To γερμανικό SUV ετοιμάζεται να υποδεχτεί τη νέα γενιά του η οποία θα δώσει έμφαση στην υβριδική τεχνολογία, βελτιώνοντας κάθε παράμετρό του

Φωτογραφίες: Automedia

H τρίτη κατά σειρά γενιά του Tiguan εντοπίστηκε για ακόμα μια φορά από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης με ιδιαίτερα ελαφρύ καμουφλάζ που προδίδει ότι η αποκάλυψή του βρίσκεται πλέον προ των πυλών.

Κατά τις συνήθειές της, η VW δεν προτίθεται να προβεί σε κοσμογονικές αλλαγές σε ό,τι αφορά την εξωτερική σχεδίαση με δεδομένο και ότι η νέα γενιά του Tiguan, δεν αποκλείεται να είναι και η τελευταία του μοντέλου, εν όψει της στροφής προς την ηλεκτροκίνηση –τουλάχιστον όπως το γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Όπως και να έχει, κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, το νέο Tiguan διαθέτει μια πλήρως ανασχεδιασμένη γρίλια, κλειστή στο άνω τμήμα, η οποία δίνει στο γερμανικό SUV μια αύρα και ομοιότητα με την σειρά των ID. Το κατώτερο τμήμα της γρίλιας έχει αντιθέτως μεγαλώσει υπηρετώντας καλύτερα τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα. Ανασχεδιασμένος είναι και ο προφυλακτήρας ο οποίος ενσωματώνει μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα.

Οι συνολικές αναλογίες του μοντέλου δεν διαφέρουν από την μέχρι σήμερα γνωστή έκδοση του Tiguan, ωστόσο δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται μια αυξητική τάση των διαστάσεών του. Αυτό που μένει να αποδειχθεί είναι κατά πόσο η VW θα προσφέρει και μια επταθέσια έκδοση.

Στο προκείμενο, αυτό που προκύπτει από τις λήψεις του φωτογραφικού φακού, είναι μια μείωση της απόστασης από το έδαφος στον πίσω άξονα, που προφανώς αποτελεί απόρροια της παρουσίας ενός υβριδικού συνόλου στο συγκεκριμένο πρωτότυπο.

Στο πίσω τμήμα, παραδόξως με δεδομένες τις νέες τάσεις, τα φωτιστικά σώματα δεν ενώνονται μεταξύ τους με οποιονδήποτε τρόπο, διατηρώντας την.. θέση τους στα άκρα της κατασκευής.

Αμετάβλητη αναμένεται να παραμείνει και η αφετηρία του Tiguan το οποίο θα εξακολουθήσει να βασίζεται σε μια εξελιγμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB. Αυτό σημαίνει επίσης ότι θα αποκτήσει πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα ήπιας υβριδικής και plug-in υβριδικής τεχνολογίας, στα πρότυπα του Golf χωρίς να αποκλείονται και οι προσθήκες σε με περισσότερα σύνολα επικουρούμενα από κάποιου είδους ηλεκτρικής υποβοήθησης με στόχο την μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα.

Παρά την έμφαση στην ηλεκτρική τεχνολογία, το Tiguan αναμένεται να εξακολουθήσει να περιλαμβάνει στις επιλογές του και κινητήρες diesel ισχύος 150 και 200 ίππων.

Σημαντικές προδιαγράφονται οι αναβαθμίσεις και σε όρους ψηφιακής τεχνολογίας με την τελευταία και πιο χρηστική εκδοχή του Digital Cockpit Pro να παίρνει θέση στο ταμπλό ενώ η οθόνη του infotainment αναμένεται να υπερβεί σε μέγεθος τις 10,0 ίντσες.

Μια εξίσου σημαντική βελτίωση αναμένεται και σε όρους χωροταξίας, καθώς ως απόρροια της μετάβασης σε μια νέα αρχιτεκτονική, το Tiguan αναμένεται να επωφεληθεί και από αύξηση του χώρου αποσκευών ο οποίος θα ξεκινά πάνω από τα 520 λίτρα της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του.

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr