Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
SsangYong Kyron: Μικρότερο από το Rexton, ντεμπούτο στην Φρανκφούρτη

SsangYong Kyron: Μικρότερο από το Rexton, ντεμπούτο στην Φρανκφούρτη

Το νέο SUV της κορεατικής εταιρίας δεν αντικαθιστά αλλά πλαισιώνεται μαζί με το Rexton στην σειρά των SUV με τα σήματα της SsangYong. Πρώτη του ευρωπαϊκή εμφάνιση τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη.






Με σχεδίαση που ακροβατεί μεταξύ αυτής που χαρακτηρίζει τα δημοφιλή SUV και εκείνη που αντιπροσωπεύει τη νέα τάση προς τα SAV -Sports Activity Vehicle- το νέο μοντέλο της SsangYong πρόκειται να πραγματοποιήσει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση -επί ευρωπαϊκού εδάφους- τον ερχόμενο Σεπτέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου στην Φρανκφούρτη.

Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, η σχεδιαστική άποψη του κορεατικού SUV φαίνεται πως προσεγγίζει τα ευρωπαϊκά δεδομένα με στόχο την αυξημένη αποδοχή του απο το αγοραστικό κοινό. Ο Βρετανός σχεδιαστής Ken Greenly, ο οποίος έχει σχεδιάσει το Musso και το νέο Korando, συμμετείχε στο πρόγραμμα του Kyron και έχει να πει πως …το Kyron σχεδιάστηκε σαν ένα πρότυπο φουτουριστικό crossover SUV με τον αέρα του σύγχρονου ευρωπαϊκού στιλ.

Αξίζει να σημειωθεί πως από τις αρχές Ιουνίου, η SsangYong Motor ανακοίνωσε στην κορεατική αγορά την επίσημη κυκλοφορία του Kyron το οποίο εξοπλίζεται με τον -δοκιμασμένο στο Rexton- κινητήρα diesel τεχνολογίας common rail και απόδοσης 165 ίππων στις 4.000σ.α.λ. Ωστόσο, το Kyron που θα προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά και θα κάνει το ντεμπούτο του στην Φρανκφούρτη, θα εξοπλίζεται με κινητήρα diesel 2,0 λίτρων ισχύος 140 ίππων.

Αναφορικά με τα μηχανιά μέρη του αυτοκινήτου, η εμπρός ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια και η πίσω από πολλαπλούς συνδέσμους. Στον τομέα της ενεργητικής ασφάλειας το Kyron εφοδιάζεται με αναβαθμισμένο ESP που συνδυάζεται με προηγμένα συστήματα ασφαλείας όπως είναι τα ενεργής προστασίας από ανατροπή -ARP ή Active Rollover Protection-, ελέγχου εκκίνησης σε ανηφόρα -HDC ή Hill Descent Control- και μεταβαλλόμενης υποβοήθησης -SSPS ή Speed Sensing Power Steering.

Σύμφωνα με την SsangYong Motor, η δημιουργία του Kyron ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2002 με την ονομασία project D100. Ακολούθησαν πάνω από 30 μήνες εξέλιξης, 50 δοκιμές σύγκρουσης και 300 δοκιμές εξαρτημάτων για να διασφαλιστεί το υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας. Επιπλέον, το Kyron έχει δοκιμαστεί μέχρι και -40 βαθμούς Κελσίου υπό του μηδενός και μέχρι 50 βαθμούς Κελσίου σε συνθήκες καύσωνα στην Ισπανία, Σουηδία, Κίνα, Αυστραλία, κ.α. Η SsangYong έχει επενδύσει περίπου 246 εκατομμύρια δολάρια ενώ προηγήθηκαν πάνω από 240 «πιλοτικά» οχήματα πριν οι ειδικοί καταλήξουν στο μοντέλο παραγωγής.


Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο