Το βάπτισμα του πυρός του Kimi Raikkonen στο WRC
Η ταχύτητα, οι ελλείψεις, τα προβλήματα και οι υποσχέσεις του Φινλανδού στον πρώτο αγώνα της νέας του καριέρας στα ράλι, όπως τα κρίνει ο ίδιος και τα μέλη της Citroen.
2
Ο Kimi Raikkonen έχει όλες τις προϋποθέσεις να εξελιχθεί σε πρωταγωνιστή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι, αν διαβάσει κανείς τις απόψεις των μελών της Citroen μετά τον πρώτο αγώνα του Φινλανδού με τη φετινή του ομάδα, Citroen Junior, στο Ράλι Σουηδίας 2010.
Ο πρώην πρωταθλητής της F1 τερμάτισε στην 31η θέση, σχεδόν 37 λεπτά μακριά από την κορυφή. Κόλλησε δύο φορές στο χιόνι, από μια στα πρώτα δύο σκέλη, ενώ είχε και τρία τετ-α-κε, με αποτέλεσμα σε όλα αυτά να χάσει πάνω από 30 λεπτά.
Χωρίς τα παραπάνω απρόοπτα θα είχε τερματίσει στην πρώτη δεκάδα και θα είχε βαθμολογηθεί στο ντεμπούτο του με αυτοκίνητο προδιαγραφών WRC. Επιπλέον, στην 15η Ειδική Διαδρομή σημείωσε τον έκτο ταχύτερο χρόνο, αποδεικνύοντας ότι έχει την ταχύτητα όταν όλα πάνε καλά.
Γνωρίζαμε ότι αυτός θα ήταν πολύ δύσκολος αγώνας, αλλά βελτιωνόμασταν διαρκώς όσο περνούσε η ώρα και αυτός ήταν ο στόχος μας, δήλωσε ο Kimi. Εντάξει, είμαι λίγο απογοητευμένος που έχασα χρόνο, αλλά έτσι είναι τα ράλι.
Από την πρώτη ως την τελευταία στιγμή ένιωθα ότι βελτιωνόμουν διαρκώς, όπως περίμενα με κάθε λεπτό παραπάνω στο αυτοκίνητο. Και πάλι όμως, έχουμε πολλά να μάθουμε γιατί η αίσθηση είναι τόσο διαφορετική από της F1. Αλλά αποκτώ μια καλή ιδέα πώς να χρησιμοποιώ τις σημειώσεις και καταλαβαίνω το αυτοκίνητο λίγο καλύτερα, επίσης.
Φυσικά κάνει διαφορά όταν περνάς για δεύτερη φορά τις Ειδικές, αλλά την τρίτη και λίγο τη δεύτερη μέρα είχαμε αρκετά καλές σημειώσεις. Είναι τεράστια η διαφορά όταν δεν είσαι σίγουρος αν οι σημειώσεις είναι απολύτως σωστές. Στα πρώτα περάσματα μπορείς να τις αλλάξεις λίγο και στα δεύτερα να είναι πολύ, πολύ πιο εύκολο.
Είμαι βέβαιος ότι η εμπειρία κάνει πολύ, πολύ μεγάλη διαφορά. Την επόμενη φορά που θα έρθω εδώ θα είναι πολύ πιο εύκολο. Αλλά έτσι γίνεται. Χρειάζεσαι εμπειρία πριν αρχίσεις να πιέζεις. Δεν νομίζω ότι είναι τόσο η οδήγηση, χρειάζεσαι απλά εμπειρία και να τα κάνεις όλα σωστά και οι σημειώσεις να είναι τέλειες για να πας γρήγορα, τόνισε ο Φινλανφός.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Citroen, Olivier Quesnel, σχολίασε: Σε αυτό το χρονικό σημείο δεν μπορούμε να ζητήσουμε πολλά από τον Kimi. Το Σουηδικό είναι το δυσκολότερο ράλι για να ξεκινήσει κανείς και όλοι τον κοιτούν και περιμένουν από εκείνον δεν ξέρω κι εγώ τι.
Αλλά δεν θα μπορούσε να είχε κάνει περισσότερα από όσα έκανε. Ο Kimi δεν έκανε κακή δουλειά εδώ. Μου είπε ότι έκανε πολλά λάθη αλλά είναι προφανές ότι θα κάνεις λάθη όταν μαθαίνεις. Πρέπει να είμαστε όλοι υπομονετικοί – συμπεριλαμβανομένων και των ΜΜΕ.
Ο Kimi θα είναι εντάξει μέχρι το τέλος της χρονιάς. Ο δρόμος της επιτυχίας είναι μεγάλος αλλά είμαι βέβαιος ότι είναι αποφασισμένος και ξέρω με βεβαιότητα ότι θέλει να πετύχει. Πρέπει να του δώσουμε το χρόνο.
Ο διευθυντής της Citroen Junior, Benoit Nogier, συμπλήρωσε: Ο Kimi έκανε εκπληκτικό ξεκίνημα στον πρώτο του παγκόσμιο αγώνα με εμάς. Μείναμε στο πλάνο που είχαμε θέσει εξαρχής. Ο Kimi γινόταν όλο και πιο γρήγορος, αλλά διατήρησε και την ψυχραιμία του μπροστά σε κάποια πράγματα που χρειάστηκε να μάθει.
Τέλος, ο συνοδηγός Kaj Lindstrom, στην εμπειρία του οποίου ο Kimi βασίζεται και για το θέμα των σημειώσεων και για τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, είπε: Όταν κάθεσαι δίπλα σε έναν οδηγό σαν τον Kimi, δεν περιμένεις να είναι τίποτα λιγότερο από ένα εντυπωσιακό ταλέντο.
Αλλά πρέπει να πω ότι με εξέπληξε ακόμα περισσότερο αυτό το τριήμερο. Οδηγούσε με ρυθμό πολύ γρήγορο, αλλά απολύτως ελεγχόμενο. Δεν έκανε τίποτα τρελό και δεν ρίσκαρε υπερβολικά. Αισθάνομαι πολύ αισιόδοξος για το μέλλον.
Στην προσπάθεια να αποκτήσει τώρα εμπειρία στο χώμα, ο Kimi Raikkonen θα κάνει δοκιμές τις προσεχείς ημέρες στο πλαίσιο της προετοιμασίας για το Ράλι Μεξικού (5-7 Μαρτίου 2010). Θα είναι ο δεύτερος χωμάτινος αγώνας του στο WRC, μετά το περσινό Ράλι Φινλανδίας – στο οποίο είχε τρέξει, ωστόσο, με αυτοκίνητο προδιαγραφών Super 2000.
Ο Kimi είπε σχετικά: Η χιονισμένη επιφάνεια της Σουηδίας ήταν πολύ εξειδικευμένη. Πιστεύω ότι τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα στο χώμα, καθώς η πρόσφυση της επιφάνειας δεν έχει τόσες διακυμάνσεις.
Επίσης, έχω εμπειρίες από το παρελθόν στο χώμα, ενώ ό,τι έχω κάνει στο χιόνι πάντα έκρυβε ορισμένες παγίδες. Θα δούμε πως θα πάνε οι δοκιμές την επόμενη εβδομάδα – πιστεύω ότι θα παρουσιαστούμε βελτιωμένοι στο Μεξικό.
auto.in.gr
- Ο Τραμπ εύχεται «ευτυχισμένα Χριστούγεννα» ακόμα και στα «αποβράσματα της ριζοσπαστικής αριστεράς»
- Ρωσία: Η αεράμυνα κατέρριψε 25 ουκρανικά drones που κατεθύνονταν στη Μόσχα
- Υεμένη: Συμφωνία ανταλλαγής πτωμάτων και αιχμαλώτων ανάμεσα στις αντιμαχόμενες πλευρές
- Βολιβία: Κινητοποιήσεις εργαζομένων στα ορυχεία εναντίον της κατάργησης των επιδοτήσεων στα καύσιμα
- Συρία: Αεροπορικοί βομβαρδισμοί της Ιορδανίας εναντίον κυκλωμάτων διακίνησης ναρκωτικών
- Ονδούρα: Η κυβέρνηση Τραμπ «συνεχάρη» τον εκλεκτό της νέο πρόεδρο της χώρας
- Βόρεια Κορέα: Εκτόξευση νέου τύπου πυραύλου μεγάλου βεληνεκούς και παρουσίαση πυρηνοκίνητου υποβρυχίου
- Παναθηναϊκός: Στις 39.074 θέσεις η τελική χωρητικότητα του νέου γηπέδου στον Βοτανικό
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)

























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442