41χρονος οδηγός θα αποχωρήσει στο τέλος του 2010.
Τα πλάνα σχετικά με το σχεδιασμό του μονοθεσίου Mercedes W02 της Formula 1 2011 και της φιλοσοφίας με την οποία αυτό θα ταιριάζει στο Michael Schumacher εξήγησε στη Monza ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Ross Brawn.
Εμμέσως, με αυτό τον τρόπο έδωσε τη δική του εκδοχή στη (νέα) φημολογία αποχώρησης του Γερμανού πρώην πρωταθλητή από το σπορ, αλλά και του ίδιου από τη Mercedes GP, στο τέλος του 2010.
Αυτές οι φήμες προήλθαν από δημοσιογράφους που παρατήρησαν έντονη κινητικότητα στο motorhome της Mercedes GP στη Monza, με τις επισκέψεις πολλών οδηγών, managers και διοικητικών άλλων ομάδων. Τις φήμες αρνήθηκε η εκπρόσωπος του «Schumi», Sabine Kehm.
Συγκεκριμένα, η τελευταία υπενθύμισε ότι το πλάνο του M. Schumacher ήταν εξαρχής τριετές, για να πρωταγωνιστήσει ξανά. Την ίδια στιγμή, ο αντιπρόεδρος και αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, Norbert Haug, αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι έχει έρθει σε ρήξη με τον R. Brawn.
Σύμφωνα με τον Ross Brawn, λοιπόν, η βελτίωση της απόδοσης του Michael Schumacher το 2011 θα εξαρτηθεί από το πόσο θα ταιριάζουν τα νέα ελαστικά της Pirelli στον τρόπο οδήγησης του Γερμανού.
H ομάδα προσπαθεί να κατανοήσει όσο το δυνατόν καλύτερα τις προδιαγραφές της νέας γόμας, κάτι που δεν έκανε στο βαθμό που θα ήθελε φέτος – και για το λόγο αυτό συνεργάζεται με εξειδικευμένους μηχανικούς της Mercedes-Benz.
Παρόλα αυτά –κι ενώ είναι ευρέως γνωστό ότι η φετινή Mercedes W01 σχεδιάστηκε για το στιλ οδήγησης του Jenson Button, πριν φύγει ο Αγγλος για τη McLaren-, ο Βρετανός αρνήθηκε ότι το μονοθέσιο του 2011 σχεδιάζεται με βάση τις ανάγκες του τρόπου οδήγησης του Michael Schumacher.
«Δεν χτίζουμε ένα μονοθέσιο γύρω από τον Michael, θέλουμε απλώς να εξελίξουμε ένα καλό αυτοκίνητο. Δεν υπάρχει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό» είπε ο Ross Brawn. Ο M. Schumacher συμπλήρωσε: «Δεν μπορώ να θυμηθώ ένα μονοθέσιο που να έχει σχεδιαστεί για ένα συγκεκριμένο στιλ οδήγησης.
Το μόνο που ισχύει είναι η συνεχής εξέλιξη από τους οδηγούς, που μπορούν να ακολουθήσουν διαφορετικές κατευθύνσεις. Ο πρωταρχικός στόχος είναι να κάνεις το μονοθέσιο όσο το δυνατόν ταχύτερο και αποδοτικό».
auto.in.gr
- Ρεάλ Σοσιεδάδ: Πρόληψη τραυματισμών με τεχνολογία κβαντικής έμπνευσης
- Πτώση βράχων στη λεωφόρο Αθηνών-Σουνίου – Κλειστή η δεξιά λωρίδα κυκλοφορίας
- Κείτ Γουίνσλετ: Περπατώντας στο κόκκινο χαλί αγκαλιά με τον γιο της στην πρεμιέρα της ταινίας τους
- Mπαρτσελόνα: Το νέο λούτρινο της μασκότ CAT «εξαφανίστηκε» σε χρόνο-ρεκόρ
- Hellenic Train: Διακόπηκαν τα δρομολόγια στο τμήμα Λάρισα – Λειανοκλάδι λόγω της υπερχείλισης του Ενιπέα
- Πασκουάλ για την Μπαρτσελόνα και το NBA Europe: «Είμαστε στην Euroleague»
- Μαλακάσα: Οδηγός χάνει τον έλεγχο και πέφτει πάνω στις προστατευτικές μπάρες και σε λεωφορείο
- Δολοφονία Καρυώτη: «Μου δώσανε φράγκα για να ομολογήσω» – Το ηχητικό που ανατρέπει την ομολογία στην υπόθεση
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-eser-tokas-54876734-25854069-315x220.jpg)
























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442