Ένας συνδυασμός παραγόντων οδήγησε στα διαδοχικά κλαταρίσματα ελαστικών, στην πίστα του Silverstone, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις μηχανικών της Formula 1.
Η αιχμηρή επιφάνεια των κερμπ, η διάταξη της πίστας, ένα «ωστικό κύμα» στο εσωτερικό του ελαστικού και η χαμηλή πίεσή του, προκάλεσαν το δράμα στο Grand Prix της Μ. Βρετανίας, με μια πρώτη γρήγορη ματιά. Πιο αξιόπιστα στοιχεία θα δώσουν οι αναλύσεις στα εργαστήρια της Pirelli.
Με μια προσεκτική επιθεώρηση των κερμπ που έγινε μετά τον αγώνα και μελετώντας τις αγωνιστικές γραμμές που ακολούθησαν οι πιλότοι, μια εκτίμηση που έκαναν οι μηχανικοί είναι η εξής: Στη στροφή Aintree πολλοί «έκοβαν» λίγο την καμπή πατώντας στο κερμπ, προκειμένου να έχουν καλύτερη έξοδο στην ευθεία Wellington.
Η αιχμηρή σχεδίαση του κερμπ φάνηκε να καταπονεί ιδιαίτερα την εσωτερική πλευρά του πίσω αριστερού ελαστικού ιδίως αν η πίεση αέρα ήταν η χαμηλότερη δυνατή.
Η χαμηλή πίεση αέρα βοηθά ώστε το ελαστικό να έχει πιο αργό ρυθμό φθοράς. Αυτό όμως, σημαίνει ότι υπό πίεση, η επιφάνεια επαφής του ελαστικού τείνει να κινηθεί προς τον εσωτερικό «ώμο» του, το σημείο δηλαδή που τρίβεται πάνω στο αιχμηρό κερμπ.
Τα παραπάνω επιβάρυνε και ένα «ωστικό κύμα» στο εσωτερικό του ελαστικού. Το «ωστικό κύμα» είναι αποτέλεσμα της χρήσης χάλυβα στον σκελετό του ελαστικού, αντί του Kevlar που χρησιμοποιήθηκε πέρυσι. Η ζώνη χάλυβα, αυξάνει τη θερμοκρασία του ελαστικού κατά περίπου 10 βαθμούς Κελσίου συγκριτικά με το Kevlar, φέρνοντάς κοντά στην «επικίνδυνη ζώνη».
Τα τελικά συμπεράσματα θα προκύψουν μέσα στις επόμενες 48 ώρες, όταν θα έχουν ολοκληρωθεί οι αναλύσεις στα εργαστήρια της Pirelli.
Τα συστατικά του χυμού παντζαριού υποστηρίζουν την καρδιά και την κυκλοφορία του αίματος, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη φυσική ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.