Σε ξένα χωράφια εφορμά η <a href=http://www.microsoft.com/<BMicrosoft</B</A από το φθινόπωρο, επενδύοντας εκατό εκατομμύρια δολάρια (37,5 δισ. δρχ.) στην κατασκευή τσιπ για την επόμενη γενεά των (δικών της) συσκευών πρόσβασης στο Internet από την τηλεόραση (WebTV).
Σε ξένα χωράφια εφορμά η Microsoft από το φθινόπωρο, επενδύοντας εκατό εκατομμύρια δολάρια (37,5 δισ. δρχ.) στην κατασκευή τσιπ για την επόμενη γενεά των (δικών της) συσκευών πρόσβασης στο Internet από την τηλεόραση (WebTV).
Η Microsoft και η Intel αποτελούν επί σειρά ετών αχώριστο δίδυμο, αλλά σε αυτό τον τομέα η Microsoft φαίνεται ότι αποφάσισε να προχωρήσει… σόλο. Τα νέα τσιπ -ονόματι Solo2 για τις συσκευές WebTV και, συγκεκριμένα, την πλατφόρμα Ultimate TV- θα κατασκευάζονται στην ασιατική ήπειρο από την Toshiba, αρχής γενομένης το φετινό φθινόπωρο. Θα κοστίζουν γύρω στα είκοσι δολάρια (7.400 δρχ.) έκαστο και, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της Microsoft, θα δοθούν άδειες χρήσης της τεχνολογίας και σε τρίτους κατασκευαστές.
Τα Solo2 σχεδιάστηκαν από την εταιρεία WebTV Networks, με σκοπό να συνδυάσουν, στην τηλεόραση που χρησιμοποιεί τη συσκευή της WebTV, τις λειτουργίες πλοήγησης στο Internet με εκείνες της αμφίδρομης τηλεόρασης και της εγγραφής βίντεο. Τα τσιπ αυτά θα είναι ικανά να χειριστούν τη ροή πολλών ρευμάτων ψηφιακού βίντεο ταυτόχρονα. Ετσι, ο χρήστης θα μπορεί να παρακολουθεί ή να κάνει την εγγραφή διαφορετικών προγραμμάτων ταυτόχρονα.
Η WebTV Networks παρέχει διαδικτυακές υπηρεσίες καθώς και πρόσβαση σε συγκεκριμένους δικτυακούς τόπους μέσω μιας ειδικής συσκευής, τύπου Filmnet, που συνδέεται με μια απλή τηλεόραση. Mέσω της συσκευής αυτής ο χρήστης μπορεί επίσης να ανταλλάξει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να συμμετάσχει σε συνομιλίες μέσω Διαδικτύου (chat). H εταιρεία ανήκει στη Microsoft από το 1997 και η υπηρεσία της αριθμεί σήμερα περίπου ένα εκατομμύριο συνδρομητές στις ΗΠΑ.