Στον απόηχο του τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Κυριακής, οι οπαδοί ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο έσπευσαν να αγοράσουν αθλητικά εμπορεύματα, με τη ζήτηση για τις φανέλες της Παρί Σεν Ζερμέν των Λιονέλ Μέσι και Κιλιάν Εμπαπέ να υπερτριπλασιάζεται, όπως ανέφερε στο «Reuters» η εταιρεία λιανικής πώλησης αθλητικών εμπορευμάτων Fanatics Inc.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις ειδών ποδοσφαίρου αυξήθηκαν περισσότερο από 700% για το Παγκόσμιο Κύπελλο 2022 στο Κατάρ έναντι του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018 στη Ρωσία, σε όλο το δίκτυο διαδικτυακών καταστημάτων Fanatics.
Οι οπαδοί συνέρρευσαν για να αγοράσουν φανέλες ποδοσφαιρικής ομάδας Παρί Σεν Ζερμέν- μάρκας Nike-, με τις πωλήσεις ειδικότερα για τις φανέλες των Μέσι και Εμπαπέ στο επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της Παρί να αυξάνονται περισσότερο από 200% την Κυριακή.
Η Fanatics, η οποία διαχειρίζεται το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της Παρί Σεν Ζερμέν, είπε ότι το 40% όλων των πωλήσεων της Παρί την ημέρα του τελικού προήλθε από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Αν και έχανε με 2-1 σετ από τον Ολυμπιακό στο «Μελίνα Μερκούρη», ο Μίλωνας ανέτρεψε την κατάσταση στο tie-break κι επικράτησε με 3-2 σετ για την 7η αγωνιστική της Volley League στους άνδρες.
Σαμπαλένκα και Κύργιος αναβιώνουν στις 28/12 τη «μάχη των φύλων», 52 χρόνια μετά το ιστορικό ματς της Κινγκ με τον Ριγκς. Μια αναμέτρηση που ήταν παραπάνω από ένα απλό παιχνίδι. Ήταν ένας αγώνας επιβίωσης, ένας πόλεμος απέναντι στον σεξισμό.
Δείτε πως έχει διαμορφωθεί η βαθμολογία της Super League μετά τα τρία παιχνίδια του Σαββάτου (13/12) για την 14η αγωνιστική της Super League. Νίκες για Λεβαδειακό και ΟΦΗ, ισοπαλία στη Νεάπολη.