Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ενδιαφέρον του NHTSA και για το Corolla εν μέσω επικριτικών σχολίων για την Toyota

Ενδιαφέρον του NHTSA και για το Corolla εν μέσω επικριτικών σχολίων για την Toyota

Το ενδεχόμενο επίσημης έρευνας εξετάζει ο NHTSA -και- για το σύστημα διεύθυνσης των αμερικανικών Corolla 2009 και 2010.

2

Εν μέσω επικρίσεων για καθυστερημένη αντίδραση από την Toyota σε σχέση με το θέμα των ανακλήσεων τόσο από τις αμερικανικές όσο και από τις ιαπωνικές αρχές, ένα νέο μοντέλο με τα διακριτικά της ιαπωνικής φίρμας τραβάει την προσοχή του NHTSA (αμερικανική αρχή αρμόδια για την ασφάλεια των αυτοκινητοδρόμων) ο οποίος σύμφωνα με εκπρόσωπό του εξετάζει το ενδεχόμενο να βάλει στο μικροσκόπιο το σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης διεύθυνσης των Corolla 2009 και 2010.



Όπως ανακοίνωσε η Κaren Aldana, εκπρόσωπος του NHTSA υπάρχουν καταγγελίες από καταναλωτές που αναφέρουν προβλήματα στο σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου.



Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πηγές οι καταγγελίες ανέρχονται στις 76 στις ΗΠΑ από τον Απρίλιο του 2008 και αναφέρουν μεταξύ άλλων μια τάση υπερβολικής διόρθωσης της πορείας από το ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης κατά την επαναφορά του τιμονιού.




Πέραν της ενδεχόμενης έρευνας για το Corolla ο NHTSA ανακοίνωσε ότι η έρευνα σχετικά με τα προβλήματα στο σύστημα πέδησης του Prius 3ης γενιάς θα συνεχιστεί ανεξαρτήτως του γεγονότος ότι η Toyota προχώρησε στην ανάκληση του μοντέλου.



Ο αμερικανός υπουργός Μεταφορών Ray LaHood δήλωσε μάλιστα χαρακτηριστικά ότι η υπηρεσία του θα παραμείνει σε στενή επικοινωνία με την Toyota προκειμένου …να διασφαλιστεί ότι όλα τα ενδεχόμενα ελαττώματα έχουν εντοπιστεί και θα επιδιορθωθούν το συντομότερο δυνατό.



Αιχμές και από τις ιαπωνικές αρχές για το χειρισμό των ανακλήσεων



Σε παράλληλη εξέλιξη ο υπουργός Μεταφορών της Ιαπωνίας Seiji Maehara επέκρινε σήμερα τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Toyota, Akio Toyoda, υποστηρίζοντας ότι έπρεπε να ενεργήσει νωρίτερα ως προς την ανάκληση των υβριδικών μοντέλων.


Θα ήθελα να μπείτε στη θέση των ιδιοκτητών αυτοκινήτων και θα επιθυμούσα να είχατε λάβει μέτρα πιο άμεσα από το να αρκεστείτε στην δήλωση ότι δεν επρόκειτο για ένα μεγάλο τεχνικό πρόβλημα, δήλωσε ο Seiji Maehara , απευθυνόμενος στον Akio Toyoda σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε έπειτα από συνάντηση που είχε μαζί του το πρωί της Τρίτης 9 Φεβρουαρίου.

Είπα στον πρόεδρο Toyoda ότι η επιχείρηση μπορεί να πήρε στην αρχή αψήφιστα το πρόβλημα με τα φρένα, χωρίς να λάβει υπόψη της την άποψη των πελατών. Αυτός είναι προφανώς ο λόγος που την εμπόδισε να δράσει γρήγορα. Του είπα να μην επιτρέψει να επαναληφθεί αυτό, συμπλήρωσε ο Ιάπωνας αξιωματούχος.


auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο