Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ράλι Ιορδανίας 2010: Χίλιες και μία πέτρες

Ράλι Ιορδανίας 2010: Χίλιες και μία πέτρες

Η σειρά εκκίνησης στις Ειδικές Διαδρομές και η τακτική θα κρίνουν ξανά τη μονομαχία Loeb - Hirvonen, στον τρίτο φετινό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (1-3/04).

Τη δεύτερη φετινή τους νίκη διεκδικούν οι Sebastien Loeb (Citroen) και Mikko Hirvonen (Ford) στο Ράλι Ιορδανίας, 3ο φετινό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, που θα ξεκινήσει την Μ. Πέμπτη (01/04) και θα τελειώσει το Μ. Σάββατο (03/04) στη Νεκρά Θάλασσα της αραβικής χώρας.


Για την επίτευξη της δεύτερης νίκης τους, ο Seb και ο Mikko έκαναν δοκιμές με τις Citroen και Ford στη Βόρεια Ισπανία και τη Σαρδηνία αντίστοιχα. Κυριαρχήσαμε στο Μεξικό αλλά δεν μπορούμε να εφησυχάσουμε, διότι ξέρουμε ότι οι αντίπαλοί μας θα είναι και πάλι στην καλύτερή τους κατάσταση αυτό το τριήμερο, είπε ο Γάλλος.


Το 2008, ο πρωταθλητής είχε το προβάδισμα στο Ράλι Ιορδανίας, ώσπου εγκατέλειψε εξαιτίας σύγκρουσης με τον Conrad Rautenbach σε απλή διαδρομή. Θα έδινε μεγάλη ώθηση σε όλους μας στη Citroen μια ακόμα νίκη, αλλά δεν θα είναι εύκολο ράλι.


Οι Ειδικές διεξάγονται στη μέση της ερήμου, δεν υπάρχουν σημεία αναφοράς και συνήθως οδηγούμε στα τυφλά κι έτσι είναι εύκολο να χτυπήσουμε μια από τις μεγάλες πέτρες στην άκρη της διαδρομής. Πρέπει να είμαστε ακριβείς στις σημειώσεις, κατέληξε ο Seb.


Κι εγώ ο Γάλλος διεκδικεί την 56η του νίκη, ο Mikko Hirvonen -που είχε κερδίσει το 2008- θέλει να διασκεδάσει τις εντυπώσεις από τη φτωχή επίδοσή του στο Ράλι Μεξικού. Μετά από 778 χιλιόμετρα δοκιμών, είπε: Είμαι βέβαιος ότι θα είμαστε πλήρως ανταγωνιστικοί στην Ιορδανία.


Η επιφάνεια είναι σκληρή και σου δίνει την αίσθηση ασφάλτου. Στα πρώτα περάσματα θα υπάρχει αρκετό χώμα στην επιφάνεια κι έτσι το αυτοκίνητο θα χρειαστεί λίγο μαλακή ρύθμιση. Όμως όταν οι Ειδικές επαναληφθούν και οι δρόμοι καθαρίσουν το στήσιμο θα είναι πιο σκληρό, σχεδόν σαν αυτό που χρησιμοποιούμε στην άσφαλτο.


Δεν υπάρχουν χαντάκια εδώ και σε ορισμένα σημεία μπορείς να κόψεις τη στροφή σε μεγάλο βαθμό, οπότε δεν θα κάνουμε το αυτοκίνητο πολύ χαμηλό. Το στήσιμο είναι ένας συμβιβασμός.


Σύμφωνα με τον Φινλανδό, στους διεκδικητές της νίκης στην Ιορδανία (αλλά και του φετινού πρωταθλήματος) θα πρέπει να προστεθεί και ο Petter Solberg, μετά τη δεύτερη θέση του στο Μεξικό. Ο Νορβηγός θα χρησιμοποιήσει τη δεύτερη Citroen C4 WRC που έχει αγοράσει, με κινητήρα προδιαγραφών 2009.


Σε σχέση με τον κινητήρα 2008 που χρησιμοποίησε στους δύο πρώτους αγώνες, δεν θα έχει πολλή περισσότερη ισχύ – αλλά διευρυμένη και πιο επίπεδη καμπύλη ροπής. Θα είναι πολύ συναρπαστικό ράλι. Όλα ήταν τέλεια στο Μεξικό και η αίσθηση της δεύτερης θέσης ήταν υπέροχη, τόνισε ο Νορβηγός.


Όσο για τον Kimi Raikkonen, της Citroen Junior, το Ράλι Ιορδανίας είναι ο πιο δύσκολος αγώνας της χρονιάς σε σχέση με το πιο αδύναμο σημείο του Φινλανδού: Την εμπειρία και τις σημειώσεις. Το καλό για τον πρώην πρωταθλητή της F1 είναι ότι έπαψε να τον πονάει η μέση του.


Μετά τις πρόσφατες δοκιμές του στο χώμα, είπε: Οι δοκιμές πήγαν αληθινά καλά: Μας δόθηκε η ευκαιρία να περάσουμε περισσότερο χρόνο με το αυτοκίνητο, το οποίο είναι αυτό που χρειάζομαι. Δεν πονούσα τόσο στη μέση και αισθάνομαι καλά.


Όμως η Ιορδανία θα είναι πιθανώς η πιο ασυνήθιστη περιοχή που συναντούμε μέχρι τώρα. Ο στόχος, αναμφίβολα, είναι να προσπαθήσουμε να φτάσουμε στον τερματισμό. Θέλουμε να δούμε που βρισκόμαστε σε σύγκριση με όλους τους υπόλοιπους και σταδιακά να μειώσουμε την υστέρησή μας. Είναι θέμα εμπειρίας, κατέληξε.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο