Με θετικό μήνυμα, αλλά και δίλημμα τα προεκλογικά σποτ της «Ελιάς»
Ανοίγει η αυλαία της προεκλογικής εκστρατείας της Ελιάς εν όψει των Ευρωεκλογών της 25ης Μαΐοτ με τα πρώτα πέντε σποτ να βγαίνουν στον «αέρα» του Διαδικτύου. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εκστρατεία έχει θετικό μήνυμα, αλλά και δίλημμα για τη σταθερότητα της χώρας.
Ανοίγει η αυλαία της προεκλογικής εκστρατείας της Ελιάς εν όψει των Ευρωεκλογών με τα πρώτα πέντε σποτ να βγαίνουν στον «αέρα» του Διαδικτύου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Έθνους της Πέμπτης, η εκστρατεία έχει θετικό μήνυμα, αλλά και δίλημμα για τη σταθερότητα της χώρας.
Το βασικό μότο με το οποίο κλείνουν τα σποτάκια είναι: «Στις εκλογές αυτές δεν θα αφήσουμε να χαθεί ξανά η ευκαιρία, γι’ αυτό ψηφίζω Ελιά-Δημοκρατική Παράταξη, Δύναμη Ευθύνης και Προόδου, Δύναμη Προοπτικής».
Το στίγμα του πολιτικού σχηματισμού περιγράφεται επίσης από τα μηνύματα: «Η χώρα μας βγαίνει από το Μνημόνιο, δεν βγήκε από το ευρώ, ψηφίζουμε αυτούς που ξέρουν και μπορούν», «έρχεται η στιγμή που πρέπει να επιλέξεις», «όχι στον αριστερό ή δεξιό λαϊκισμό» κλπ.
Το επόμενο βήμα της τηλεοπτικής καμπάνιας είναι να περάσουν τα σποτ από το Διαδίκτυο στην τηλεόραση.
Ο Γιώργος Αγγελίδης, μετά την επιτυχία της παράστασης «Αυτόματη Εστίαση», επιστρέφει με το «Toxic» - ένα ψυχολογικό θρίλερ που επιδιώκει να υπενθυμίσει πόσο αδιόρατα μπορεί να μεταμορφωθεί το οικείο σε απειλή.