Δεν άντεξαν στις επιθέσεις των χάκερ δύο από τις τεχνολογίες προστασίας μουσικών αρχείων της SDMI
H κοινοπραξία SDMI ανακοίνωσε επίσημα για πρώτη φορά την Τετάρτη ότι άγνωστοι χάκερ κατόρθωσαν να «σπάσουν» δύο από τις έξι μουσικές τεχνολογίες που είχε δημιουργήσει για την προστασία των αρχείων ψηφιακής μουσικής. Η SDMI (Secure Digital Music Initiative) είχε προκηρύξει στα μέσα Σεπτεμβρίου διαγωνισμό στον οποίο καλούσε τους απανταχού χάκερ να σπάσουν τις έξι τεχνολογίες που είχε δημιουργήσει για την προστασία των μουσικών αρχείων, προσφέροντας χρηματικό έπαθλο 10.000 δολαρίων για κάθε επιτυχημένη προσπάθεια.
H κοινοπραξία SDMI ανακοίνωσε επίσημα για πρώτη φορά την Τετάρτη ότι άγνωστοι χάκερ κατόρθωσαν να «σπάσουν» δύο από τις έξι μουσικές τεχνολογίες που είχε δημιουργήσει για την προστασία των αρχείων ψηφιακής μουσικής. Η SDMI (Secure Digital Music Initiative) είχε προκηρύξει στα μέσα Σεπτεμβρίου διαγωνισμό στον οποίο καλούσε τους απανταχού χάκερ να σπάσουν τις έξι τεχνολογίες που είχε δημιουργήσει για την προστασία των μουσικών αρχείων, προσφέροντας χρηματικό έπαθλο 10.000 δολαρίων για κάθε επιτυχημένη προσπάθεια.
Η κοινοπραξία είχε διαθέσει έξι μουσικές τεχνολογίες στους υποψήφιους, εκ των οποίων οι τέσσερις χρησιμοποιούσαν τεχνολογία υδατόσημου (watermarking).
Σύμφωνα με το ZDNet, δύο από τις τεχνολογίες προστασίας μουσικών αρχείων «υπέκυψαν» στις επιθέσεις των χάκερ και άλλη μία αποσύρθηκε από το διαγωνισμό. H SDMI υποστηρίζει ότι η μία από τις δύο επιτυχημένες προσπάθειες αμφισβητείται, στο βαθμό που δεν έχει οδηγήσει στη δημιουργία εύκολα αντιγραφόμενων «σπασμένων» μουσικών αρχείων. Δεν αποκαλύφθηκαν, πάντως, τα ονόματα των νικητών.
Τους τελευταίους μήνες πολλοί υποστήριζαν ότι οι τεχνολογίες της SDMI θα κατέρρεαν από τις πρώτες κιόλας ημέρες του διαγωνισμού. Πιο πρόσφατη υπήρξε η περίπτωση μιας ομάδας ερευνητών, οι οποίοι υποστήριξαν ότι είχαν κατορθώσει να αποκρυπτογραφήσουν τέσσερις από τις έξι τεχνολογίες προστασίας μουσικών αρχείων. Η SDMI είχε διαψεύσει τις αξιώσεις των ερευνητών υποστηρίζοντας ότι απλώς ήταν πολύ νωρίς για να διαπιστωθεί αν η προσπάθειά τους πληρούσε τα στάνταρ ποιότητας που είχε θέσει η ίδια.
Οι μουσικές τεχνολογίες που τελικά θα κατορθώσουν να αντέξουν στις «επιθέσεις» των 447 συμμετεχόντων του διαγωνισμού ενδεχομένως θα αποτελέσουν μελλοντικά το επικρατέστερο μέσο προστασίας των ψηφιακών μουσικών αρχείων στο Διαδίκτυο.