Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Στη Γενεύη η τρίτη γενιά του Mazda MX-5 – Τον Δεκέμβριο στην ελληνική αγορά

Στη Γενεύη η τρίτη γενιά του Mazda MX-5 – Τον Δεκέμβριο στην ελληνική αγορά

Με εμφάνιση στο πρότυπο του RX-8, κινητήρες 124 και 158 ίππων και αποκλειστικά μαλακή οροφή, το MX-5 γυρίζει σελίδα στο βιβλίο των ιαπωνικών ανοιχτών αυτοκινήτων.

Αυτή και αν είναι έκπληξη για τους φίλους των roadsters! Μερικές, μόλις, εβδομάδες πριν ανοίξουν οι πύλες της διεθνούς έκθεσης αυτοκινήτου στη Γενεύη, η Mazda επανέρχεται στο προσκήνιο αποκαλύπτοντας την τρίτη γενιά MX-5.

Η αντικατάσταση του δημοφιλούς αυτοκινήτου δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολη καθώς αν κρίνουμε από το αποτέλεσμα, οι ομοιότητες του νέου MX-5 με το εμπρός τμήμα αυτού που κυκλοφορεί ανάμεσά μας είναι τουλάχιστον έντονες. Τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα, η μάσκα και οι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα αρκούν για να τεκμηριώσουν την παραπάνω άποψη.

Το μοναδικό σημείο που διαφοροποιεί την εμπρός όψη του MX-5 από εκείνη του μεγαλύτερου RX-8 αφορά στα ελαφρώς πιο αδύνατα φτερά καθώς και στο κυκλικό σχήμα του καπό. Προφανώς, οι σχεδιαστές του έκριναν πως αυτή πρέπει να είναι η σωστή μορφή του καπό αφού κάτω από αυτό βρίσκονται πιστόνια και όχι ρότορες, όπως στο RX-8, ελέω Wankel.

Η κίνηση στο ιαπωνικό roadster εξακολουθεί να μεταδίδεται στον πίσω άξονα αλλά για πρώτη φορά θα είναι διαθέσιμο ηλεκτρονικό σύστημα που θα περιορίζει το σπινάρισμα των κινητήριων τροχών. Στην βασική έκδοση του νέου MX-5 τοποθετείται κινητήρας 1,8 λίτρων ο οποίος αποδίδει 124 ίππους και συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων.

Η ισχυρότερη δίλιτρη έκδοση έχει απόδοση 158 ίππους και εκτιμάται πως θα πιάνει από στάση τα 0-100χλμ/ώρα σε λιγότερο από επτά δευτερόλεπτα. Η συγκεκριμένη έκδοση εξοπλίζεται με εξάρι κιβώτιο κλειστής κλιμάκωσης ενώ αργότερα αναμένεται να εμφανιστεί και ημιαυτόματη εκδοχή που θα επιτρέπει την σειραϊκή αλλαγή των σχέσεων.

Χωρίς να υπάρχουν, για την ώρα, φωτογραφίες που να δείχνουν το εσωτερικό του αυτοκινήτου, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για προχωρημένη σχεδίαση, ποιότητα κατασκευής όμοια με εκείνη του RX-8 και σημαντικά μεγαλύτερους χώρους από το απερχόμενο μοντέλο.

Τα πρώτα νέα Mazda MX-5 πρόκειται να βγουν από την γραμμή παραγωγής το ερχόμενο καλοκαίρι ενώ στην ελληνική αγορά το ιαπωνικό μοντέλο αναμένεται να είναι διαθέσιμο τον Δεκέμβριο του 2005. Μέχρι τότε, όμως, το μεγαλύτερο πρόβλημα μάλλον δεν το έχει ο υποψήφιος αγοραστής του αυτοκινήτου αλλά η ίδια η Mazda. Ποιος θα αγόραζε το τωρινό μοντέλο όταν έχει δει το νέο MX-5;

Auto Express

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο