Ακριβά θα πληρώνει στον καταναλωτή ο διαχειριστής του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας, ο ΔΕΔΔΗΕ, τις χρονικές υπερβάσεις σε 11 διακριτές υπηρεσίες που έχει αναλάβει.
Ακριβά θα πληρώνει στον καταναλωτή ο διαχειριστής του συστήματος ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας, ο ΔΕΔΔΗΕ, τις χρονικές υπερβάσεις σε 11 διακριτές υπηρεσίες που έχει αναλάβει.
Σύφωνα με το πρόγραμμα «Εγγυημένες Υπηρεσίες» που δημοσιοποίησε η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, ο «Χάρτης Υποχρεώσεων προς τους Καταναλωτές» του ΔΕΔΔΗΕ περιλαμβάνει επί του παρόντος έντεκα διακριτές υπηρεσίες.
Σε περίπτωση που δεν τηρηθεί κάποια από τις προθεσμίες αυτές, ο ΔΕΔΔΗΕ καταβάλλει στον καταναλωτή συγκεκριμένο ποσό, ως οικονομική ρήτρα (αποζημίωση), μετά από αίτηση του καταναλωτή προς την εταιρεία.
Το πρόγραμμα «Εγγυημένες Υπηρεσίες» θα γίνει σε δύο διαδοχικές χρονικές περιόδους: Από 1 Απριλίου 2014 έως 31 Δεκεμβρίου 2015 και από 1 Ιανουαρίου 2016 και εντεύθεν.
Κατά την πρώτη περίοδο, σε περίπτωση αστοχίας τήρησης των προβλεπομένων προθεσμιών θα καταβάλλεται συγκεκριμένη οικονομική ρήτρα, ανά παρεχόμενη υπηρεσία.
Η παραπάνω οικονομική ρήτρα θα καταβάλλεται αυτόματα, συγκεντρωτικά ανά εξάμηνο, χωρίς τη διαδικασία υποβολής αίτησης από τον καταναλωτή και με άμεση έναρξη εφαρμογής του μέτρου από 1 Απριλίου 2014.