Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
MotoGP Καταλονίας 2009, ελεύθερες δοκιμές: Ο γιατρός βρίσκει λύσεις

MotoGP Καταλονίας 2009, ελεύθερες δοκιμές: Ο γιατρός βρίσκει λύσεις

Η σημαντική πρόοδος στη ρύθμιση της Yamaha M1 που πέτυχε ο Valentino Rossi μεταμορφώνει τη φετινή του απόδοση. Νέο πλαίσιο από τη Honda, για να λύσει τα δικά της προβλήματα, πρόοδος και για τον N. Hayden.

Μετά τη νίκη του στη Χερέθ ο Valentino Rossi ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο, με τον πρώτο χρόνο στις ελεύθερες δοκιμές του MotoGP Καταλονίας, την προσπάθεια να κερδίσει και το δεύτερο φετινό αγώνα επί ισπανικού εδάφους και να ισοφαρίσει τις δύο φετινές νίκες των Jorge Lorenzo και Casey Stoner.

Ο γιατρός ήταν σήμερα τρία και έξι δέκατα αντίστοιχα ταχύτερος από τον ομόλογό του στη Yamaha και από τον Αυστραλό της Ducati. Αλλά το σημαντικότερο είναι ότι φαίνεται να βρίσκει λύσεις για το πρόβλημα ευστάθειας του εμπρός μέρους της Yamaha M1 – κάτι που πέρσι ήταν ένα από τα δυνατά του σημεία.

Αυτό είναι ένα κρίσιμο τριήμερο για εμάς, διότι προσπαθούμε να βρούμε λύσεις σε ορισμένα προβλήματα που μας ταλαιπωρούν φέτος και μας κάνουν πιο αργούς σε σχέση με πέρσι, είπε ο Ιταλός. Κάναμε κάποιες αλλαγές στις ρυθμίσεις εδώ και ήδη η μοτοσικλέτα δίνει πολύ καλύτερη αίσθηση.

Εντοπίσαμε ορισμένα πολύ ενδιαφέροντα πράγματα, ειδικά στην αίσθηση που μου δίνει η μοτοσικλέτα, αλλά χρειάζεται να συνεχίσουμε να δουλεύουμε διότι εξακολουθούμε να χρειαζόμαστε ορισμένες βελτιώσεις. Όμως, επιτέλους μπορώ να οδηγήσω όπως θέλω.

Ο C. Stoner παραδέχθηκε ότι είχε ορισμένα μικρά προβλήματα στις ρυθμίσεις και πως δοκίμασαν ορισμένες αλλαγές στις ρυθμίσεις που αφήνουν προβλήματα σε δύο τομείς της απόδοσης. Ο ένας είναι ότι η μοτοσικλέτα έχει μια τάση να ανοίγεται στην είσοδο της στροφής. Όταν δίνω πάλι γκάζι, η αίσθηση είναι εντάξει. Ο Αυστραλός συνέχισε: Ο άλλος τομέας είναι ότι δεν έχουμε όση πρόσφυση θέλουμε, αλλά έχουμε πολλή ταχύτητα μέσα στη στροφή, Χρειάζεται να βρούμε ισορροπία.

Ο ομόλογός του στη Ducati, Nicky Hayden, έκανε την μεγάλη έκπληξη των ελεύθερων δοκιμών με τον έκτο χρόνο. Ο Αμερικανός από την αρχή της χρονιάς προσπαθεί να βρει την ισορροπία μιας νέας -για εκείνο- μοτοσικλέτας πάνω σε νέα -επίσης για εκείνον- ελαστικά, της Bridgestone.

Ωστόσο, εκτιμά ότι στην Καταλονία σήμερα έκανε μια μικρή επανάσταση! Την οποία βοήθησε η προσοχή που άρχισε να δίνει η Ducati στις δοκιμές ώστε να γίνει η GP9 ταιριαστεί στο οδηγικό στιλ και δεύτερου αναβάτη, πλην το Casey Stoner.

Αλλάξαμε σχεδόν τα πάντα, εκτός από τα γκριπ είπε ο N. Hayden. Τροποποιήσαμε την ηλεκτρονική και τη γεωμετρία και αυτό με βοηθάει πολύ. Δεν θέλω να ενθουσιαστώ πολύ, αλλά είμαι ευγνώμων στην ομάδα, συμπλήρωσε.

Την ίδια ώρα, η εργοστασιακή Repsol Honda (που έγραψε τον 4ο χρόνο με τον Andrea Dovizioso και τον 14ο με τον Dani Pedrosa) είχε προγραμματίσει να δοκιμάσει τη Δευτέρα το νέο πλαίσιο της RC212V – αλλά αποφάσισε να το φέρει στην πίστα από σήμερα.

Στόχος της ομάδας είναι να λυθούν τα προβλήματα σταθερότητας που παρουσιάζει η μοτοσικλέτα τόσο στα φρένα όσο και στην έξοδο των στροφών, όπου το πρόβλημα εντείνεται από τη βιαιότητα του κινητήρα. Και, μέσα σε όλα τα προβλήματα, ο D. Pedrosa πονάει αρκετά από την πτώση του Μουτζέλο και οι παυσίπονες ενέσεις δεν ήταν σήμερα ικανές να τον κάνουν να αισθανθεί καλά στην οδήγηση.

Διαβάστε αναλυτικά εδώ τα αποτελέσματα των ελεύθερων δοκιμών του MotoGP Καταλονίας.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο