Με τις -οικονομικές- ευλογίες της Ευρώπης τα υβριδικά των Peugeot-Citroen
Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και των υβριδικών αυτοκινήτων θα αντιστοιχούν στο 20% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων έως το 2020 σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του γαλλικού ομίλου που δρομολογεί την καθιέρωση του στην "πράσινη" κατηγορία, αρχικά, εξασφαλίζοντας δάνειο απο την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.
Η τρέχουσα τάση θέλει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να ανεβάζουν στροφές στην μάχη για την περιστολή των εκπομπών ρύπων των στόλων τους στο πλαίσιο των νέων ευρωπαϊκών ορίων που θα ισχύσουν από το 2015 .
Προς αυτήν την κατεύθυνση ο γαλλικός όμιλος PSA (Peugeot Citroen) απέσπασε δάνειο ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, πόσο το οποίο θα αφιερωθεί εξ ολοκλήρου στην εξέλιξη plug-in υβριδικών αυτοκινήτων.
Αναλυτικότερα, ο γαλλικός όμιλος σχεδιάζει να εξελίξει ένα plug-in υβριδικό στο οποίο ηλεκτροκινητήρας και πετρελαιοκινητήρας θα λειτουργούν αυτόνομα παρέχοντας τη δυνατότητα στο αυτοκίνητο να λειτουργεί καταναλώνοντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια.
Η τεχνολογία αυτή αναμένεται να κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην «συσκευασία» του νέου Peugeot 3008 το 2012, όπως διευκρινίζει σε ανακοίνωσή τoυ ο γαλλικός όμιλος που πέραν των 200 εκ. ευρώ του ευρωπαϊκού δανείου σκοπεύει να επενδύσει επιπλέον 200 εκ. στο συγκεκριμένο project.
Το 3008 δεν είναι ωστόσο το πρώτο οικολογικού χαρακτήρα αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσει με τα διακριτικά των αυτοκινητοβιομηχανιών του ομίλου καθώς μέσα στο 2010 αναμένεται το λανσάρισμα των Peugeot iOn και Citroen C-Zero, των δύο αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων που προέρχονται από την συνεργασία του ομίλου με την Mitsubishi και βασίζονται στο iMIEV.