Συνδυάζει τις υβριδικές ιδιότητες της 911 GT3 RHybrid με το εξεζητημένο σχεδιαστικό προφίλ της 918 Spyder, δημιουργώντας ένα επαναστατικό supercar.
Το διθέσιο coupe που φέρει την υπογραφή της Porsche θυμίζει έντονα το παρελθόν, καθώς η σχεδιαστική λογική του παραπέμπει σε προγενέστερες προτάσεις της φίρμας, όπως η 908 του 1967 και η 917 του 1971.
Αντιστοίχως, το προηγμένο σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας προέρχεται από την 911 GT3 RHybrid, η οποία αποτέλεσε τον βασικό πόλο έλξης στις αγωνιστικές διοργανώσεις που συμμετείχε (Nurburgring Nordschleife, American Le Mans Series).
Η λογική είναι απλή. Η κινητική ενέργεια που ανακτάται κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης συμβάλλει στη συνέχεια στην απόδοση του συμβατικού κινητήρα.
Συγκεκριμένα η πρωτότυπη 918 RSR εξοπλίζεται με ένα οκτακύλινδρο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, που προέρχεται από την 918 Spyder και αποδίδει 563 ίππους στις 10.300 σ.α.λ. και με δύο ηλεκτροκινητήρες που κινούν τους μπροστινούς τροχούς παράγοντας 150 Kw.
H συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συνόλου φτάνει τους 767 ίππους και συμπληρώνεται από ένα ημι-αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Τις προδιαγραφές της 918 RSR «κλείνει» το σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας, το ηλεκτρικό φορτίο του οποίου τροφοδοτεί τους δύο ηλεκτροκινητήρες του υβριδικού συνόλου.
Με το πάτημα ενός διακόπτη και για οκτώ δευτερόλεπτα η επιπλέον ισχύ των 150 Kw βρίσκεται στη διάθεση του οδηγού, βελτιώνοντας όχι μόνο τις επιδόσεις του αυτοκινήτου αλλά και αναβαθμίζοντας την οδική του συμπεριφορά, καθώς οι δύο ηλεκτροκινητήρες μεταβάλλουν την απόδοσή τους, αναλαμβάνοντας -μεταξύ άλλων- το ρόλο ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.