Πυρετός διεργασιών για συμφωνία, νέα σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου
Σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου πραγματοποιήθηκε υπό την προεδρία του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα και με τη συμμετοχή του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη και του υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη. Η σύσκεψη ξεκίνησε λίγο πριν από τη συνάντηση Μέρκελ - Ολάντ - Γιούνκερ στο Βερολίνο και συνεχίστηκε όταν έγινε γνωστό ότι θα πραγματοποιηθεί η κρίσιμη πενταμερής συνάντηση με τη συμμετοχή του Μάριο Ντράγκι και της Κριστίν Λαγκάρντ.
Ευρεία σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου. Αντικείμενο είναι τα ΔΣ των δημόσιων Οργανισμών, αλλά θα συζητηθεί και η πορεία των διαπραγματεύσεων με τους πιστωτές.
Η σύσκεψη ξεκίνησε λίγο πριν από τη συνάντηση της καγκελαρίου της Γερμανίας Ανγκελα Μέρκελ με τον πρόεδρο της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ και τον πρόεδρο της Κομισιόν Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ στο Βερολίνο και συνεχίστηκε όταν έγινε γνωστό ότι θα πραγματοποιηθεί η κρίσιμη πενταμερής συνάντηση με τη συμμετοχή του Μάριο Ντράγκι και της Κριστίν Λαγκάρντ.
Στο Μαξίμου μετέβησαν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης, ο υπουργός Οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης, ο υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης, ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης, ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Ευκλείδης Τσακαλώτος, ο υπουργός Επικρατείας Νίκος Παππάς, ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Παναγιώτης Λαφαζάνης, ο γενικός γραμματέας της κυβέρνησης, Σπύρος Σαγιάς, και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γαβριήλ Σακελλαρίδης.
Οι κ. Λαφαζάνης και Σπιρτζης αποχώρησαν μετά την ολοκλήρωση της πρώτης σύσκεψης. Στο Μέγαρο Μαξίμου παραμένουν, μαζί με τον πρωθυπουργό, οι υπόλοιποι.
* Όπως προέκυψε από την πρώτη σύσκεψη, μέχρι το τέλος Ιουνίου αναμένεται να έχουν διοριστεί τα Διοικητικά Συμβούλια σε όλους τους οργανισμούς και φορείς του δημοσίου, σύμφωνα με κατευθύνσεις που θα δοθούν.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.