Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου Κορρές το πρώτο εξάμηνο του 2013, αυξήθηκαν 0,2%, στα 21,8 εκατ.ευρώ από 21,7εκατ.ευρώ, αποτέλεσμα τόσο της θετικής πορείας των πωλήσεων στην Ελλάδα, όσο και στις αγορές προτεραιότητας του εξωτερικού. Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), εάν αφαιρεθεί η επίπτωση εκτάκτου κόστους αναδιοργάνωσης συμπεριλαμβανομένων και μη επαναλαμβανόμενων ενεργειών […]
Οι ενοποιημένες πωλήσεις του Ομίλου Κορρές το πρώτο εξάμηνο του 2013, αυξήθηκαν 0,2%, στα 21,8 εκατ.ευρώ από 21,7εκατ.ευρώ, αποτέλεσμα τόσο της θετικής πορείας των πωλήσεων στην Ελλάδα, όσο και στις αγορές προτεραιότητας του εξωτερικού.
Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), εάν αφαιρεθεί η επίπτωση εκτάκτου κόστους αναδιοργάνωσης συμπεριλαμβανομένων και μη επαναλαμβανόμενων ενεργειών αναδιάρθρωσης των απαιτήσεων στις οποίες προέβη ο Όμιλος δεδομένου του δυσμενούς οικονομικού περιβάλλοντος που προβλέπεται, ανήλθαν στα 4,5εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013 από 5,1εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2012, εξαιτίας αυξημένων για το πρώτο εξάμηνο του έτους προωθητικών ενεργειών και του διαφορετικού μίγματος προϊόντων στα δυο εξάμηνα (διαφορετικός χρονισμός). Τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου μετά την αφαίρεση και του παραπάνω κόστους αναδιοργάνωσης ανήλθαν στα 3,0εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013.
Θετικές λειτουργικές ταμειακές ροές ύψους 1,9 εκατ. ευρώ από -0,7 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2012, ανακοίνωσε για το α’ εξάμηνο της τρέχουσας χρήσης η Κορρές, ως αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για μείωση του λειτουργικού κόστους και αποτελεσματικότερης διαχείρισης του κεφαλαίου κίνησης.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας της Κορρές ανήλθαν στα -0,9 εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013 από 1,4 εκατ.ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2012. Αν εξαιρεθεί η παραπάνω επιβάρυνση αναδιοργάνωσης, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας θα αντιστοιχούσαν σε κέρδη 0,7 εκατ.ευρώ.
Στην Ελλάδα, ο Όμιλος παρουσίασε αύξηση του μεριδίου αγοράς στο κανάλι του φαρμακείου. Η άνοδος αυτή ήταν αποτέλεσμα των στοχευμένων προωθητικών ενεργειών και της θετικής πορείας όλων των κατηγοριών προϊόντων το δεύτερο τρίμηνο του 2013, με πρωταγωνιστές το πρόσωπο, τα αντηλιακά και το σώμα.