Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Tέλος οι «κοιλιακοί-κράχτες» για τα καταστήματα της Abercrombie & Fitch

Tέλος οι «κοιλιακοί-κράχτες» για τα καταστήματα της Abercrombie & Fitch

Στροφή στην στρατηγική μάρκετινγκ αναγκάζεται να κάνει η εταιρεία νεανικής ένδυσης Abercrombie & Fitch, η οποία είναι διάσημη πρωτίστως για ένα πράγμα: Τους νεαρούς κράχτες χωρίς μπλούζες στα καταστήματά της. Με φόντο την επίμονη κάμψη στις πωλήσεις της, καθώς η αγοραστική συμπεριφορά του καταλανωτικού κοινού της έχει αλλάξει, η εταιρεία αποφάσισε να έρθει σε ρήξη με το «σεξουαλικό μάρκετινγκ» και αναζητεί μία νέα, πιο ήπια, εικόνα.

Στροφή στην στρατηγική μάρκετινγκ αναγκάζεται να κάνει η εταιρεία νεανικής ένδυσης Abercrombie & Fitch, η οποία είναι διάσημη πρωτίστως για ένα πράγμα: Τους νεαρούς κράχτες χωρίς μπλούζες στα καταστήματά της.

Με φόντο την επίμονη κάμψη στις πωλήσεις της, καθώς η αγοραστική συμπεριφορά του καταλανωτικού κοινού της έχει αλλάξει, η εταιρεία αποφάσισε να έρθει σε ρήξη με το «σεξουαλικό μάρκετινγκ» και αναζητεί μία νέα, πιο ήπια, εικόνα.

Όπως ανακοίνωσε ο όμιλος, πλέον οι υπάλληλοι στα καταστήματά της δεν θα προσλαμβάνονται «βάσει του σωματότυπού τους ή της εμφάνισής τους». Επιπλέον, ο κώδικας (μη) ένδυσης θα είναι πολύ πιο χαλαρός και οι «αντιπρόσωποι» (όπως θα λέγονται πλέον, αντί για «μοντέλα») θα ντύνονται λιγότερο ομοιόμορφα.

Ο τζίρος των καταστημάτων της αλυσίδας με από ένα χρόνο λειτουργίας είχε σταθερά καθοδική πορεία τα τελευταία τρία χρόνια. Ανάλογα κινούνται όλα τα βασικά οικονομικά μεγέθη του ομίλου.

Αναλυτές της αγοράς αποδίδουν την κάμψη στην αλλαγή της αγοραστικής συμπεριφοράς των μικρών ηλικιών, που στρέφονται πλέον σε πιο προσωπικό στυλ -η εικόνα της Abercrombie ήταν ελιτίστικη μεν αλλά σχετικά ομοιόμορφη.

Οι κράχτες με τους κοιλιακούς (που συνόδευε η ανάλογης αισθητικής διακόσμηση μέσα και έξω από κάθε κατάστημα) ήταν «κληρονομιά» του Μάικ Τζέφρις, που πρόσφατα αποχώρησε από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου. Τα νέα πρόσωπα στην ηγεσία του ομίλου, στον οποίο περιλαμβάνεται και η Hollister, είναι ο Χρήστος Αγγελίδης και ο Φραν Χόροβιτς.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο