Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Lexus IS 250C: Διπλή προσωπικότητα

Lexus IS 250C: Διπλή προσωπικότητα

Μπορεί αυτό το Coupe-Cabriolet να κάνει περισσότερο ενδιαφέρουσα τη γκάμα του IS; Απαντήσεις εντός!

Keith Bugelwicz

Όταν πρόκειται για πολυτελή αυτοκίνητα, οι προδιαγραφές ποιότητας που θέτει η Lexus για την κατασκευή τους δύσκολα υπερβαίνονται από την πλειοψηφία του ανταγωνισμού της. Ωστόσο, η ιαπωνική φίρμα δυσκολευόταν πάντα να εμφυσήσει στα μοντέλα της πάθος και ζωντάνια. Ακόμη και το τετράθυρο IS δείχνει κάποια στιγμή αποστειρωμένο σε σχέση με τον γερμανικό ανταγωνισμό του, ήτοι την BMW Σειράς 3.

Η άποψή μας

Το νέο ανοιχτό Lexus συνεχίζει την ιστορία ακριβώς από εκεί που την είχε αφήσει η τετράθυρη έκδοση. Διακρίνεται για την πληθώρα πολυτελών στοιχείων και είναι αρκούντως ικανή, ωστόσο η ιαπωνική φίρμα μάλλον απέτυχε να την προικίσει με το πάθος που θα περίμενε να βρει κανείς σε ένα ανοιχτό sport ανοιχτό αυτοκίνητο.

Θεωρείστε βέβαιο ότι αυτό δεν διαφεύγει την προσοχή του Ιάπωνα κατασκευαστή που τώρα παρουσιάζει την ανοιχτή έκδοση του μοντέλου με τα διακριτικά ΙS-C. Μια convertible εκδοχή με μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή που επιχειρεί να απαντήσει στις επικρίσεις περί απουσίας coupe και convertible προτάσεων στη γκάμα της Lexus.

Ακολουθώντας το δρόμο που χάραξε το υψηλών επιδόσεων IS-F, το IS-Convertible διαθέτει πολλά στοιχεία με τα οποία θα μπορούσε να ενθουσιαστεί κανείς, τουλάχιστον στα χαρτιά. Ο επίδοξος αγοραστής θα μπορεί -σε ορισμένες αγορές- να επιλέξει μεταξύ δύο εκδόσεων ισχύος με την μικρότερη να διαθέτει V6 κινητήρα χωρητικότητας 2,5 λίτρων με απόδοση 204 ίππους ο οποίος συνδυάζεται είτε με αυτόματο είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια ακόμη έκδοση, με επίσης V6 μηχανικό σύνολο 3,5 λίτρων, που αποδίδει σχεδόν 310 ίππους και θα διατίθεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο.

Εστιάζοντας στην μικρότερη έκδοση ισχύος και εξαιρουμένης της αναδιπλούμενης οροφής, τα συστατικά του IS-Convertible -τα βασικά αλλά και εκείνα που διατίθενται ως επιλογές- είναι ίδια με αυτά του τετράθυρου μοντέλου, ενώ το εσωτερικό τους είναι πανομοιότυπο.

Όσον αφορά την οροφή, πρόκειται για ένα μεταλλικό κομψό κατασκεύασμα το οποίο αναδιπλώνει αθόρυβα και διακριτικά στο πορτ μπαγκαζ. Ωστόσο οι μεγάλες διαστάσεις της είναι αποτρεπτικές για να σχεδιάσετε ένα ταξίδι με το αυτοκίνητο ανοιχτό, εκτός αν δεν πάρετε παρά ελάχιστες αποσκευές.

Με την οροφή κλειστή, η καμπίνα του IS 250C αποδεικνύεται εξαιρετικά ήσυχη, ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες, χάρη στις ηχομονωτικές γυάλινες επιφάνειες και στη σιλουέταπου προϋποθέτει ο αεροδυναμικός συντελεστής 0.29.

Ακόμα και έτσι πάντως δεν ενθουσιαζόμαστε όσο θα περιμέναμε με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Το IS 250Convertible επιταχύνει από στάση (0-100 χλμ./ώρα) σε 9,0΄΄ (0-60 μίλια σε 8,4΄΄) και ενώ το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί καλά, το χειροκίνητο αποδεικνύεται μάλλον ασαφές σε αίσθηση και κλιμάκωση.

Η αναδιπλούμενη οροφή προσθέτει κάτι παραπάνω από 130 κιλά στο συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, κατ΄ επέκταση δεν είναι να απορεί κανείς που η αίσθηση του τιμονιού είναι αδιάφορη, αν και το πλαίσιο επιδεικνύει την απαιτούμενη στιβαρότητα.

Συνολικά το IS-C δείχνει να πάσχει από το ίδιο πρόβλημα που χαρακτηρίζει τη γκάμα IS από την πρώτη στιγμή. Παρόλο που λίγα πράγματα θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως μειονεκτήματα, απλώς δεν σ΄ ενθουσιάζει. Αρα, το συγκεκριμένο Lexus αποτελεί ακριβώς αυτό που περιμέναμε αλλά δυστυχώς διαθέτει λιγότερα από αυτά που ελπίζαμε να έχει.

Auto Express

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο