Τον τερματισμό της παραγωγής του Lexus LFA σήμανε, στις 14 Δεκεμβρίου του 2013, η ολοκλήρωση της κατασκευής του πεντακοσιοστού αντιτύπου στις εγκαταστάσεις της ιαπωνικής φίρμας στο Motomachi.
Η παραγωγή του LFA ξεκίνησε δύο χρόνια πριν, στις 15 Δεκεμβρίου του 2010, απασχολώντας 170 υπαλλήλους, στην κατασκευή των επιμέρους τμημάτων, τη συναρμολόγηση και τη βαφή.
Ο ρυθμός παραγωγής έφτασε μόλις τη μία μονάδα ημερησίως, υπογραμμίζοντας τις εξεζητημένες προδιαγραφές του αυτοκινήτου.
Πέρα από το γεγονός ότι το LFA ουσιαστικά αποτέλεσε το πρώτο supercar στην ιστορία της ιαπωνικής φίρμας, ένα μεγάλο μέρος των τμημάτων του κατασκευάστηκε από συνθετικά υλικά, που με τη σειρά τους εξασφάλισαν χαμηλός βάρος, ανθεκτικότητα και υψηλά επίπεδα ακαμψίας.
«Ελάχιστοι άνθρωποι έχουν την ευκαιρία να δημιουργήσουν ένα παγκοσμίου κλάσης supercar ξεκινώντας από ένα λευκό χαρτί», δήλωσε με αφορμή τον τερματισμό της παραγωγής του LFA o Haruhiko Tanahashi, επικεφαλής μηχανικός του αυτοκινήτου.