Στον απόηχο του τελικού του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Κυριακής, οι οπαδοί ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο έσπευσαν να αγοράσουν αθλητικά εμπορεύματα, με τη ζήτηση για τις φανέλες της Παρί Σεν Ζερμέν των Λιονέλ Μέσι και Κιλιάν Εμπαπέ να υπερτριπλασιάζεται, όπως ανέφερε στο «Reuters» η εταιρεία λιανικής πώλησης αθλητικών εμπορευμάτων Fanatics Inc.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις ειδών ποδοσφαίρου αυξήθηκαν περισσότερο από 700% για το Παγκόσμιο Κύπελλο 2022 στο Κατάρ έναντι του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2018 στη Ρωσία, σε όλο το δίκτυο διαδικτυακών καταστημάτων Fanatics.
Οι οπαδοί συνέρρευσαν για να αγοράσουν φανέλες ποδοσφαιρικής ομάδας Παρί Σεν Ζερμέν- μάρκας Nike-, με τις πωλήσεις ειδικότερα για τις φανέλες των Μέσι και Εμπαπέ στο επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της Παρί να αυξάνονται περισσότερο από 200% την Κυριακή.
Η Fanatics, η οποία διαχειρίζεται το επίσημο ηλεκτρονικό κατάστημα της Παρί Σεν Ζερμέν, είπε ότι το 40% όλων των πωλήσεων της Παρί την ημέρα του τελικού προήλθε από τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Ο 46χρονος ρέφερι Τάσος Σιδηρόπουλος βρίσκεται πλέον στην πρώτη κατηγορία της UEFA και θα σφυρίζει σε Europa και Conference League. Κανείς Ελληνας διεθνής δεν προήχθη.
Δημοσίευμα της Sun αποδίδει σε προσωπικά κίνητρα την απουσία του κορυφαίου εν ενεργεία σκόρερ του Καμερούν, ανοίγοντας ξανά τη συζήτηση για τα όρια εξουσίας του προέδρου της ομοσπονδίας, Σαμουέλ Ετό.
Όταν η πτώση της Ferrari στη Formula 1 γίνεται μάθημα για την οικονομία των ΗΠΑ - Πώς τα λάθη διοίκησης που διέλυσαν μια αγωνιστική αυτοκρατορία φωτίζουν τους κινδύνους της απρόβλεπτης οικονομικής πολιτικής Τραμπ