Με το βλέμμα στο crowdfunding, το Facebook στηρίζει τις δωρεές
Η Facebook Inc. επιχειρεί να εξυπηρετήσει την ανάγκη των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων για χρηματοδότηση με ένα νέο εργαλείο που επιτρέπει στα μέλη της δημοφιλέστερης υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης να υποβάλλουν δωρεές χωρίς να φύγουν από τις σελίδες της.
Η Facebook Inc. επιχειρεί να εξυπηρετήσει την ανάγκη των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων για χρηματοδότηση, με ένα νέο εργαλείο που επιτρέπει στα μέλη της δημοφιλέστερης υπηρεσίας κοινωνικής δικτύωσης να υποβάλλουν δωρεές χωρίς να φύγουν από τις σελίδες της. Το πλήκτρο Donate παραμένει διαθέσιμο και μπορεί να οδηγεί εκτός Facebook.
Οι ενδιαφερόμενες οργανώσεις καλούνται να υποβάλλουν σχετικό αίτημα στο donations.fb.com.
Σε κάθε περίπτωση, η υπηρεσία μοιάζει να επιχειρεί να επεκταθεί και στον τομέα της συλλογής χρημάτων από τον διαδικτυακό πληθυσμό -crowdfunding-, παρέχοντας μια ακόμα ολοκληρωμένη υπηρεσία εντός των τειχών του, γεγονός που δημιουργεί την προοπτική για έναν ισχυρό ανταγωνιστή απέναντι στις ιδιαίτερα δημοφιλείς πλατφόρμες Kickstarter και Indiegogo.