Γιώργος Χατζηπαύλου: «η διάθεσή μου αρχίζει να εξαρτάται από την υγρασία…»
Για τον Γιώργο Χατζηπαύλου όλα άρχισαν το 1996 όταν σε ένα βίντεο κλαμπ είδε το Raw του Έντι Μέρφι, που δεν το νοίκιασε γιατί δεν ήταν ποτέ αγαπημένος του κωμικός. Μέχρι και σήμερα δεν το έχει δει ποτέ ολόκληρο! Αυτή ήταν η πρώτη του επαφή και εικόνα που «βαφτίστηκε», stand up comedy. Η εικόνα ενός […]
Για τον Γιώργο Χατζηπαύλου όλα άρχισαν το 1996 όταν σε ένα βίντεο κλαμπ είδε το Raw του Έντι Μέρφι, που δεν το νοίκιασε γιατί δεν ήταν ποτέ αγαπημένος του κωμικός. Μέχρι και σήμερα δεν το έχει δει ποτέ ολόκληρο! Αυτή ήταν η πρώτη του επαφή και εικόνα που «βαφτίστηκε», stand up comedy. Η εικόνα ενός ανθρώπου που λέει αστεία στο κοινό κρατώντας ένα μικρόφωνο κι έχοντας το φως ενός προβολέα πάνω του ήταν οικεία από ξένα σίριαλ και ταινίες που έβλεπε στην τηλεόραση, καθώς όλο και κάποια σκηνή ήταν γυρισμένη σε ένα comedy club.
Το 2001 παρακολούθησε μία παράσταση στις Νύχτες Κωμωδίας στο club 104 στα Εξάρχεια. Εκείνο που ένιωσε από τα πρώτα κιόλας λεπτά ήταν πώς «μετεβλήθη εντός μου κι ο ρυθμός του κόσμου», λέει. Αυτή η παράσταση στάθηκε η αφορμή να γράψει το πρώτο του κείμενο και βρέθηκε τρεις μήνες μετά να παίζει στις Νύχτες Κωμωδίας. Εμπνέομαι απόoτιδήποτε κι οποιονδήποτε. Η κωμωδία βρίσκεται παντού και είναι κυρίως θέμα επιλογής. Αν αποφασίσεις να εντοπίσεις την αστεία πλευρά είναι εκπληκτικό ότι θα την βρεις σε ό,τι υπάρχει γύρω μας. Εκτός κι αν ψάχνεις μια αστεία απάντηση όταν μια κοπέλα σε ρωτάει αν πάχυνε. Εκεί δεν είναι έμπνευση αλλά extreme sport.
Αφορμή γίνεται κάτι που εύκολα βρίσκεις όταν θέλεις να κάνεις κάτι. Το θέμα είναι να ξέρεις την αιτία. Αν όχι εσύ, τότε απαραίτητα εκείνος που θα αναλάβει να σε ξελασπώσει.
Ανακάλυψα ότι με το μηχάνημα που φιάχνεις αφρό για τον καπουτσίνο μπορείς να φτιάχνεις και φραπέ! Συγκεκριμένα 4 φραπέ. Μετά χαλάει το μοτέρ του από τους κόκκους και πετάς το μηχάνημα. Ή βάζεις μέσα λουλούδια.
Προσέγγισα το θέμα της συγκατοίκησης όταν μου συνέβη κι ένιωσα σαν τον Μακρυγιάννη. Μίλησα ειλικρινά για μια σκοτεινή περίοδο αλλά με την ελπίδα ότι οι επόμενες γενιές δεν θα επαναλάβουν τα ίδια λάθη.
Ταυτίστηκα με την ατάκα του Οβελίξ «δεν έχω μεγάλη κοιλιά αλλά χαμηλό στήθος».
Συνδύασα σαν ελεύθερος επαγγελματίας την ιδιότητα του αφεντικού και του υπάλληλου αναγκαστικά ώστε να δουλεύω εντατικά κάθε μέρα και κατάλαβα πόσο δίκιο έχουν όσοι λένε ότι όλα τα αφεντικά είναι ίδια.
Πρόβα είναι αυτό που κάνεις όταν η κοπέλα σου σε ανύποπτο χρόνο σου λέει «θα τα πούμε μετά» ώστε να έχεις μια στοιχειώδη ετοιμότητα στην υπερασπιστική σου γραμμή ακόμα κι αν δεν έχει τεθεί υπόψιν σου η κατηγορία με την οποία βαρύνεσαι.
Eνοχλούμαι σε καθημερινό επίπεδο κυρίως με κάθε άνθρωπο που βρίσκεται ακόμα στα πρώτα στάδια εξέλιξης, δηλαδή με όσους παρκάρουν σε πεζοδρόμια ή διαβάσεις, με όσους νομίζουν ότι ο κινηματογράφος είναι μέρος να πουν τα νέα τους ή να φάνε, με όσους αφήνουν τα κινητά ανοιχτά στο θέατρο και το σινεμά ή απαντάνε στις κλήσεις τους αλλά περισσότερο με εκείνους που σε δημόσιους χώρους μιλάνε δυνατά σαν να είναι μόνοι τους.
Θλίβομαι όταν μαθαίνω ότι ένα ζευγάρι, στου οποίου το γάμο είχα πάει, χώρισε. Ειδικά αν τους είχα αγοράσει και δώρο.
Γέλασα και ξέχασα να πω «σε καλό να μας βγει» και τώρα στέκομαι ακίνητος περιμένοντας με τρόμο κι αγωνία τι θα συμβεί.
Τέχνη είναι να ζεις! Συγγνώμη για την κλισέ απάντηση αλλά ήθελα έστω μία φορά να νιώσω πώς είναι να παίρνεις μέρος σε καλλιστεία.
Ανάγνωσμα ο Αλχημιστής και η Παγκόσμια Ειρήνη. Συγγνώμη και πάλι, αλλά δεν αφήνω τις ευκαιρίες να πηγαίνουν χαμένες!
Ρουτίνα είναι αυτό που θα συμβεί αν ένας άντρας ρωτήσει τη γυναίκα του «τι έχεις» κι εκείνη απαντήσει «τίποτα».
Γράφω σχεδόν καθημερινά. Είναι το κύριο κομμάτι της δουλειάς του stand up comedian και κάτι που με κάνει πάντα χαρούμενο. Ο επόμενος στόχος είναι να το κάνω και μεταφορικά.
Φίλος κάτι που δεν μπορεί ένας άντρας να είναι για μια γυναίκα. Όχι λόγω έλξης, αλλά καμιά γυναίκα δεν ενθουσιάζεται στη πρόταση να περάσουμε ένα απόγευμα λύνοντας τη μηχανή του αυτοκινήτου. Ούτε κάποιος άντρας ψήνεται να «ψάξουμε όλη την Αθήνα για το τέλειο φόρεμα»!
Ξυπνητήρι έχουμε ένα σταθερό ραντεβού κάθε πρωί στις 5:30 στο οποίο κανείς από τους δυο μας δεν αργεί καθώς κάθε μέρα 7-10 έχω μία χιουμοριστική – σατιρική εκπομπή με την Ελευθερία Παντελιδάκη στον Λάμψη 92,3.
Διάθεση κάτι που στην ηλικία που είμαι αρχίζει να εξαρτάται από την υγρασία, ανάλογα με το πώς νιώθω τα κόκαλά μου το πρωί που ξυπνάω. Μέχρι ένα σημείο νομίζεις ότι φταίει ο καιρός που άλλαξε αλλά ο καιρός άλλαζε κάθε χρόνο μέχρι τώρα. Όταν καταλήγω σε αυτήν τη διαπίστωση αλλάζει η διάθεσή μου αυτόματα.
Εμπειρία αυτό που αποκτάς όταν επαναλαμβάνεις τα λάθη σου αλλά χάρη σε αυτό ξέρεις από την αρχή ότι είναι λάθη.
Oικειότητα νιώθω για τους ανθρώπους που ασχολούνται με το stand up comedy διότι χωρίς να έχουμε μιλήσει σε βάθος γνωρίζουμε, λόγω του τρόπου σκέψης που έχει αρκετά κοινά, πολλά ο ένας για τον άλλο. Κάτι που δεν μπορούν να ισχυριστούν οι βουλευτές, ειδικά όσοι ανήκουν στο ίδιο κόμμα.
Άγνωστο είναι η μόνιμη απάντηση σε ό,τι κάνω είτε στη δουλειά είτε σε προσωπικό επίπεδο. Θα λειτουργήσει; Θα πετύχει; Είναι καλό; Άγνωστό!
Μέντορας είναι οι εκπρόσωποι τύπου όλων των κυβερνήσεων των τελευταίων χρόνων. Βλέπω πώς επικοινωνούν και κάνω το ακριβώς αντίθετο. Μεγάλο σχολείο.
Διαβάζω μετά μανίας όποιο σκανδιναβικό αστυνομικό μυθιστόρημα κυκλοφορεί αλλά παράλληλα περιμένω με αγωνία την αυτοβιογραφία του ΓΑΠ την οποία θα προτιμήσω να διαβάσω στην πρωτότυπη έκδοση κι όχι στην ελληνική μετάφραση.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Σύνταξη
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας