Η Ελλάδα και η Αθήνα στο top ten των προτιμήσεων της gay κοινότητας
Μια επίκαιρη έρευνα που διενέργησε η "Out Now Business Class", η μεγαλύτερη ένωση που δρα στο χώρο του marketing για να εξυπηρετεί τις ανάγκες των ομοφιλοφύλων και των αμφιφιλόφυλων, φέρνει την Ελλάδα και την Αθήνα στους πιο δημοφιλείς προοσρισμούς, για την διαφορετική αυτή κοινότητα.
Μια επίκαιρη έρευνα που διενέργησε η «Out Now Business Class», η μεγαλύτερη ένωση που δρα στο χώρο του marketing για να εξυπηρετεί τις ανάγκες των ομοφυλόφιλων, των αμφιφυλόφιλων και των τρανσέξουαλ, φέρνει την Ελλάδα και την Αθήνα στους 10 πιο δημοφιλείς προορισμούς, για την διαφορετική αυτή κοινότητα.
Πιο συγκεκριμένα η έρευνα με τίτλο LGBT 2020Studyσυγκεντρώνει στοιχεία, μεταξύ άλλων, και για τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις των LGBT (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender), που αποτελούν ένα διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό ταξιδιωτών, με κατανάλωση πάνω από 165 δισεκατομμύρια δολάρια, για το 2012. Τα αποτελέσματα της έρευνας που θα δημοσιευθεί αναλυτικά στο «Out Now GlobalLGBT2020Tourism Report» του 2013.
Σύμφωνα με αυτήν η λίστα, με τις πιο δημοφιλείς χώρες για τουρισμό, για το 2012, είναι:
Country
2012 Global Rank
2012 Score
2011 Rank
Annual Change
(Max 200)
France
1
143
2
+1
UK
2
142
4
+2
USA
3
133
1
-2
Italy
4
109
5
+1
Spain
5
102
3
-2
Australia
6
79
7
+1
Germany
7
76
6
-1
Canada
8
59
8
–
Greece
9
52
–
NEW
Argentina
10
48
9
-1
Αντίστοιχα για τις δημοφιλέστερες πόλεις, στην Ευρώπη, η λίστα περιλαμβάνει την Αθήνα στην 10η θέση και έχει ως εξής:
Cities in Europe/UK
City
Global Rank 2012
2012 Score
2011 Rank
Annual Change
(Max 200)
London
1
175
2
+1
Paris
2
170
1
-1
Amsterdam
3
145
3
–
Barcelona
4
123
4
–
Berlin
5
107
6
+1
Rome
6
104
5
-1
Madrid
7
81
7
–
Venice
8
64
8
–
Prague
9
43
9
–
Athens
10
17
–
NEW
Βλέπουμε ότι και στις δύο κατατάξεις, Ελλάδα και Αθήνα είναι νέες εισαγωγές, πράγμα που φανερώνει και την δυναμική της προτίμησης στη χώρα μας.
Στην συγκεκριμένη έρευνα έλαβαν μέρος σχεδόν 100.000 μέλη της LGBT κοινότητας, σε 24 χώρες και σε 12 διαφορετικές γλώσσες. Η έρευνα διήρκεσε περίπου 3 χρόνια.
Τα αποτελέσματα που αναδεικνύουν την χώρα μας σε προορισμό υψηλής επιλογής για τους LGBT, μπορούν και πρέπει να τύχουν ιδιαίτερης προσοχής από τους ιθύνοντες του Τουρισμού. Οικονομικά η τουριστικής βιομηχανία ίσως είναι η μόνη σίγουρη επένδυση στη χώρα μας . Είναι ηλίου φαεινότερο, ότι κάθε πληροφορία που θα προσέφερε στον τομέα της ανάπτυξης, όπως και η συγκεκριμένη, θα πρέπει να αντιμετωπιστεί θετικά και με ενδιαφέρον.
Τα συστατικά του χυμού παντζαριού υποστηρίζουν την καρδιά και την κυκλοφορία του αίματος, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη φυσική ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.