BMW E-Scooter: Ηλεκτροκίνηση (και) εκτός των τειχών
Το ηλεκτρικό maxi scooter, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που έδωσε η BMW Motorrad, αγγίζει αυτονομία 100 χιλιομέτρων, φορτίζεται σε λιγότερο από τρεις ώρες και επιτυγχάνει επιδόσεις ανάλογες ενός αντίστοιχου scooter με κινητήρα βενζίνης 600 κ.εκ.!
Το ηλεκτρικό BMW E-Scooter έχει αυτονομία 100 χιλιομέτρων και τις επιδόσεις ενός maxi scooter με κινητήρα 600 κ.εκ. εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα η BMW Motorrad.
Χρησιμοποιώντας τεχνογνωσία από τις ηλεκτρικές της μελέτες στα αυτοκίνητα, ειδικά για το θέμα της ασφάλειας και της λειτουργικότητας του συστήματος, η βαυαρική φίρμα θέλησε με το E-Scooter να δώσει τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης ακόμα και σε όσους κυκλοφορούν στα αστικά κέντρα αλλά διαμένουν σε μακρινά προάστια.
Τα οφέλη αυτά δεν αφορούν μόνο στις αυξημένες χιλιομετρικές αποστάσεις και στην αυτονομία, αλλά και στις ικανοποιητικές επιδόσεις -ακόμα και με δύο επιβάτες- για την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο.
Η φόρτιση του BMW E-Scooter μπορεί να γίνει σε μια απλή οικιακή πρίζα και, όταν οι μπαταρίες είναι εντελώς άδειες (που είναι σπάνιο), ο χρόνος φόρτισης δεν ξεπερνά τις τρεις ώρες. Οι μπαταρίες είναι αερόψυκτες, για λόγους εξοικονόμησης χώρου, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας, το ηλεκτρικό σύστημα και η συσκευή φόρτισης, υγρόψυκτα.
Το γερμανικό scooter έχει ένα αντιστοίχως σοφιστικέ εξωτερικό ηλεκτρονικό σύστημα, το οποίο συγκεντρώνει και αναλύει δεδομένα όπως η θερμοκρασία και η φόρτιση των μπαταριών, κατά την κίνηση είτε τη φόρτιση, ενώ παράλληλα ελέγχει τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα.