GP Αυστραλίας: Ανετη επικράτηση για G.Fisichella και Renault
Χρήστος Παπαχριστόπουλος Με νίκη ξεκίνησε η φετινή αγωνιστική περίοδος για τον Giancarlo Fisichella, ο οποίος γιόρτασε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την επιστροφή του στην ομάδα της Renault. Ο Ιταλός ήταν αναμφισβήτητα ο μεγάλος πρωταγωνιστής, στο περιπετειώδες πρώτο Grand Prix του 2005, που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Albert Park στην Αυστραλία.Έχοντας εξασφαλίσει την pole position […]
Χρήστος Παπαχριστόπουλος
Με νίκη ξεκίνησε η φετινή αγωνιστική περίοδος για τον Giancarlo Fisichella, ο οποίος γιόρτασε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την επιστροφή του στην ομάδα της Renault. Ο Ιταλός ήταν αναμφισβήτητα ο μεγάλος πρωταγωνιστής, στο περιπετειώδες πρώτο Grand Prix του 2005, που πραγματοποιήθηκε στην πίστα του Albert Park στην Αυστραλία.
Έχοντας εξασφαλίσει την pole position από το Σάββατο, η μόνη στιγμή που ο Giancarlo Fisichella δεν βρισκόταν στην πρώτη θέση του αγώνα, ήταν κατά τη διάρκεια των δυο pit stop που πραγματοποίησε. Χωρίς να απειληθεί ουσιαστικά από κανέναν οδηγό, κατάφερε να φέρει εύκολα την R25 πρώτη στον τερματισμό, αφήνοντας πίσω του τον Rubens Barrichello της Ferrari και τον teammate του στην γαλλική ομάδα, Fernando Alonso, να συμπληρώνει την τελευταία θέση του βάθρου.
Οι εκπλήξεις και οι περιπέτειες των οδηγών ξεκίνησαν από το Σαββάτο, με τον καιρό να κατέχει για άλλη μια χρόνια πρωταγωνιστικό ρόλο στην εξέλιξη του Grand Prix. Η βροχή διατάραξε την διαδικασία και χώρισε τους οδηγούς σε δυο group. Τους τυχερούς, που πραγματοποίησαν τον ένα και μοναδικό τους γύρο υπό κανονική βροχή και τους άτυχους που αγωνίστηκαν κάτω από δυνατή βροχή.
Οι διαφορές των οδηγών κυμάνθηκαν από τα 2 ως και τα 24 δευτερόλεπτα και σε συνδυασμό με τον νέο τρόπο υπολογισμού των κατατακτήριων δοκιμών (σ.σ.: η σειρά εκκίνησης προκύπτει από το άθροισμα των χρόνων που πετυχαίνουν οι οδηγοί στις δύο περιόδους δοκιμών), αρκετοί οδηγοί βρέθηκαν νωρίς έξω από το παιχνίδι και προτίμησαν την Κυριακή, στην δεύτερη περίοδο, να μην καταταγούν είτε για να αλλάξουν στρατηγική είτε για οικονομία δυνάμεων σε ελαστικά και κινητήρες.
Σίγουρα, είναι ακόμα νωρίς για να κρίνουμε τη νέα διαδικασία, οφείλουμε ωστόσο να αναφέρουμε ότι η πρώτη εφαρμογή της δημιούργησε αντιδράσεις στα paddock και άφησε ανάμεικτα συναισθήματα στους θεατές της Formula 1 όσον αφορά στα οφέλη της.
Πίσω στον αγώνα, η Renault επιβεβαίωσε την φήμη της πιο ισχυρής ομάδας, την οποία είχε αποκτήσει από τις χειμερινές δοκιμές, καθώς τα μονοθέσια της ήταν τα δύο ταχύτερα κινούμενα στην πίστα της Μελβούρνης. Ο G.Fisichella δεν κινδύνεψε σε κανένα σημείο του αγώνα να χάσει την πρώτη θέση, ενώ ο Ισπανός teammate του, που σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο στη διάρκεια του αγώνα, τερμάτισε τρίτος παρόλο που ξεκίνησε από την 13η θέση του grid.
«Ήταν ένας εύκολος αγώνας για μένα από την αρχή έως το τέλος του» δήλωσε ο G.Fisichella. «Είναι το καλύτερο ξεκίνημα που έχω κάνει στην καριέρα μου. Ήμουν αρκετά συντηρητικός, πίεσα το μονοθέσιο στο όριο μόνο προς το τέλος του αγώνα όταν άρχισε να με πλησιάζει ο Rubens Barrichello».
Ήταν ένα σαββατοκύριακο το οποίο θα θέλει να ξεχάσει νωρίς ο Michael Schumacher, παρόλο ότι η δεύτερη θέση του Βραζιλιάνου teammate του έδειξε ότι η Ferrari παραμένει υπολογίσιμος αντίπαλος ακόμα και με την περσινή F2004M. O Γερμανός πρωταθλητής ήταν ο πιο άτυχος στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου καθώς βγήκε στην πίστα την στιγμή που έπεφτε η πιο δυνατή βροχή και πραγματοποίησε τον χειρότερο χρόνο από όλους όσους κατετάγησαν.
Την Κυριακή δεν μπορούσε να διεκδικήσει τίποτα καλύτερο από τις τελευταίες θέσεις και προτίμησε να μην καταταγεί και να αλλάξει τον κινητήρα του μονοθεσίου του για τον αγώνα.. Ο οδηγός της Ferrari δεν κατάφερε να τερματίσει, καθώς εγκατέλειψε -περίπου 15 γύρους πριν το τέλος του αγώνα- μετά από σύγκρουση που είχε με τον συμπατριώτη του στην ομάδα της Williams, Nick Heidfeld.
Ευχάριστη και μη αναμενόμενη, ίσως, έκπληξη του πρώτου Grand Prix για το 2005 ήταν η επίδοση της πρώην Jaguar και νυν Red Bull Racing. Η εξαγορά της από τον Αυστριακό επιχειρηματία, Dietrich Mateschitz, δείχνει μέχρι στιγμής να έχει δώσει «φτερά» στην ομάδα. Ο David Coulthard πέτυχε μια εντυπωσιακή τέταρτη θέση στην πρώτη του εμφάνιση με τους «ταύρους», ενώ ο teammate του Christian Klien έδωσε δύο ακόμα πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα τερματίζοντας στην έβδομη θέση.
Ο Mark Webber πίεσε τον Σκοτσέζο πρώην οδηγό της McLaren σε
auto.in.gr
- Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]
- Ύπνος στον αέρα; 4 απίστευτες μέθοδοι που χρησιμοποιούν τα ζώα για να κοιμηθούν ακίνδυνα
- Η αποθεραπεία του Λεσόρ, η διαχείριση του Αταμάν και η «συμφόρηση» στο «5» με την επιστροφή του
- Αγνοούνται τρεις ορειβάτες στον Αθανάσιο Διάκο Φωκίδας
- Ο Κίλιαν Μέρφι επιστρέφει στους άνομους δρόμους των Peaky Blinders – Πυροβολισμοί στο Μπέρμιγχαμ
- «Τρέλανε» και τους συμπαίκτες του ο Ελ Κααμπί: Το απίθανο «ψαλιδάκι» από όλες τις λήψεις (vid)
- Αρης Μουγκοπέτρος: Στον εισαγγελέα σήμερα μετά τη μήνυση για ενδοοικογενειακή απειλή
- Σπουδαία νίκη για τους Ρόκετς (119-96) – Οι Γουόριορς «καθάρισαν» Κλέι Τόμπσον και Μάβερικς (126-116)
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)









![Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/ΧΡΗΜΑΤΑ-150x85.jpg)



![Φόροι: Ποιες φορολογικές εκκρεμότητες λήγουν το 2025 [πίνακας]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/ΧΡΗΜΑΤΑ-315x220.jpg)

















































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442