Τρίτη 09 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ο Αλόνσο νικητής στη Γερμανία με εντολή της Ferrari

Ο Αλόνσο νικητής στη Γερμανία με εντολή της Ferrari

Θρίαμβος της Ferrari στο Γερμανικό γκραν πρι στην πίστα του Χόκενχαϊμ, με τον Φερνάντο Αλόνσο να παίρνει τη δεύτερη εφετινή νίκη του και τον Φελίπε Μάσα να τον ακολουθεί. Στην 3η θέση ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος εκκίνησε από την πρώτη θέση. Πρόστιμο 100.000 δολαρίων στη Ferrari. Εκνευρισμένος ο Μάσα.

Θρίαμβος της Ferrari στο Γερμανικό γκραν πρι στην πίστα του Χόκενχαϊμ,
με τον Φερνάντο Αλόνσο να παίρνει τη δεύτερη εφετινή νίκη του και τον
Φελίπε Μάσα να τον ακολουθεί. Στην 3η θέση ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος
εκκίνησε από την πρώτη θέση.

Τον πιλότο της Red Bull ακολούθησε στην κατάταξη ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος εξακολουθεί να προηγείται στο πρωτάθλημα οδηγών. Το 4-5 της McLaren ολοκλήρωσε ο Τζένσον Μπάτον, με τον Μαρκ Ουέμπερ να περιορίζεται στην 6η θέση.

Πρώτος με εντολή της Ferrari

Ο Αλόνσο επέστρεψε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου έπειτα από τον εναρκτήριο αγώνα της χρονιάς, αυτόν στο Μπαχρέιν. Όμως, για να τα καταφέρει χρειάστηκε και τη «βοήθεια» της ομάδας του, η οποία ξεκαθάρισε πλέον ποιόν από τους δύο πιλότους της θεωρεί Νο 1.

Την ώρα που ο Ισπανός πλησίαζε τον Βραζιλιάνο 17 γύρους πριν την πτώση της καρό σημαίας, ο Μάσα πήρε ξεκάθαρο μήνυμα στον ασύρματό του. «Ο Αλόνσο είναι γρηγορότερος από εσένα. Το άκουσες καθαρά το μήνυμα;». Το ένα μονοθέσιο της Ferrari άνοιξε δρόμο στο άλλο και με αυτόν τον τρόπο ο «El Nano» πήρε την πρωτοπορία, που δεν έχασε ξανά μέχρι τέλους.

Πάντως, ο Ισπανός θα μπορούσε να είχε προσπεράσει νωρίτερα τον Ισπανό, ακριβώς μετά το τέλος της διαδικασίας των πιτ στοπ. Εκεί ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επιτέθηκε στον ομόσταβλό του όντας γρηγορότερος, αλλά εκείνος του έκλεισε την «πόρτα», κάτι που εκνεύρισε ιδιαίτερα τον Αλόνσο.

Μάλιστα άρχισε να φωνάζει στο team radio ότι «αυτό είναι γελοίο!». Τελικά, μερικούς γύρους αργότερα και αφού πρώτα ηρέμησε, η Ferrari του έκανε τη χάρη και πέρασε στο «κεφάλι» του αγώνα.

Στην τρίτη θέση του γερμανικού GP τερμάτισε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος έχασε το προβάδισμα που είχε στο γκριντ (ξεκινώντας πρώτος) μόλις από την εκκίνηση. Εκεί, τα δύο κόκκινα μονοθέσια πετάχτηκαν πιο γρήγορα, ο τοπικός «ήρωας» προσπάθησε να κλείσει τον Αλόνσο και να διατηρήσει τη θέση του, αλλά δεν υπολόγισε χωρίς τον… ξενοδόχο, Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος έστριψε πρώτος, με τον ομόσταβλό του να τον ακολουθεί (αφού ο Φέτελ είχε χάσει τη φόρα του) και τον πιλότο της Red Bull να μένει τρίτος.

Μια κατάταξη που δεν άλλαξε στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα, εκτός από τους γύρους στους οποίους ο Τζένσον Μπάτον έμενε με το μαλακό σετ ελαστικών στην πίστα, προκειμένου να βγει μπροστά από τον Μαρκ Γουέμπερ μετά το τέλος του πιτ στοπ του.

Κάτι που τελικά κατάφερε, αφού οι μηχανικοί του έκαναν καταπληκτική δουλειά. Χρόνος αλλαγής των γομών, τρία δευτερόλεπτα παρακαλώ! Μετά από μερικούς γύρους οι αντίστοιχοι της Williams έκαναν 2,9.

Για την ιστορία, λοιπόν, ο περυσινός παγκόσμιος πρωταθλητής βγήκε ακριβώς πίσω από την άλλη McLaren, αυτή του προπέρσινου πρωταθλητή, Λιούις Χάμιλτον, που αρκέστηκε να πραγματοποιήσει έναν συντηρητικό αγώνα (πράγμα αρκετά περίεργο) και μπροστά από τον Αυστραλό πιλότο της Red Bull.

Στην έβδομη θέση τερμάτισε ο συνήθης «ύποπτος», Ρόμπερτ Κουμπίτσα, στην όγδοη και την ένατη ακολούθησαν οι δύο Mercedes των Νίκο Ρόσμπεργκ και Μίκαελ Σουμάχερ, αντίστοιχα, ενώ τη βαθμολογούμενη δεκάδα έκλεισε ο Βιτάλι Πετρόφ. Δηλαδή, πέντε ομάδες κατέλαβαν τις δέκα θέσεις που δίνουν βαθμούς.

Πρόστιμο 100.000 δολαρίων στη Ferrari

Πρόστιμο 100.000 δολαρίων επέβαλαν οι αγωνοδίκες στη Ferrari για την εντολή που δόθηκε στον Φελίπε Μάσα να επιβραδύνει ώστε να δώσει την ευκαιρία στον Φερνάντο Αλόνσο να πάρει την πρωτοπορία στον αγώνα και να πανηγυρίσει τη νίκη.

Ο Βραζιλιάνος βρισκόταν στην πρώτη θέση από την εκκίνηση του γκραν πρι και προηγείτο έως τον 49ο γύρο, όταν φάνηκε να επιβραδύνει, αφήνοντας τον Ισπανό να προσπεράσει. Όμως, παρά την τιμωρία στην ιταλική ομάδα, το αποτέλεσμα του αγώνα μένει ως έχει, τουτέστιν ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής παραμένει πέμπτος στο πρωτάθλημα οδηγών με 123 βαθμούς, 22 λιγότερους από τον πρωτοπόρο Λιούις Χάμιλτον.

Οι άνθρωποι της Ferrari αρνήθηκαν ότι ο Μάσα επέτρεψε στον Αλόνσο να τον προσπεράσει στην έξοδο της στροφής 6, μολονότι αυτό έλαβε χώρα μόλις ένα γύρο μετά την ενημέρωση προς τον Βραζιλιάνο ότι ο Ισπανός ήταν ταχύτερος. «Δεν ήταν εντολή από την ομάδα» δήλωσε ο γενικός διευθυντής της «σκουντερία», Στέφανο Ντομενικάλι.

Εκνευρισμένος ο Μάσα

Ο Μάσα ξεκαθάρισε μετά τον αγώνα πως αισθανόταν ότι άξιζε να κερδίσει, ωστόσο σταμάτησε απότομα για να δηλώσει πως ακολούθησε τις εντολές της ομάδας και άφησε τον Αλόνσο να τον προσπεράσει. «Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω κάτι τέτοιο» τόνισε χαρακτηριστικά και συμπλήρωσε:

«Εργαζόμαστε για την ομάδα και κάνουμε πολύ καλή δουλειά για την ομάδα και αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Αξίζει να σημειωθεί ότι το άρθρο 39.1 των αθλητικών κανονισμών της F1 ορίζει πως «απαγορεύονται οι εντολές της ομάδας, οι οποίες επεμβαίνουν στο αποτέλεσμα του αγώνα», ενώ οι σχετικές εντολές έχουν απαγορευθεί από το 2002.

Η κατάταξη στο γερμανικό Γκραν Πρι:
1. Aλόνσο Ferrari 1:28:38.866
2. Mάσα Ferrari + 4.196
3. Φέτελ Red Bull-Renault + 5.121
4. Χάμιλτον McLaren-Mercedes + 26.896
5. Μπάτον McLaren-Mercedes + 29.482
6. Γουέμπερ Red Bull-Renault + 43.606
7. Kουμπίτσα Renault + 1 γύρο
8. Ρόσμπεργκ Mercedes + 1 γύρο
9. Σουμάχερ Mercedes + 1 γύρο
10. Πετρόφ Renault + 1 γύρο
11. Kομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 1 γύρο
12. Μπαρικέλο Williams-Cosworth + 1 γύρο
13. Χούλκενμπεργκ Williams-Cosworth + 1 γύρο
14. Ντε λα Ρόσα Sauber-Ferrari + 1 γύρο
15. Αλγκερσουάρι Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο
16. Λιούτσι Force India-Mercedes + 2 γύρους
17. Σούτιλ Force India-Mercedes + 2 γύρους
18. Γκλοκ Virgin-Cosworth + 3 γύρους
19. Σένα HRT-Cosworth + 4 γύρους
Δεν τερμάτισαν
Kοναλάινεν Lotus-Cosworth 58
Ντι Γκράσι Virgin-Cosworth 51
Γιαμαμότο HRT-Cosworth 20
Τρούλι Lotus-Cosworth 4
Μπουεμί Toro Rosso-Ferrari 2

Ταχύτερος γύρος: Φέτελ, 1:15.824

Η βαθμολογία των οδηγών (μετά από 11 αγώνες):
1. Χάμιλτον 157
2. Μπάτον 143
3. Φέτελ 136
4. Γουέμπερ 136
5. Aλόνσο 123
6. Ρόσμπεργκ 94
7. Κουμπίτσα 89
8. Μάσα 85
9. Σουμάχερ 38
10. Σούτιλ 35
11. Μπαρικέλο 29
12. Κομπαγιάσι 15
13. Λιούτσι 12
14. Πετρόφ 7
15. Μπουεμί 7
16. Aλγκερσουάρι 3
17. Χούλκενμπεργκ 2

Η βαθμολογία των κατασκευαστών (μετά από 11 αγώνες):
1. McLaren-Mercedes 300
2. Red Bull-Renault 272
3. Ferrari 208
4. Mercedes 132
5. Renault 96
6. Force India-Mercedes 47
7. Williams-Cosworth 31
8. Sauber-Ferrari 15
9. Toro Rosso-Ferrari 10

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 09 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο