Σε λειτουργία τέθηκε ξανά στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας ο δικτυακός τόπος μόδας boo.com, ο οποίος θα λειτουργήσει ως παράρτημα της αμερικανικής εταιρείας Fashionmall.com, που διευθύνει δίκτυο ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Fashionmall.com είχε αγοράσει τη χρεοκοπημένη boo.com τον περασμένο Ιούνιο έναντι άγνωστου ποσού.
Σε λειτουργία τέθηκε ξανά στις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας ο δικτυακός τόπος μόδας boo.com, ο οποίος θα λειτουργήσει ως παράρτημα της αμερικανικής εταιρείας Fashionmall.com, που διευθύνει δίκτυο ηλεκτρονικού εμπορίου. Η Fashionmall.com είχε αγοράσει τη χρεοκοπημένη boo.com τον περασμένο Ιούνιο έναντι άγνωστου ποσού.
Σύμφωνα με το δικτυακό τόπο Wired News, στον νέο boo.com οι καταναλωτές δεν θα μπορούν να πραγματοποιούν άμεσα αγορές. Οι καινούργιοι ιδιοκτήτες του boo.com, έχοντας κατά νου το προηγούμενο αποτυχημένο μοντέλο λειτουργίας του, έκριναν ότι θα ήταν πιο προσοδοφόρο για αυτούς να δημιουργήσουν ένα δικτυακό τόπο ο οποίος θα λειτουργεί ως μηχανή αναζήτησης για όσους ενδιαφέρονται να αγοράσουν είδη ρουχισμού υψηλής μόδας στο Διαδίκτυο.
Η πρόεδρος της Fashionmall.com, Κέιτ Μπάγκελν, πιστεύει ότι, μολονότι το boo.com απέτυχε ως δικτυακός τόπος εμπορίας ρουχισμού, θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελέσει μέρος συγκέντρωσης των οπαδών της μόδας στο Internet. Η Μπάγκελν υποστηρίζει μάλιστα ότι το όνομα που είχε δημιουργήσει το boo.com στο σχετικά σύντομο βίο του αποτελεί ένα πολύτιμο επενδυτικό πλεονέκτημα, το οποίο δεν θα έπρεπε να πάει χαμένο.
Ο βρετανικός δικτυακός τόπος boo.com είχε κηρύξει πτώχευση το Μάιο, λόγω έλλειψης ρευστότητας, μόλις έξι μήνες μετά την ίδρυσή του.