Ευρωπαϊκή ανάκληση 8 μοντέλων Toyota για προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ του γκαζιού
Η εταιρεία προτείνει σε όσους ενδιαφέρονται για πληροφορίες να επικοινωνήσουν με την Toyota Ελλάς - Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλ: 210 2808222.
2
Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή 05/02 14:35
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το πρωί της Παρασκευής 5 Φεβρουαρίου 2010 από την ιαπωνική πόλη Νagoya, o Πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda ζήτησε δημόσια συγγνώμη για τις ανακλήσεις που πραγματοποιεί η Toyota σε παγκόσμιο επίπεδο, υποσχόμενος να αυξήσει το σύστημα ελέγχου ποιότητας των οχημάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας θεσπίζοντας μια ειδική επιτροπή της οποίας θα είναι επικεφαλής ο ίδιος.
Εκφράζω τη βαθιά λύπη μου για την αναστάτωση και τους φόβους που προκαλέσαμε στους πελάτες εξαιτίας των ανακλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, δήλωσε ο A. Toyoda στη συνέντευξη Τύπου.
Ο Akio Τoyoda ανακοίνωσε επίσης ότι δεν έχει αποφασιστεί ακόμα πιο είναι το μέτρο που η Toyota θα λάβει προκειμένου να προχωρήσει στον επιδιόρθωση του λογισμικού του συστήματος πέδησης του Prius 3ης γενιάς το οποίο βρίσκεται στο μικροσκόπιο των ιαπωνικών και των αμερικανικών αρχών μετά από καταγγελίες καταναλωτών που ανέφεραν πρόβλημα στα φρένα του υβριδικού μοντέλου.
Η Toyota μελετά το τρόπο για να ρυθμιστεί το πρόβλημα των φρένων του Prius, όπως έγινε ήδη για τα Prius που έχουν κυκλοφορήσει από τον Ιανουάριο. Έδωσα οδηγίες για να βρεθεί μια λύση το συντομότερο δυνατόν, δήλωσε σχετικά με το ζήτημα.
Το πρόβλημα σχετικά με το Prius που έχει επιβεβαιωθεί και από την Toyota η οποία μέσω εκπροσώπου της ανακοίνωσε ότι ήδη έχει προβεί στην επιδιόρθωση του από τον Ιανουάριο συμπληρώνοντας, ωστόσο ότι πρόκειται για μία καθυστέρηση στην ανταπόκριση των φρένων του Toyota Prius 3ης γενιάς η οποία προκύπτει από την εναλλαγή του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω της πέδησης και του ABS.
Όπως τόνισε εκπρόσωπος της Toyota, την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου το φαινόμενο αυτό της καθυστέρησης στην ανταπόκριση των φρένων μπορεί να προκύψει κατά την οδήγηση σε συνθήκες πάγου ή σε δρόμους με λακκούβες, αλλά πρόκειται για κάτι παροδικό.
Αν ο οδηγός συνεχίσει να πατάει το πεντάλ του φρένου, το σύστημα πέδησης θα ανταποκριθεί κανονικά, δήλωσε ο επιχειρησιακός διευθυντής της Toyota, Hiroyuki Yokoyama, την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου, προσθέτοντας ότι για την επιδιόρθωση αυτού του προβλήματος αρκεί η αναβάθμιση του λογισμικού του ABS το οποίο η Toyota έχει ήδη στα χέρια της και από το οποίο επωφελούνται τα Toyota Prius 3ης γενιάς τα οποία βγήκαν από τις γραμμές παραγωγής της από τα τέλη Ιανουαρίου.
Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή 05/02 12:33
Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda σκοπεύει να παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου την Παρασκευή 5 Ιανουαρίου σε σχέση με το θέμα των ανακλήσεων που ταλανίζει την ιαπωνική φίρμα τις τελευταίες εβδομάδες.
Η συνέντευξη Τύπου θα πραγματοποιηθεί στην ιαπωνική πόλη Nagoya οπου βρίσκεται βιομηχανική μονάδα της φίρμας και θα είναι η πρώτη του Προέδρου της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας από τότε που ανέκυψε το θέμα των μαζικών ανακλήσεων και εν μέσω επικρίσεων από το διεθνή Τύπο ότι ο επικεφαλής της Toyota θα έπρεπε να είχε προβεί σε αυτήν την κίνηση νωρίτερα.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες στην συνέντευξη Τύπου θα μιλήσει, εκτός από τον Πρόεδρο της Toyota, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας, Shinichi Sasaki υπεύθυνος για θέματα ποιότητας των αυτοκινήτων της φίρμας ο οποίος μαζί με τον Akio Toyoda θα αναφερθεί στους ελέγχους ποιότητας των μοντέλων της φίρμας.
Μέχρι στιγμής η μόνη δήλωση του Προέδρου της Toyota που είδε το φως της δημοσιότητας όσον αφορά το θέμα των ανακλήσεων ήταν την προηγούμενη εβδομάδα στα περιθώρια του Παγκόσμιου Οικονομικού Forum στο Davos στην Ελβετία, όπου μιλώντας στο ιαπωνικό δίκτυο NHK είπε:
Λυπούμαστε πολύ για την ανησυχία που προκαλέσαμε στους πελάτες μας. Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να προσδιορίσουμε την κατάσταση και προετοιμαζόμαστε να δώσουμε μια εξήγηση ούτως ώστε να καθησυχάσουμε το συντομότερο δυνατό τους πελάτες μας.
Ο Akio Toyoda είχε προβεί σε αυτή την δήλωση με αφορμή την ανάκληση 8,1 εκατομμυρίων οχημάτων της Toyota παγκοσμίως για προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ γκαζιού.
Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή 05/02 10:47
Σε προληπτικούς ελέγχους του υβριδικού της μοντέλου Lexus HS250h σε sedan έκδοση, το οποίο διαθέτει την ίδια τεχνολογία φρένων με το Prius 3ης γενιάς για το οποίο αναφέρθηκαν προβλήματα στο σύστημα πέδησης, ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει η Toyota. Το συγκεριμένο μοντέλο διατίθεται μόνο στην αμερικανική και στην ιαπωνική αγορά.
Δεν γνωρίζουμε προς το παρόν να υπάρχουν παράπονα σχετικά με τα Lexus. Όμως θα προχωρήσουμε σε ελέγχους για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα με τα Prius, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Toyota, Μιέκο Ιβαζάκι.
Την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, η Toyota ανακοίνωσε ότι υπάρχει πρόβλημα στο προγραμματισμό του λογισμικού του ABS στο Τoyota Prius 3ης γενιάς, ενω σύμφωνα με δημοσιεύματα δύο γερμανικών εντύπων η αυτοκινητοβιομηχανία γνώριζε από το 2007 τα τεχνικά προβλήματα στο πεντάλ του γκαζιού που παρουσίαζαν ορισμένα από τα μοντέλα της.
Έλεγχοι που πραγματοποιήθηκαν μετά από αίτημα της αυτοκινητοβιομηχανίας έδειξαν ξεκάθαρα ότι το πεντάλ του γκαζιού ήταν πολύ πιθανό να μπλοκάρει, γράφει η εφημερίδα Financial Times Deutschland (FTD), επικαλούμενη καλά πληροφορημένες πηγές.
Σε δοκιμές ενός μήνα στο μοντέλο Auris το πεντάλ μπλόκαρε τις περισσότερες φορές, επισημαίνεται στο άρθρο των FTD, το οποίο επίσης αποκαλύπτει πως δοκιμάστηκαν τρία διαφορετικά μοντέλα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και η Toyota ενημερώθηκε πολλές φορές για τα αποτελέσματα των δοκιμών.
Ανάλογες πληροφορίες δημοσιεύει στο τελευταίο του τεύχος και το γερμανικό οικονομικό περιοδικό Wirtschaftswoche.
Όσον αφορά στο θέμα που έχει προκύψει με το υβριδικό Prius, η ιαπωνική οικονομική εφημερίδα Nihon Keizai γράφει την Παρασκευή, 5 Φεβρουαρίου πως η εταιρεία σύντομα θα ενημερώσει τα υπουργεία Μεταφορών των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας πως σκοπεύει προχωρήσει σε ανάκληση 270.000 Prius 3ης γενιάς στις δύο χώρες.
Ωστόσο, εκπρόσωπος της Toyota δήλωσε πως ακόμα δεν έχουν ληφθεί συγκεκριμένες αποφάσεις.
Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή 05/02 10:15
To ενδεχόμενο να προχωρήσει σε ανάκληση του Prius 3ης γενιάς εξετάζει η Toyota σε ΗΠΑ και Ιαπωνία μετά τις καταγγελίες που κατατέθηκαν στις αρμόδιες αρχές των δύο χωρών οι οποίες ζήτησαν επισήμως έρευνα για το υβριδικό μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας.
Εξετάζουμε το ενδεχόμενο ανάκλησης και επί του παρόντος, το συζητάμε με το υπουργείο μεταφορών δήλωσε ο Junji Ogata, στέλεχος της Toyota, υπεύθυνος για θέματα ανακλήσεων αργά το απόγευμα της Πέμπτης 4ης Φεβρουαρίου 2010.
Η Toyota εξετάζει να προχωρήσει σε πρόγραμμα ανάκλησης σε ΗΠΑ και Ιαπωνία ωστόσο δεν έχει ληφθεί ακόμα η σχετική απόφαση καθώς όπως συμπλήρωσε ο Junji Ogata …προσβλέπουμε να καταλήξουμε σε μια απόφαση το συντομότερο δυνατόν, προσθέτοντας ότι η τελική απόφαση μπορεί να μην καταλήξει απαραιτήτως σε ανάκληση.
Ωστόσο, σύμφωνα με δημοσίευμα της ιαπωνικής οικονομικής εφημερίδας Nikkei Business την Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου η Toyota φέρεται να έχει ήδη αποφασίσει να διενεργήσει πρόγραμμα ανάκλησης για το Prius 3ης γενιάς σε ΗΠΑ και Ιαπωνία το οποίο και θα αφορά 270.000 οχήματα.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα της ιαπωνικής εφημερίδας, η Toyota σκοπεύει σύντομα να κοινοποιήσει την απόφασή της στα αρμόδια υπουργεία των ΗΠΑ και της Ιαπωνίας.
Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη 04/02 10:11
Στο πλαίσιο της ανάκλησης 1,8 εκατομμυρίων οχημάτων της Toyota στην Ευρώπη για προληπτικό έλεγχο στο πεντάλ γκαζιού, δημοσιοποιήθηκαν τα πρώτα αριθμητικά στοιχεία που αφορούν δυο από τις μεγαλύτερες αγορές αυτοκινήτου της Ευρώπης.
Στην Βρετανία σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της ιαπωνικής φίρμας ο αριθμός των προς ανάκληση οχημάτων της ανέρχεται στις 180.865 ενώ όπως επισημαίνεται, το προληπτικό αυτό μέτρο αφορά τα ίδια μοντέλα που έχουν ανακοινωθεί για το σύνολο της ευρωπαϊκής αγοράς.
Το ίδιο όσον αφορά τα μοντέλα ισχύει και για την γερμανική αγορά όπου ο αριθμός οχημάτων με τα διακριτικά της ιαπωνικής φίρμας που θα οδηγηθούν στα σημεία service της Toyota ανέρχεται -σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Associated Press- στα 215.796.
Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη 04/02 10:10
Μετά από καταγγελίες καταναλωτών σε ΗΠΑ και Ιαπωνία που ανέφεραν προβλήματα στα φρένα του Toyota Prius 3ης γενιάς, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία μέσω της εκπροσώπου της, Ririko Takeuchi, ανακοίνωσε την Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2010 ότι όντως είχε εντοπιστεί πρόβλημα στο σχεδιασμό του ABS στην 3η γενιά του υβριδικού μοντέλου το οποίο, ωστόσο, έχει ήδη διορθωθεί.
Το πρόβλημα σχεδιασμού στο ABS του Τoyota Prius έχει εντοπιστεί και έχει ήδη διορθωθεί στα μοντέλα που έχουν πωληθεί από τα τέλη Ιανουαρίου και εφεξής, επισημαίνει η εκπρόσωπος της ιαπωνικής φίρμας, συμπληρώνοντας ότι η Toyota αναζητά ήδη τρόπους να επικοινωνήσει με τους πελάτες της οι οποίοι αγόρασαν το Prius πριν τον Ιανουάριο.
Το πρόβλημα σχεδιασμού στο ABS του Prius και το γεγονός ότι αυτό έχει ήδη επιδιορθωθεί επιβεβαίωσε και ο υπεύθυνος σε θέματα ποιότητας των οχημάτων της Toyota μετά από την δημοσιοποίηση των 179 καταγγελιών οδηγών σε ΗΠΑ και Ιαπωνία που ανέφεραν δυσλειτουργία στα φρένα του Prius 3ης γενιάς.
Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη 03/02 10:10
Υπουργός της Ιαπωνικής κυβέρνησης γνωστοποίησε την Τετάρτη, 3 Φεβρουαρίου 2010 ότι υπάρχουν 14 καταγγελίες στην τοπική αγορά που αναφέρουν πρόβλημα στα φρένα του υβριδικού Toyota Prius 3ης γενιάς.
Οι καταγγελίες αφορούν το Toyota Prius και τα οχήματα που εμπλέκονται είχαν κατασκευαστεί όλα στην Ιαπωνία δήλωσε ο Ιάπωνας υπουργός μεταφορών, Massaya Ota
Μεταξύ των 14 καταγγελιών υπάρχει και μία η οποία αναφέρει ένα ατύχημα που έγινε τον Ιούλιο του 2009 και στο οποίο ένα Prius συγκρούστηκε μετωπικά σε διασταύρωση με άλλο όχημα με αποτέλεσμα δύο άνθρωποι να τραυματιστούν ελαφρά, όπως ανέφερε ο Ιάπωνας Υπουργός μεταφορών, Massaya Ota.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες. οι υπόλοιπες 13 καταγγελίες σχετικά με το Prius αφορούν περιστατικά που συνέβησαν από το Δεκέμβριο του 2009 έως τον Ιανουάριο του 2010.
Κατόπιν αυτού, το υπουργείο μεταφορών της Ιαπωνίας συνέστησε στην Toyota να διερευνήσει το ζήτημα η οποία και απάντησε μέσω του εκπροσώπου της Ririko Takeuchi ότι το εξετάζει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το Toyota Prius δεν αποτελεί ένα από τα μοντέλα που η Toyota έχει ανακαλέσει τις τελευταίες εβδομάδες σε ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα για προληπτικό έλεγχο λόγω ενδεχόμενου προβλήματος στο πεντάλ γκαζιού.
Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα 01/02 14:09
Από αυτήν την εβδομάδα θα ξεκινήσει στις ΗΠΑ η επιδιόρθωση του προβλήματος που οδήγησε την Toyota στην ανάκληση 2,3 εκ. οχημάτων από την τοπική αγορά και στο πάγωμα των πωλήσεων και της παραγωγής των μοντέλων στα οποία αφορούσε η απόφαση.
Όπως ανακοινώθηκε από τον επικεφαλής πωλήσεων της Toyota στις ΗΠΑ, Jim Lentz τα εξαρτήματα που απαιτούνται για την επισκευή του πεντάλ γκαζιού αποστέλλονται ήδη στις αμερικανικές αντιπροσωπείες της φίρμας ενώ έχει ήδη ξεκινήσει και η εκπαίδευση του προσωπικού που θα πραγματοποιήσει την επισκευή.
Η διαδικασία επισκευής προβλέπει την ενίσχυση του μηχανισμού επαναφοράς στο πεντάλ γκαζιού ώστε να περιοριστεί η τριβή και η συνεπαγόμενη φθορά που μπορεί -υπό ορισμένες συνθήκες- να έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση επαναφοράς του πεντάλ γκαζιού ή και την μη επαναφορά του, προκαλώντας ανεπιθύμητη επιτάχυνση στο όχημα.
Λυπούμαστε πολύ για την ανησυχία που προκάλεσαν οι ανακλήσεις στους πελάτες μας και κάνουμε ότι μπορούμε για να επανορθώσουμε το ταχύτερο.
Η Toyota υπερηφανευόταν πάντα για την ικανότητά της να κατασκευάζει υψηλής ποιότητας προϊόντα που αντέχουν στον χρόνο, στα οποία οι πελάτες μας μπορούν να βασιστούν. Ξέρω ότι σας απογοητεύσαμε. Και εντείνουμε τις προσπάθειες μας προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί, δήλωσε μέσω βιντεοσκοπημένου μηνύματος στο αμερικανικό site της φίρμας ο επικεφαλής πωλήσεων της Toyota στις ΗΠΑ, Jimi Lentz.
Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα 01/02 10:04
Στην ανάκληση 97.000 οχημάτων προχωρεί η PSA Peugeot-Citroen στην Ευρώπη, καθώς υπάρχει το ενδεχόμενο να παρουσιάζουν το ίδιο πρόβλημα στο πεντάλ του γκαζιού που οδήγησε την Toyota να προβεί σε μαζικές ανακλήσεις.
Η ανάκληση αφορά Peugeot 107 και Citroen C1 που προέρχονται από το εργοστάσιο της κοινοπραπαξίας Toyota – PSA στην Τσεχία.
Ο αριθμός των οχημάτων που θα ανακληθούν αντιστοιχεί σε λιγότερο από το 10% της παραγωγής τους όπως επισημαίνεται από το γαλλικό όμιλο και όσον αφορά την απόφαση της ανάκλησης, αποτελεί προληπτικό μέτρο.
Υπενθυμίζεται ότι η Toyota έχει προχωρήσει σε ανάκληση 2,3 εκατ. οχημάτων στις ΗΠΑ, περίπου 1,8 εκατ. οχημάτων στην Ευρώπη και 75.000 στην Κίνα, λόγω ενδεχόμενου προβλήματος στο πεντάλ γκαζιού.
Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή 29/01 20:57
Σύμφωνα με Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η Toyota Motor Europe:
…Για αυτά τα οχήματα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα, ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού, σε ακραίες περιπτώσεις να κολλάει σε μία μερικώς πατημένη θέση ή να αργεί να επανέλθει.
Το φαινόμενο αυτό προκαλείται κυρίως επειδή ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού ενδέχεται μετά από μακρόχρονη χρήση να φθαρεί.
Αυτή η προοδευτική φθορά, σε συνδυασμό με ορισμένες επιπλέον λειτουργικές και περιβαλλοντικές συνθήκες (π.χ. υγρασία, σκόνη), μπορεί να προκαλέσει αύξηση τριβής στον μηχανισμό με αποτέλεσμα το πεντάλ περιοδικά να γίνεται σκληρότερο στη χρήση, αργό στην επαναφορά ή, σε σπάνιες και ακραίες περιπτώσεις, να κολλάει σε μερικώς ανοιχτή θέση.
Η Toyota έχει προβεί σε μέτρα άμεσης αποκατάστασης και αυτή τη στιγμή ακολουθεί μία διαδικασία τελικής αξιολόγησης και επιβεβαίωσης. Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, η Toyota θα κοινοποιήσει σε όλους τους εμπλεκόμενους πελάτες της και τα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη, τις λεπτομέρειες τόσο των διορθωτικών παρεμβάσεων όσο και της διαδικασίας υλοποίησης αυτών.
Αμεση αλλαγή στην παραγωγή και χρήση διαφορετικών υλικών και εξαρτημάτων έχει ήδη εφαρμοστεί σε όλα τα μοντέλα για την ευρωπαϊκή αγορά, στα πλαίσια της πολιτικής της εταιρείας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας. Επομένως, δεν υπάρχει καμία απολύτως ανάγκη ή πρόθεση να σταματήσει η Τoyota την παραγωγή της για την ευρωπαϊκή αγορά.
Μεμονωμένες περιπτώσεις έχουν αναφερθεί στην Ευρώπη και η Toyota Motor Europe δεν έχει πληροφορηθεί ή/και καταγράψει οποιοδήποτε ατύχημα σαν αποτέλεσμα αυτού του θέματος.
Η Toyota καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διευθετήσει το συγκεκριμένο θέμα το συντομότερο δυνατό για την ικανοποίηση των πελατών της.
Αν και πρόκειται για ακραία περίπτωση, η Toyota προτείνει όσοι ενδιαφέρονται για τυχόν επιπρόσθετες πληροφορίες να επικοινωνήσουν με την Τoyota Ελλάς – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών – στο τηλέφωνο : 210 2808222
Αρχικό δημοσίευμα: Παρασκευή 29/01 18:10
Η Toyota Motor Εurope ανακοίνωσε σήμερα, Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010, ότι σκοπεύει να προχωρήσει στην ανάκληση οχτώ μοντέλων της επί ευρωπαϊκού εδάφους, προκειμένου να επιδιορθώσει ενδεχόμενο πρόβλημα στο πεντάλ γκαζιού.
Ο αριθμός των προς ανάκληση οχημάτων μπορεί να φτάσει έως και τα 1,8 εκ. μονάδες και αφορά τα μοντέλα Auris, Avensis, Aygo, Corolla, iQ, RAV4, Verso και Yaris με ημερομηνία παραγωγής από το Φεβρουάριο του 2005 έως και τον Ιανουάριο του 2010, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση που εκδόθηκε από την Toyota Ευρώπης.
Οι ημερομηνίες κατασκευής των προς ανάκληση μοντέλων είναι αναλυτικά οι εξής:
Aygo: Από Φεβρουάριο 2005 έως Αύγουστο 2009
iQ: Από Νοέμβριο 2008 έως Νοέμβριο 2009
Yaris: Από Νοέμβριο 2005 έως Σεπτέμβριο 2009
Auris: Από Οκτώβριο 2006 έως 5 Ιανουαρίου 2010
Corolla: Από Οκτώβριο 2006 έως Δεκέμβριο 2009
Verso: Από Φεβρουάριο 2009 έως 5 Ιανουαρίου 2010
Avensis: Από Νοέμβριο 2008 έως Δεκέμβριο 2009
RAV4: Από Νοέμβριο 2005 έως Νοέμβριο 2009
Τα προς ανάκληση μοντέλα εκτός των iQ, Corolla και RAV 4, προέρχονται από εργοστάσια της ιαπωνικής φίρμας που βρίσκονται είτε στην Ευρώπη είτε στην Τουρκία.
Κατανοούμε ότι η τρέχουσα κατάσταση δημιουργεί ανησυχία και λυπούμαστε πολύ για αυτό. Θα θέλαμε επίσης να καθησυχάσουμε τους πελάτες μας: το ενδεχόμενο πρόβλημα στο πεντάλ γκαζιού αποτελεί σπάνιο φαινόμενο. Η ανάκληση αποτελεί προληπτικό μέτρο που αποσκοπεί στο να διασφαλίσει την υψηλότερη δυνατή ασφάλεια, αναφέρει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Toyota Motor Europe, Tadashi Arashima.
Η Toyota επανέλαβε ωστόσο ότι δεν πρόκειται να διακόψει την παραγωγή οποιουδήποτε μοντέλου στην γηραιά ήπειρο καθώς έχει τροποποιήσει την διαδικασία παραγωγής και χρησιμοποιεί διαφορετικούς τρόπους προκειμένου να αντιμετωπιστεί το ζήτημα.
Την θρυαλλίδα για την ευρωπαϊκή ανάκληση της Toyota απετέλεσε η επί αμερικανικού εδάφους ανάκληση της ιαπωνικής φίρμας για 2,3 εκ. οχήματα, την προηγούμενη εβδομάδα, προκειμένου να επιδιορθωθεί ενδεχόμενο πρόβλημα στο πεντάλ γκαζιού το οποίο υπό ορισμένες συνθήκες μπορεί να επιβραδυνθεί ή και να κολλήσει, προκαλώντας ανεπιθύμητη επιτάχυνση.
Λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της αμερικανικής ανάκλησης, η Toyota ανακοίνωσε ότι παγώνει τις πωλήσεις και την παραγωγή των οχτώ μοντέλων τα οποία αφορούσε το μέτρο, στις ΗΠΑ.
auto.in.gr
- Ο Τραμπ εύχεται «ευτυχισμένα Χριστούγεννα» ακόμα και στα «αποβράσματα της ριζοσπαστικής αριστεράς»
- Ρωσία: Η αεράμυνα κατέρριψε 25 ουκρανικά drones που κατεθύνονταν στη Μόσχα
- Υεμένη: Συμφωνία ανταλλαγής πτωμάτων και αιχμαλώτων ανάμεσα στις αντιμαχόμενες πλευρές
- Βολιβία: Κινητοποιήσεις εργαζομένων στα ορυχεία εναντίον της κατάργησης των επιδοτήσεων στα καύσιμα
- Συρία: Αεροπορικοί βομβαρδισμοί της Ιορδανίας εναντίον κυκλωμάτων διακίνησης ναρκωτικών
- Ονδούρα: Η κυβέρνηση Τραμπ «συνεχάρη» τον εκλεκτό της νέο πρόεδρο της χώρας
- Βόρεια Κορέα: Εκτόξευση νέου τύπου πυραύλου μεγάλου βεληνεκούς και παρουσίαση πυρηνοκίνητου υποβρυχίου
- Παναθηναϊκός: Στις 39.074 θέσεις η τελική χωρητικότητα του νέου γηπέδου στον Βοτανικό
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις






![Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Πέμπτη 25.12.2025]](https://www.in.gr/wp-content/uploads/2025/12/evgeni-tcherkasski-bE4C_M7M4xY-unsplash-1-315x220.jpg)

























































Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442