Έτοιμη για την επίσημη παρουσίασή της, η οποία θα πραγματοποιηθεί στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, είναι η έκτη γενιά του VW Passat. Η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα, Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου, τις πρώτες φωτογραφίες του νέου μεσαίου μοντέλου της, το οποίο θα κληθεί από το 2005 να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα […]
Έτοιμη για την επίσημη παρουσίασή της, η οποία θα πραγματοποιηθεί στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο, είναι η έκτη γενιά του VW Passat. Η γερμανική φίρμα έδωσε στη δημοσιότητα σήμερα, Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου, τις πρώτες φωτογραφίες του νέου μεσαίου μοντέλου της, το οποίο θα κληθεί από το 2005 να ανταγωνιστεί μοντέλα όπως τα Ford Mondeo, Opel Vectra και Toyota Avensis.
Από τις φωτογραφίες, γίνεται άμεσα αντιληπτό ότι οι σχεδιαστές της VW δεν αρκέστηκαν σε μια αισθητική αναβάθμιση του τωρινού σχήματος, αλλά προχώρησαν στη ριζική ανανέωση του αυτοκινήτου. Το νέο Passat δανείζεται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από τα πρωτότυπα Concept C και Concept R της γερμανικής εταιρείας, όπως το σχήμα των εμπρός φωτιστικών σωμάτων και την χρωμιομένη μάσκα, η οποία θα γίνει σήμα κατατεθέν για όλα τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρείας. Περισσότερο μοντέρνο είναι πλέον και το πίσω τμήμα του νέου Passat, όπου δεσπόζουν τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.
Η 6η γενιά του αυτοκινήτου βασίζεται σε νέο δάπεδο και με εξωτερικές διαστάσεις που φθάνουν τα 4,77 μέτρα σε μήκος, 1,82 μέτρα σε πλάτος και 1,47 σε ύψος, είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από το απερχόμενο μοντέλο. Μακρύτερο, κατά 6 χιλιοστά, είναι και το μεταξόνιο, που φθάνει πλέον τα 2,71 μέτρα και εξασφαλίζει, σύμφωνα με την γερμανική εταιρεία, περισσότερους χώρους τόσο στον θάλαμο των επιβατών όσο και στο χώρο αποσκευών, ο οποίος αυξήθηκε κατά 90 λίτρα, φθάνοντας έτσι τα 565 λίτρα.
Εντελώς νέα είναι και η σχεδίαση του εσωτερικού, για το οποίο οι ιθύνοντες της VW υποστηρίζουν ότι θα προσφέρει ακόμα καλύτερη εργονομία, βελτιωμένη ποιότητα και πλουσιότερο εξοπλισμό ο οποίος, μεταξύ άλλων, θα περιλαμβάνει σύστημα keyless για την είσοδο στο αυτοκίνητο, ηλεκτρονικό χειρόφρενο, προβολείς xenon, πρωτόκολλο επικοινωνίας Bluetooth, καθώς και το αυτόματο σύστημα διατηρήσης της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα που πρωτοπαρουσιάστηκε στο Phaeton.
Αρχικά, το νέο Passat θα διατίθεται με τους FSI κινητήρες των 1,6 λίτρων και 2,0 λίτρων, ενώ για την υπόλοιπη ευρωπαϊκή αγορά θα υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο diesel μοτέρ με χωρητικότητα 1,9 και 2,0 λίτρα. Στις αρχές του 2006 αναμένεται να προστεθούν στη γκάμα των κινητήρων ο νέος δίλιτρος TDI της εταιρείας καθώς και ο V6 βενζινοκινητήρας των 3.200κ.εκ.
Τα προαναφερθέντα μηχανικά σύνολα θα συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων πέντε ή έξι σχέσεων, ενώ στις diesel εκδόσεις θα προσφέρεται προαιρετικά και το επαναστατικό κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Οι τετρακίνητες -4MOTION- εκδόσεις θα παρουσιαστούν τους πρώτους μήνες του 2006.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.