Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Toyota Corolla 1.6 Xellence: Αναζητώντας τις διαφορές…

Toyota Corolla 1.6 Xellence: Αναζητώντας τις διαφορές…

Με μια νέα έκδοση εξοπλισμού το μικρομεσαίο μοντέλο της Toyota επανέρχεται στο προσκήνιο.

Νίκος Μαρινόπουλος

Κοιτάς τη νέα έκδοση της Corolla και αναρωτιέσαι που μπορεί να κρύβεται η υπεροχή της. Μην προσπαθήσετε να την αναζητήσετε στις επιδερμικές διαφορές της συγκεκριμένης έκδοσης από τις υπόλοιπες. Αν δούμε λίγο πιο πέρα από την λαμαρίνα του αυτοκινήτου, θα διαπιστώσουμε πως κάπου εκεί υπάρχει μια ολόκληρη ιστορία για ένα μοντέλο στο οποίο η Toyota οφείλει την σημερινή της εικόνα. Βλέπετε, η αξιοπιστία είναι μία από τις βασικές παραμέτρους που διασφαλίζουν την εμπιστοσύνη του αγοραστικού κοινού απέναντι σε μια αυτοκινητοβιομηχανία. Η αξιοπιστία πάντως δεν αποκτιέται, έτσι ξαφνικά, αλλά κερδίζεται σταδιακά με εργαλεία όπως η Corolla.






































Ταυτότητα
Κινητήρας:
1.598κ.εκ.
Ισχύς:
110 ίπποι/6.000σ.α.λ.
Ροπή:
150Nm/4.800σ.α.λ.
Επιτάχυνση:
0-100χλμ./ώρα σε 10,2 δλ
Τελ. ταχύτητα:
190χλμ./ώρα
Tιμή βασικής έκδοσης:
18.610 ευρώ
Τιμή αυτοκινήτου δοκιμής:
19.685 ευρώ

Η τελευταία γενιά της, κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους εδώ και τρία χρόνια. Το λογικό θα ήταν με τον καιρό οι πωλήσεις του ιαπωνικού μοντέλου να ακολουθούσαν πτωτική πορεία αλλά τα γεγονότα δείχνουν ότι συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο. Το μικρομεσαίο Toyota καταφέρνει να διατηρείται στην κορυφή της κατηγορίας του έχοντας κερδίσει την προτίμηση περισσότερων από μισό εκατομμύριο ευρωπαίων οδηγών και 28.000 Ελλήνων. Σε μια προσπάθεια αναθέρμανσης του ενδιαφέροντος και ενώ βρισκόμαστε στην μέση του καλοκαιριού, η ελληνική αντιπροσωπεία ανακοίνωσε την διάθεση μιας νέας έκδοσης εξοπλισμού, -με τα διακριτικά Xellence- η οποία βασίζεται στην έκδοση Sol και συνδυάζεται με τις τρίθυρες και πεντάθυρες Corolla των 1.400κ.εκ. και 1.600κ.εκ.



Θα έλεγε κανείς πως η όλη αναβάθμιση παραπέμπει στην εξωτερική εμφάνιση της κορυφαίας έκδοσης T-Sport. Οι ζάντες των 15 ιντσών διαθέτουν παρόμοια σχεδίαση, η χρωμιωμένη απόληξη είναι λίγο μικρότερη σε μέγεθος σε αντίθεση με την αεροτομή που είναι μεγαλύτερη. Και εκεί που νομίζεις πως έχεις να κάνεις με μια γρήγορη Corolla τα διακριτικά 1.6 Xellence είναι εκεί για να σε επαναφέρουν στην πραγματικότητα.



Στο εσωτερικό, η μοναδική διαφορά από τις υπόλοιπες εκδόσεις αφορά στα αλουμινένια πεντάλ. Τα υπόλοιπα στοιχεία ακολουθούν τα δεδομένα της έκδοσης εξοπλισμού Sol και το ταμπλό της Corolla εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται από τα καλής ποιότητος υλικά. Ωστόσο, η θέση οδήγησης είναι ένα από τα σημεία που προβληματίζουν τον οδηγό που θα χρειαστεί αρκετό χρόνο για να την συνηθίσει, παρά τις πολλαπλές ρυθμίσεις του καθίσματος και του τιμονιού.

























Υπέρ
Κινητήρας, κατανάλωση
Ανεση ανάρτησης
Χώροι για επιβάτες
Κατά
Τιμή πώλησης
Χώρος αποσκευών

Η Corolla, κυκλοφορεί εδώ και αρκετό καιρό στους ελληνικούς δρόμους αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν χρειάζεται να υπενθυμίσουμε ορισμένα πράγματα για αυτή, ειδικά για όποιον ενδιαφέρεται να την αποκτήσει. Όπως την πολύ καλή άνεση που εξασφαλίζει η ανάρτηση για τους επιβάτες και την εξίσου καλή ποιότητα κύλισης που κυμαίνεται πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Ένα από τα ισχυρότερα σημεία του αυτοκινήτου, απέναντι στον ανταγωνισμό, είναι ο κινητήρας του. Η ελαστική του λειτουργία σε κάνει να τον συμπαθήσεις, ίσως περισσότερο από ό,τι πρέπει και αν μάθεις σε αυτόν δύσκολα θα σε κερδίσει κάποιο άλλο μοτέρ ίδιου κυβισμού. Δεδομένης της αυξανόμενης τιμής πώλησης της βενζίνης, η κατανάλωση κατατάσσεται στα υπέρ καθώς το ψηφιακό οικονομόμετρο δεν ξεπέρασε τα 10 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα ακόμα και όταν οι μετακινήσεις μας περιορίστηκαν στην πόλη.

Εκτός από τις εξωτερικές και εσωτερικές αλλαγές που προαναφέραμε δεν υπάρχει καμία αλλαγή στα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου. Γιατί, λοιπόν, έπρεπε να δούμε μια νέα έκδοση Corolla; Η απάντηση βρίσκεται στον έντονο ανταγωνισμό. Ford Focus, Opel Astra, VW Golf, Citroen C4, Peugeot 307 και Renault Megane δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητοι αντίπαλοι. Ακόμη και όταν το προϊόν λέγεται Corolla!






































Κινητήρας
Κυβισμός1.598κ.εκ.
Κύλινδροι4 σε σειρά
Ισχύς (ίπποι)110/6.000σ.α.λ.
Ροπή (Νm)150/4.800σ.α.λ.
ΘέσηΕμπρός/εγκάρσια
Μπλοκ/κεφαλήΧυτοσίδηρος/αλουμίνιο
ΤροφοδοσίαΨεκασμός πολλαπλών σημείων
Διάμετρος x διαδρομή79,0×81,5
Βαλβίδες ανά κύλινδρο4
Εκκεντροφόροι2 ΕΕΚ
Ειδική ισχύς (ίπποι/λίτρο)68,7











Μετάδοση
ΚίνησηΕμπρός
ΚιβώτιοΜηχανικό πέντε σχέσεων











Ανάρτηση
ΕμπρόςΓόνατα McPherson με ψαλίδια βάσης, αντιστρεπτική ράβδος
ΠίσωΗμιάκαμπτος άξονας με εγκάρσιους και διαμήκεις βραχίονες














Φρένα
ΕμπρόςΑεριζόμενοι δίσκοι
ΠίσωΔίσκοι
ABSΝαι




















Τροχοί
Διαστάσεις6,0Jx15
ΥλικόΑλουμίνιο
Τύπος ελαστικών195/60 R15
ΕλαστικάMichelin Pilot
ΡεζέρβαΚανονικής διαμέτρου

















Σύστημα διεύθυνσης
ΤύποςΚρεμαγιέρα
ΥποβοήθησηΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού3,0
Διάμετρος στροφής11,0 μέτρα





























Διαστάσεις
Μήκος4,180 μέτρα
Πλάτος1,695 μέτρα
Ύψος1,455 μέτρα
Μεταξόνιο2,600 μέτρα
Μετατρόχιο (Ε/Π σε χιλιοστά)1.480/1.490
Χώρος αποσκευών290 λίτρα
Βάρος1.300 κιλά
Αναλογία κιλών/ίππο11,8




















Κατανάλωση (λίτρα/100 χλμ.)
Πόλη9,0
Εκτός5,9
Μέση7,0
Ρεζερβουάρ (λίτρα)55
Αυτονομία785χλμ. (θεωρητική μέση)











Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα190χλμ./ώρα
0-100χλμ./ώρα10,2 δευτερόλεπτα

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο