Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
MotoGP 2011 – Δοκιμές Valencia, 2η μέρα: Αυλαία με τον Casey Stoner

MotoGP 2011 – Δοκιμές Valencia, 2η μέρα: Αυλαία με τον Casey Stoner

Ο Αυστραλός σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο της δεύτερης ημέρας δοκιμών στη Βαλένθια με τη Honda RC212V, αν και ο J. Lorenzo ήταν ταχύτερος του διημέρου με τη νέα Yamaha M1. Ο V. Rossi αδιαφόρησε για τους χρόνους, καθώς η Ducati φέρεται να επιλέγει τον κινητήρα "big bang".

Μόλις στη δεύτερή του μέρα στη σέλα της Honda RC212V ο Casey Stoner σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στη λήξη των δοκιμών του MotoGP 2011 στη Valencia της Ισπανίας και πλέον οι μοτοσικλέτες της νέας χρονιάς θα πατήσουν ξανά πίστα το Φεβρουάριο του επόμενου έτους.

Ο χρόνος του Αυστραλού της Honda τη δεύτερη μέρα ήταν λίγο πιο αργός σε σχέση με εκείνον που είχε πετύχει ο Jorge Lorenzo με τη Yamaha χθες. Ο πρωταθλητής σήμερα ήταν δεύτερος, ενάμισι εκτατοστό του δευτερολέπτου μπροστά από τον ομόλογό του στην εργοστασιακή Yamaha, Ben Spies.

Ο Valentino Rossi εξακολούθησε να αδιαφορεί για τους χρόνους, καθώς έμεινε σχεδόν 1.7 δευτ. μακριά από την κορυφή. Κύριο ζητούμενο για τον Ιταλό ήταν να επιλέξει ποιόν από τους κινητήρες «big bang» και «screamer» θα οδηγεί το 2011 και σε αυτή την προσπάθεια συμπλήρωσε 87 γύρους – δηλαδή τρεις αγώνες σε μια μέρα!

Πάντως ο άλλος αναβάτης της ομάδας, Nicky Hayden, παρότρυνε την ομάδα της Μπολόνιας να επιλέξει τον πιο ομαλό «big bang» έναντι του πιο βίαιου –αλλά ισχυρότερου- «screamer»: «Ο screamer είναι διασκεδαστικός στην οδήγηση, έχει πολύ καλή απόκριση, ίσως είναι πολύ βίαιος.

Έχει περισσότερη ισχύ, αλλά πιθανότατα μπορείς να τον χρησιμοποιήσεις στην πρώτη ευθεία κι έπειτα να τον κλείσεις για τις στροφές. Πάντως, ίσως να έχει τον καλύτερο ήχο που έχω ακούσει ποτέ από κινητήρα. Αλλά αισθάνομαι καλύτερα με τον big bang, η μοτοσικλέτα ήταν ταχύτερη, με σταθερότερο γυρολόγιο», είπε ο Αμερικανός.

Ο Jorge Lorenzo οδήγησε τη νέα Yamaha M1 του 2011 και δήλωσε: «Όταν βλέπετε τις εργοστασιακές Yamaha να είναι γρήγορες είναι καλό, διότι αυτό επιβεβαιώνει ότι η νέα μοτοσικλέτα είναι λίγο καλύτερη – αλλά έχουμε ακόμα αρκετή δουλειά πριν ξεκινήσει η νέα χρονιά». Ο Ισπανός έκανε μόνο 30 γύρους, έναντι 49 του B. Spies.

Από την πλευρά του, ο Casey Stoner δήλωσε: «Δεν υπάρχουν πολλά τα οποία δεν με άφησαν ικανοποιημένο! Φυσικά έχουμε ακόμα πολύ δρόμο με τη μοτοσικλέτα, αλλά φεύγουμε από τη Valencia με αξιόλογες βασικές ρυθμίσεις.

Χρειάζεται ακόμα να βρούμε καλύτερη αίσθηση στο μέσον της στροφής, αλλά για αυτό χρειάζεται να περάσω περισσότερο χρόνο με τη μοτοσικλέτα διότι έχω διαφορετικό τρόπο οδήγησης από τους περισσότερους άλλους αναβάτες.

Προς το παρόν, με τις ρυθμίσεις που έχουμε, είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τα δεδομένα που παίρνουμε από τη μοτοσικλέτα και με τον τρόπο που εργάζονται όλοι.

Ο κινητήρας είναι πολύ ομαλός. Ό,τι κι αν κάνουμε με το γκάζι η ισχύς μεταφέρεται στον τροχό και μπορώ να έχω πολύ ομαλή έξοδο από τις στροφές. Επίσης το πλαίσιο είναι πολύ ομαλό και μπορούμε να ανοίξουμε πολύ γκάζι στην έξοδο. Ακόμα και τα γλιστρήματα είναι πολύ περιορισμένα κι αυτή είναι μια καλή αλλαγή για μένα.

Πάντως, πρέπει ακόμα να κάνουμε ορισμένες αλλαγές με τα ηλεκτρονικά που με περιορίζουν λίγο και πρέπει να βελτιώσουμε λίγο το φρενάρισμα με τον κινητήρα, όμως αυτές τις δύο ημέρες καταφέραμε να προοδεύσουμε πολύ οπότε είμαι βέβαιος ότι με λίγο περισσότερο χρόνο μπορούμε να τα φτιάξουμε όλα αυτά».

Ο Marco Simoncelli που ακολούθησε στην 4η θέση είχε μια πτώση αλλά ήταν ταχύτερος της εργοστασιακής Honda του Dani Pedrosa – ο οποίος ακόμα αναρρώνει από την εγχείρηση στην κλείδα του. Αρκετά ενθαρρυντικός για τη Suzuki ήταν και ο 7ος χρόνος του Alvaro Bautista.

MOTOGP – ΔΟΚΙΜΕΣ VALENCIA
ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ
1. Stoner (Honda) 1:32.066
2. Lorenzo (Yamaha) +0.113
3. Spies (Yamaha) +0.256
4. Simoncelli (Gresini Honda) +0.384
5. Pedrosa (Honda) +0.431
6. Hayden (Ducati) +0.517
7. Bautista (Suzuki) +0.672
8. De Puniet (Pramac Ducati) +0.770
9. Dovizioso (Honda) +0.876
10. Aoyama (Gresini Honda) +1.039
11. Barbera (Aspar Ducati) +1.102
12. Edwards (Tech3 Yamaha) +1.259
13. Crutchlow (Tech3 Yamaha) +1.417
14. Capirossi (Pramac Ducati) +1.674
15. Rossi (Ducati) +1.695
16. Abraham (Cardion AB Ducati) +1.727
17. Elias (LCR Honda) +2.734

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 05 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο