Στη βελτίωση της μηχανής αναζήτησης και στην επιστροφή στην κερδοφορία μέχρι τον Ιανουάριο του 2001 αποσκοπεί η ιντερνετική πύλη AltaVista με την απόφασή της την Παρασκευή να προχωρήσει σε απολύσεις, για δεύτερη φορά τους τελευταίους πέντε μήνες.
Στη βελτίωση της μηχανής αναζήτησης και στην επιστροφή στην κερδοφορία μέχρι τον Ιανουάριο του 2001 αποσκοπεί η ιντερνετική πύλη AltaVista με την απόφασή της την Παρασκευή να προχωρήσει σε απολύσεις, για δεύτερη φορά τους τελευταίους πέντε μήνες.
Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας θα μειωθεί κατά 225 άτομα, από σύνολο 900 υπαλλήλων.
Τη Δευτέρα η εταιρεία έχει προγραμματίσει σύσκεψη, κατά τη διάρκεια της οποίας θα θέσει επί τάπητος τα σχέδιά της για καθολική αναδιοργάνωση. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι η ιστοσελίδα της θα διαδραματίσει και πάλι ένα ρόλο που γνωρίζει καλά: εκείνον της μηχανής αναζήτησης του Διαδικτύου.
O δικτυακός του τόπος ήταν ο 13ος πιο δημοφιλής προορισμός των χρηστών του Διαδικτύου τον Αύγουστο, σύμφωνα με έρευνα της PC Data. Τις τρεις πρώτες θέσεις κατείχαν το Yahoo!, η AOL και το MSN.
Τον τελευταίο χρόνο ήταν εμφανείς οι προσπάθειες για να ανταγωνιστεί τις γνωστές πύλες του Διαδικτύου. Οι προσπάθειες αυτές όμως δεν είχαν το επιθυμητό αποτέλεσμα, παρά τη γενναιόδωρη, όπως αναφέρει το CNet, οικονομική υποστήριξη της CMGI, η οποία αγόρασε την AltaVista από την Compaq τον Ιούνιο του 1999 έναντι 2,3 δισ. δολαρίων (περίπου 920 δισ. δρχ.). Στα τέλη του 1999 η CMGI επένδυσε 120 εκατ. δολάρια (48 δισ. δρχ.) σε μία εκτενή διαφημιστική καμπάνια για να προβάλει την AltaVista ως ιντερνετική πύλη, κατά το παράδειγμα του Yahoo!.