Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Αποστολή στην ΙταλίαFiat Fiorino Qubo: Υπερ-κυβισμός!

Αποστολή στην ΙταλίαFiat Fiorino Qubo: Υπερ-κυβισμός!

Στο ρόλο του επαγγελματία... οικογενειάρχη, ο Γιάννης Αδάναλης ταξιδεύει στον ιταλικό νότο και μετρά τις μεταφορικές δυνατότητες του νέου Fiat Fiorino Qubo.

Γιάννης Αδάναλης

Αποτέλεσμα συνεργασίας της Fiat με τον γαλλικό όμιλο αυτοκινητοβιομηχανιών PSA, το Qubo φιλοδοξεί να αποτελέσει την ιδανική μεταφορική λύση, προσφέροντας την δεδομένη πολυχρηστικότητα του πενταθέσιου εσωτερικού του, σε τιμή κάτω του αναμενόμενου κόστους.



Βασισμένο στο δάπεδο του Grande Punto, το Qubo διατηρεί τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις ενός τυπικού αυτοκινήτου πόλης.



Το μήκος του αμαξώματος παρέμεινε κάτω από τα 4 μέτρα, σε αντίθεση, βέβαια με το ύψος που βρίσκεται περίπου 25 εκατοστά πάνω από τις συμβατικές προτάσεις της κατηγορίας.



Οι ιδιαίτερες αναλογίες του πολυμορφικού Fiat ορίζουν, μεταξύ άλλων, το σχεδιαστικό του προφίλ.



Ο προτεταμένος προφυλακτήρας του μπροστινού τμήματος, οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και πολύ περισσότερο το τετραγωνισμένο τελείωμα του αμαξώματος, δηλώνουν ξεκάθαρα τον χαρακτήρα και τον προσανατολισμό του αυτοκινήτου.



Απευθυνόμενο σε νεανικό κοινό, το Qubo δεν θα γυρίσει την πλάτη σε αυτόν που θα θελήσει να χωρέσει σε ένα αυτοκίνητο τα οικογενειακά βάρη και τις επαγγελματικές του δραστηριότητες.



Άλλωστε οι συρόμενες πόρτες, η δυνατότητα αναδίπλωσης ή αφαίρεσης των πίσω καθισμάτων όπως και το εντυπωσιακό άνοιγμα της πέμπτης πόρτας επιτρέπουν την φόρτωση αντικειμένων συνολικού όγκου 2.500 λίτρων.



Αντίστοιχα, στην πενταθέσια διαμόρφωσή του, το Qubο διαθέτει χώρο αποσκευών 330 λίτρων, διατηρώντας και σε αυτήν την περίπτωση τον πολυχρηστικό του χαρακτήρα.



Σε ότι αφορά τον χώρο που αντιστοιχεί στους πίσω επιβάτες, το νέο πολυμορφικό της Fiat δείχνει ικανό να φιλοξενήσει με σχετική άνεση δυο ενήλικες, εκμεταλλευόμενο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το μεταξόνιο των 2,5 μέτρων.



Σχεδιαστικά δεν παρατηρούνται ιδιομορφίες που να παραπέμπουν στο φρέσκο παρουσιαστικό του αμαξώματος. Τα σκουρόχρωμα πλαστικά του ταμπλό μετριάζουν τη συνολική εικόνα του εσωτερικού και η ποιότητα κατασκευής δεν είναι αυτή που θα κάνει τη διαφορά στην νέα πρόταση της Fiat.



Αντίθετα, ο εξοπλισμός συμβαδίζει με το σύγχρονο προφίλ του Qubo, περιλαμβάνοντας τα απαραίτητα σε επίπεδο άνεσης και ασφάλειας.



Οι τέσσερις αερόσακοι, το air condition, οι προβολείς ομίχλης, το ηχοσύστημα, το σύστημα ασύρματης επικοινωνίας Bluetooth, η θύρα USB και οι υπόλοιπες ηλεκτρικές ευκολίες προσφέρονται στον βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου, στον οποίο έρχονται να προστεθούν οι μπάρες οροφής και οι ζάντες αλουμινίου.



Το νεανικό και ταυτόχρονα χρηστικό προφίλ του αυτοκινήτου καλείται να υποστηρίξει ένας και μοναδικός κινητήρας βενζίνης που προέρχεται από το ήδη υπάρχον οπλοστάσιο της ιταλικής φίρμας.



Ο λόγος για το οκταβάλβιδο μοτέρ των 1.400 κ.εκ., που στην συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 73 ίππους και 118 Nm ροπής, κινώντας με αξιοπρεπείς ρυθμούς τα 1.255 κιλά του ιταλικού πολυμορφικού.



Οι επιδόσεις, που ο ίδιος ο κατασκευαστής ανακοινώνει, σε καμία περίπτωση δεν κολακεύουν το Fiorino Cubο, ωστόσο οι ιδιαιτερότητες που παρουσιάζει η συγκεκριμένη πρόταση, δικαιολογούν, εν μέρει, το εμφανές έλλειμμα ισχύος.



Συνοδευόμενο από μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων, το βενζινοκίνητο Cubo επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 16,2 δευτερόλεπτα, φτάνοντας την τελική ταχύτητα των 155 χλμ./ώρα.



Ανάλογες είναι και οι επιδόσεις της πετρελαιοκίνητης έκδοσης, η οποία εξοπλίζεται με τον γνωστό Multijet κινητήρα των 1.300 κ.εκ., αποδίδοντας 75 ίππους και 190 Nm ροπής.



Παρά τους νωχελικούς ρυθμούς κίνησης, το Qubo δεν θα απογοητεύσει με την συμπεριφορά του στην άσφαλτο.



Το αυξημένο ύψος του αμαξώματος δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει τα χαρακτηριστικά κίνησης του μικρού MPV.



Οι κλίσεις που παρουσιάσει υπό συνθήκες πίεσης είναι περιορισμένες, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι ικανοποιεί σε αίσθηση και το σύστημα πέδησης -παρά τα ταμπούρα του πίσω άξονα- κερδίζει την εμπιστοσύνη του οδηγού.



Εναλλακτικό σε σχεδιασμό και σε χαρακτήρα, το Qubο προσφέρει τους χώρους και τις ιδιότητες ενός πολυμορφικού οχήματος, χωρίς να υπερβάλει σε επίπεδο εξωτερικών διαστάσεων και κόστους.


Στην Ελλάδα η διάθεσή του θα ξεκινήσει στο τέλος Οκτωβρίου στην τιμή των 13.500 ευρώ για την μοναδική βενζινοκίνητη έκδοση. Αντίστοιχα, το πετρελαιοκίνητο Qubo θα κοστίζει 15.900 ευρώ.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο