Bloomberg: Υπό αμφισβήτηση η ανάπτυξη του ελληνικού σιδηρόδρομου
Εκτενές δημοσίευμα για την κατάσταση του ελληνικού σιδηροδρόμου δημοσιεύει σήμερα Παρασκευή το πρακτορείο Bloomberg, εκφράζοντας ανησυχίες ότι οι αλλαγές στις προτεραιότητες του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων μετά την ανάδειξη του ΣΥΡΙΖΑ στην διακυβέρνηση της Ελλάδας θα καθυστερήσουν την ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών υποδομών.
Εκτενές δημοσίευμα για την κατάσταση του ελληνικού σιδηροδρόμου δημοσιεύει σήμερα Παρασκευή το πρακτορείο Bloomberg, εκφράζοντας ανησυχίες ότι οι αλλαγές στις προτεραιότητες του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων μετά την ανάδειξη του ΣΥΡΙΖΑ στην διακυβέρνηση της Ελλάδας θα καθυστερήσουν την ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού των σιδηροδρομικών υποδομών.
Το πρακτορείο υποστηρίζει πως με τη βοήθεια των ταμείων ανάπτυξης της Ευρωπαϊκής Ένωσης η Ελλάδα συγκλίνει σταδιακά με την υπόλοιπη Ευρώπη, στη δημιουργία ενός ηλεκτρικού σιδηροδρόμου υψηλής ταχύτητας. Όπως αναφέρει, το έργο αυτό αποτελεί μέρος ενός μακροχρόνιου στόχου, ώστε να καταστεί η χώρα μια μεγάλη εμπορική πύλη για τα εμπορεύματα που φθάνουν στην ανατολική Μεσόγειο με πλοία από την Ασία. Μάλιστα, το δημοσίευμα σημειώνει πως ο φιλόδοξος αυτός στόχος έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον επίδοξων επενδυτών από τη Ρωσία και την Κίνα.
Στο σημείο αυτό το Bloomberg προειδοποιεί πως αυτή η στρατηγική μπορεί να πέσει θύμα της ιδεολογικής αντίθεσης της νέας κυβέρνησης του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα. «Οι φράξιες του κόμματος Τσίπρα αρνούνται να ξεφορτώσουν κρατικές υποδομές. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης είναι μεταξύ των περιουσιακών στοιχείων που τελούν σε εκκρεμότητα και η πώλησή τους έχει τεθεί υπό έλεγχο», τονίζει το δημοσίευμα.
Το Bloomberg τονίζει πως παρά τα δισεκατομμύρια κοινοτικών επιδοτήσεων που έχουν δοθεί από το 2000 για το έργο των ηλεκτροφόρων σιδηροδρομικών διαδρόμων στην Ελλάδα οι ηλεκτρικό-σιδηροδρομικές συνδέσεις δεν έχουν προχωρήσει αρκετά. Ενδεικτικώς τονίζεται πως μόλις το 17% των 2.500 χιλιομέτρων των επιχειρησιακών γραμμών είναι ηλεκτροδοτούμενες, όταν ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 54% (86% στο Βέλγιο και 70% στη Βουλγαρία).
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ασταμάτητος ο Ολυμπιακός – Ο Στρεφέτσα έκανε το 3-0 για τους πρωταθλητές (vids)
- «Είναι σαν να μας σκοτώνουν τα παιδιά» – Αγρότης λύγισε αποχαιρετώντας τα 450 πρόβατά του λόγω ευλογιάς
- Μαινόμενος Μασκ μετά το πρόστιμο 120 εκατ. ευρώ στο X: Καταργήστε την Ευρωπαϊκή Ένωση
- «Αιμορραγία» στελεχών στην Apple – Μένει πίσω στην AI επανάσταση;
- Πλήρης κυριαρχία του Ολυμπιακού στο πρώτο ημίχρονο με τον ΟΦΗ: 2 γκολ και 18-0 τελικές (pic, vids)
- Παράνομο πορνό, χάπια στύσης, κίνδυνος απέλασης: Μπόνι Μπλου και 17 άνδρες συνελήφθησαν στο Μπαλί
- Παραμένουν τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο από την κακοκαιρία – Με λεωφορεία το Λειανοκλάδι – Λάρισα – Λειανοκλάδι
- Τα μπλόκα χωρίζουν τη Νέα Δημοκρατία στα δύο
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-eser-tokas-54876734-25854069-315x220.jpg)


























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442