To Skoda Vision IN είναι το πρώτο από μια πλήρη γκάμα SUV τα οποία θα λανσάρει η τσεχική φίρμα σε μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, αποτελώντας ως φίρμα, το δούρειο ίππο του ομίλου VW για την κατάκτηση της τοπικής αγοράς.

Σημειώνεται ότι η Ινδία αποτελεί την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοπαραγωγό χώρα μετά τη Γερμανία, την Ιαπωνία και την Κίνα. Το 2018 κατασκευάστηκαν σε ινδικό έδαφος 4,06 εκατομμύρια αυτοκίνητα ενώ διατίθενται ετησίως επίσης περίπου τέσσερα εκατομμύρια οχήματα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις ο συγκεκριμένος αριθμός αναμένεται να ανέλθει σε 6,7 εκατομμύρια έως το 2025.

Υπό το σκεπτικό των παραπάνω μεγεθών, αν και επί του παρόντος το Vision IN έχει το status του πρωτοτύπου, πρόκειται να περάσει στην παραγωγή ήδη από την επόμενη χρονιά, όντας το πρώτο μοντέλο του ομίλου VW που θα έχει ως αφετηρία μια μετεξελιγμένη εκδοχή της πολυχρηστικής πλατφόρμας MQB με την κωδική ονομασία ΜQB A0-IN. Η παραγωγή του θα φιλοξενηθεί στην τοπική βιομηχανική μονάδα του ομίλου στο Aurangabad.

Με μήκος 4,265 μέτρων το Vision IN τοποθετείται σε επίπεδο μεγέθους ανάμεσα στα γνωστά Kamiq και Karoq, ενώ σε ό,τι αφορά τους κινητήρες θα εφοδιάζεται από τον εξίσου γνώριμο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων των 150 ίππων.

Αξιοσημείωτο επίσης είναι ότι αν και με «ταυτότητα» Skoda το Vision IN υιοθετεί ορισμένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που «ανήκουν» σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες του ομίλου, όπως εύκολα διαπιστώνει κανείς με μια ματιά στην ευμεγέθη γρίλια, στα διαιρούμενα φωτιστικά σώματα και η χαρακτηριστική καμπύλη αισθητική των πίσω φωτιστικών σωμάτων.

Επίσης, βάσει των νέων τάσεων, το Skoda Vision IN αξιοποιεί σε μεγάλη ποσόστωση ανακυκλωμένα και vegan υλικά. Ενδεικτικά, οι επενδύσεις αποτελούνται από δέρμα φυτικής προέλευσης, τα καθίσματα από ανακυκλωμένα φύλλα ανανά ενώ η επένδυση της οροφής έχει κατασκευαστεί από ανακυκλωμένες ίνες πλαστικού.

Ανεξαρτήτως των ιδιαιτεροτήτων του τσεχικού concept car και σε ό,τι αφορά την ευρύτερη επιχειρηματική εικόνα που εκπροσωπεί, σημειώνεται ότι η Skoda είναι παρούσα στην τσεχική αγορά από το 2001. Η διείσδυσή της ωστόσο δεν υπήρξε η απαιτούμενη με δεδομένη την κυριαρχία εταιρειών όπως η Suzuki και η Hyundai.
Αυτό θα επιχειρήσει να αλλάξει το Skoda Vision IN και η ολοκληρωμένη γκάμα SUV που έπεται, καθώς αποτελούν μέλη ενός ευρύτερου σχεδίου κατάκτησης της ινδικής αγορά που επιγράφεται από την VW ως Ινδία 2.0 και θα έχει ως αφετηρία την έναρξη παραγωγής του παραπάνω SUV.

Σημειώνεται ότι η Skoda έχει ήδη δημιουργήσει ένα νέο τεχνολογικό κέντρο στην τοπική αγορά το οποίο θα αναλάβει την εξέλιξη νέων λύσεων και τεχνολογιών για την μετακίνηση στοχευμένες στις ανάγκες της αχανούς ινδικής χερσονήσου.

Μέχρι στιγμής έχουν επενδυθεί άνω του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ στο project, Ινδία 2.0 εκ του οποίου περίπου το 25% έχουν αφιερωθεί στην έρευνα και την εξέλιξη.
Σημειώνεται επίσης ότι το 95% των μελλοντικών μοντέλων που θα λανσαριστούν στην τοπική αγορά θα έχουν ως αφετηρία την πλατφόρμα MQB A0 IN και θα κατασκευάζονται σε ινδικό έδαφος.

Γράψτε το σχόλιο σας