Παρότι στη λίστα συμμετοχών του 2010 η FIA εμφάνισε τη Renault ως προμηθευτή κινητήρων της RBR, ο διευθυντής της τελευταίας, Christian Horner, λέει ότι κάτι τέτοιο δεν είναι ακόμα οριστικό και ότι εξαρτάται από τον τρόπο με τον οποίο θα επιτευχθεί η εξίσωση της απόδοσης των κινητήρων της Formula 1 το 2010.
Η RBR έχει την πίεση του χρόνου, για να λυθούν τα χωροταξικά θέματα του νέου μονοθεσίου της. Ο τρόπος εξίσωσης της απόδοσης των V8, που θα καθορίσει την απόφασή της, θα συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα στο Παγκόσμιο Συμβούλιο του Motorsport κι έπειτα η RBR θα προχωρήσει στα συμβόλαια με τον προμηθευτή της.
Πιθανώς αυτός είναι ένας τρόπος για την RBR να ασκήσει πίεση για την βελτίωση -στα επίπεδα του Mercedes V8- του κινητήρα της Renault, τον οποίο ξεκάθαρα προτιμά για τους χωροταξικούς λόγους που προαναφέρθηκαν.