Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Νέες αποφάσεις και κανονισμοί από τη F.I.A.

Νέες αποφάσεις και κανονισμοί από τη F.I.A.

Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA, ανακοίνωσε νέους κανονισμούς για τα μονοθέσια, τα οποία θα συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της F1 το 2013.

Η τελευταία για το 2012 σύνοδος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA στην Κωνσταντινούπολη άλλαξε κάποιους από τους κανονισμούς για τις προδιαγραφές των μονοθεσίων της F1. Μερικές από τις αλλαγές έχουν ισχύ από την επόμενη χρονιά.

Ανάμεσα στις ανακοινώσεις είναι και η μετακίνηση του Γερμανικού Grand Prix, το οποίο μεταφέρθηκε στις 7 Ιουλίου 2013, έτσι η 21η Ιουλίου μένει ελεύθερη για έναν ακόμη ευρωπαϊκό αγώνα, ο οποίος δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.

Οι Τεχνικοί Κανονισμοί του 2013

Θα γίνονται πιο αυστηρές δοκιμές ακαμψίας για την εμπρός πτέρυγα.

Αλλαγές στο εμπρόσθιο roll structure (αφορούν τη δομή του).

Αυξάνεται το ελάχιστο βάρος του αυτοκινήτου για να αντισταθμίσει την αύξηση στο βάρος των ελαστικών του 2013 (θα ανακοινωθεί σε επόμενη συνεδρίαση η ακριβής τιμή του).

Δεν υπάρχει η περίπτωση της «Ανωτέρας Βίας» ως δικαιολογία όταν ένα μονοθέσιο σταματά στην πίστα κατά τις κατατακτήριες δοκιμές. Η FIA θα καθορίζει πόσο καύσιμο θα χρησιμοποιούσε το μονοθέσιο για να επιστρέψει στα pit και θα το προσθέτει στο ελάχιστο του ενός λίτρου, που απαιτείται για τον έλεγχο του.

Αγωνιστικοί κανονισμοί 2013

Για λόγους ασφαλείας η χρήση του DRS κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών θα επιτρέπεται μόνο στα σημεία που θα χρησιμοποιείται στον αγώνα.

Η απαγόρευση εργασιών για τις ομάδες επεκτείνεται από 6 σε 8 ώρες το βράδυ της Πέμπτης. Θα επιτρέπονται μόνο δύο εξαιρέσεις (ήταν τέσσερις μέχρι τώρα).

Τεχνικοί κανονισμοί 2014

Η εφαρμογή της πρότασης, που ήθελε τα μονοθέσια να κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια στο pit lane αναβάλλεται μέχρι το 2017.

Εγκρίθηκαν κάποιες αλλαγές στους κανονισμούς για τους κινητήρες με σκοπό να μειωθεί το κόστος εξέλιξης.

Το όριο ελάχιστου βάρους του μονοθέσιου έχει αυξηθεί (στο μέλλον θα ανακοινωθεί η τιμή του) για να αντισταθμίσει το επιπρόσθετο βάρος του κινητήρα.

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο