Σκέψεις να «κρυώσει» το εσωτερικό του «Norman Atlantic» με υγρό άζωτο
Σύσκεψη για να αποφασιστεί αν θα χρησιμοποιηθεί υγρό άζωτο προκειμένου να πέσουν οι θερμοκρασίες στο εσωτερικό του «Norman Atlantic» και να συνεχιστούν οι έρευνες από τους πυροσβέστες θα πραγματοποιηθεί στο Μπρίντιζι. Συνεχείς είναι αναζωπυρώσεις στο εσωτερικό του πλοίου.
Σύσκεψη για να αποφασιστεί αν θα χρησιμοποιηθεί υγρό άζωτο προκειμένου να πέσουν οι θερμοκρασίες στο εσωτερικό του «Norman Atlantic» και να συνεχιστούν οι έρευνες από τους πυροσβέστες θα πραγματοποιηθεί στο Μπρίντιζι.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Βήματος, στη σύσκεψη θα συμμετέχουν οι Αρχές που εμπλέκονται στην υπόθεση και ενδεχομένως να παραβρεθεί ο εισαγγελέας του Μπάρι ή εκπρόσωπός του.
Στο ιταλικό λιμάνι βρίσκεται και αξιωματικός της ελληνικής Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και θα συνδράμει στις έρευνες μαζί με δύο συναδέλφους του από το Λιμανικό Σώμα της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων και Συμβάντων.
Συνεχείς είναι αναζωπυρώσεις στο εσωτερικό του πλοίου και τις δύο μικροεστίες πυρκαγιάς που εκδηλώθηκαν την Τετάρτη το πρωί και το απόγευμα κατάφεραν να θέσουν άμεσα υπό έλεγχο οι πυροσβέστες.
Πηγές της εισαγγελίας του Μπάρι υποστηρίζουν ότι η πυρκαγιά θα μπορούσε, πιθανώς, να τεθεί υπό έλεγχο γρηγορότερα από ό,τι συνέβη.
Υπενθυμίζεται πως σύμφωνα με τα στοιχεία που είχε δώσει στη δημοσιότητα το υπουργείο Ναυτιλίας για τις συνομιλίες του καπετάνιου του πλοίου τις πρώτες στιγμές μετά την εκδήλωση της φωτιάς στις 06.13, το Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης της Ρώμης είχε αναφέρει ότι σε επικοινωνία που είχαν με το πλοίο ο πλοίαρχος δήλωσε ότι πυρκαγιά είναι υπό έλεγχο.
Παράλληλα, σύμφωνα με την La Repubblica, οι ίδιες πηγές υποστηρίζουν ότι το πλοίο δεν έπρεπε να αποπλεύσει από την Ελλάδα, λαμβάνοντας υπόψη τις κάκιστες καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν.
Σημειώνεται ότι για το θέμα αυτό είχε υπάρξει αντιπαράθεση μεταξύ ΣΥΡΙΖΑ και υπουργού Ναυτιλίας Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη σχετικά με το τι προβλέπει σχετική ευρωπαϊκή Οδηγία.
Η ιταλική εφημερίδα αναφέρει ακόμη ότι θα ερευνηθούν σε βάθος οι επαφές του καπετάνιου Αρτζίλιο Τζακομάτσι με τη εταιρεία, αλλά προσθέτει πως κατά την ανάκρισή του ο Τζακομάτσι στις 31 Δεκεμβρίου δεν ανέφερε ότι δέχθηκε πιέσεις για να αποπλεύσει από την Ηγουμενίτσα.
«Πίστευα ότι θα κατάφερνα να φτάσω μέχρι το λιμάνι προορισμού» φέρεται να δήλωσε ο καπετάνιος στον εισαγγελέα του Μπάρι.
Στο μεταξύ, δίπλα από το πλοίο αφαιρέθηκε η πλωτή εξέδρα και μετακινήθηκε πιο κοντά στην αποβάθρα, στο λιμάνι του Μπρίντεζι, ώστε να πληρούνται όλες οι αναγκαίες προϋποθέσεις ασφαλείας και σταθερότητας.
Επιπροσθέτως μελετάται το ενδεχόμενο να ανοίξει η πλαϊνή είσοδος του γκαράζ του πλοίου ώστε να διευκολυνθεί η πρόσβαση των πυροσβεστών, κάτι το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες κρίνεται «απαγορευτικό» με βάση τις υπάρχουσες συνθήκες.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Πληθαίνουν οι ενδείξεις – Το εμβόλιο του έρπητα ζωστήρα δείχνει να προστατεύει από την άνοια
- World Athletics: Τέλος στην αδικία των διαδρόμων
- Αλέξανδρος Κοψιάλης: «Είμαι 120 κιλά, άμα συνεχίσω θα φράξουν όλα»
- Gen Alpha μεγαλώνει στο χάος της παραπληροφόρησης – Ενημερώνεται, δυσπιστεί, αγχώνεται για το μέλλον
- Κεντρική Μακεδονία: Στα αγροτικά μπλόκα στην Κεντρική Μακεδονία κλιμάκιο του ΠΑΣΟΚ
- Δύο ξεχωριστές εκδηλώσεις του Δήμου Πειραιά για την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
- Έρευνα στην Τουρκία για τα στημένα παιχνίδια – Συνελήφθησαν παίκτες των Φενέρμπαχτσε και Γαλατασαράι
- Ευλογιά προβάτων: Τα ποσά και οι δικαιούχοι των αγροτικών αποζημιώσεων για το χαμένο εισόδημα
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 05.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/pexels-kammeran-gonzalez-keola-3137381-9559884-315x220.jpg)





























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442