Οι βραβευμένες διαφημίσεις των μοντέλων της Seat είναι προϊόν συνεργασίας της ελληνικής αντιπροσωπείας, Τεχνοκάρ Α.Β.Ε.Ε. με την διαφημιστική εταιρεία Upset!.
Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η διαφημιστική καμπάνια της Seat, στο επίσημο φεστιβάλ διαφημιστικής δημιουργίας, ERMIS AWARDS 2004, το οποίο πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.
Συγκεκριμένα, το τηλεοπτικό σποτ του Ibiza με τον τίτλο Γυρίσματα (σ.σ.: αυτό με τον σκηνοθέτη), απέσπασε το πρώτο βραβείο -Χρυσός Ερμής- στην κατηγορία Οχήματα/ Αντιπροσωπείες/ Αξεσουάρ/ Πετρελαιοειδή. Στην ίδια κατηγορία, η διαφήμιση του μοντέλου Cordoba, με τον τίτλο Να ένα Cordoba κέρδισε το τρίτο βραβείο στις καταχωρήσεις.
Υπενθυμίζεται ότι τα εν λόγω βραβεία χωρίζονται σε 17 διαφορετικές κατηγορίες και πως στην τελική αξιολόγηση συμμετέχουν μόνο οι ελληνικές παραγωγές και όχι προσαρμογές των ξένων ενώ την επιμέλεια των διαφημίσεων είχε η διαφημιστική εταιρεία Upset!.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.