Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o
Ford C-Max 2007: Θέμα οπτικής

Ford C-Max 2007: Θέμα οπτικής

Μιχάλης Κατωπόδης Με την έλευση του C-Max η Ford ολοκληρώνει ουσιαστικά την ανανέωση του στόλου των πολυμορφικών της προτάσεων. Μαζί με τα Galaxy και S-Max, είναι σε θέση να καλύψει μία ευρύτατη γκάμα αναγκών, παρουσιάζοντας πλέον μία ομοιοτυπία μεταξύ των διαφόρων μοντέλων της. Η πολιτική αυτή εστιάζεται αρχικά στην απομάκρυνση του ονόματος «Focus» και στην […]

Μιχάλης Κατωπόδης

Με την έλευση του C-Max η Ford ολοκληρώνει ουσιαστικά την ανανέωση του στόλου των πολυμορφικών της προτάσεων. Μαζί με τα Galaxy και S-Max, είναι σε θέση να καλύψει μία ευρύτατη γκάμα αναγκών, παρουσιάζοντας πλέον μία ομοιοτυπία μεταξύ των διαφόρων μοντέλων της.



Η πολιτική αυτή εστιάζεται αρχικά στην απομάκρυνση του ονόματος «Focus» και στην διατήρηση μόνο του «C-Max», κατά τα πρότυπα του «S-Max». Πέραν αυτού, η εμφανώς ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση βασίζεται στη νέα σχεδιαστική τεχνοτροπία του «Kinetic Design» που παρουσιάστηκε πρόσφατα και στο Mondeo ενώ εν καιρώ θα υιοθετηθεί και από άλλα μοντέλα της εταιρίας.



Στην προκειμένη περίπτωση τον κύριο λόγο είχαν οι σχεδιαστές και όχι οι μηχανικοί, καθώς πέρα από μία ανεπαίσθητη αύξηση του μεταξονίου κατά πέντε χιλιοστά, δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία επέμβαση σε αναρτήσεις και μηχανικά σύνολα.



Οπτικά οι διαφορές, σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, είναι παραπάνω από εμφανείς. Μπροστά δεσπόζει ένας επανασχεδιασμένος, επιθετικός προφυλακτήρας, με ευμεγέθεις αεροεισαγωγές και κάθετα τοποθετημένους προβολείς ομίχλης. Νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα, τα οποία, προαιρετικά, διαθέτουν σύστημα κατευθυνόμενης δέσμης, AFL.



Στο πλάι, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, οι πλευρικοί καθρέφτες αναδιπλώνονται ηλεκτρικά, ενώ φέρουν ενσωματωμένους δείκτες πορείας-φλας. Οσο για πίσω, την παράσταση κλέβουν τα καινούρια φωτιστικά σώματα με λαμπτήρες LED και το μοντέρνο λογότυπο.



Στο εσωτερικό το ταμπλό διατηρείται -σε γενικές γραμμές- ίδιο. Οι διαφορές εστιάζονται στα χειριστήρια του διζωνικού συστήματος κλιματισμού, στον κόκκινο χρωματισμό των διακοπτών και των οργάνων, που παραπέμπει στο S-Max, καθώς επίσης και στην ύπαρξη θύρας AUX, για τη διασύνδεση του ηχοσυστήματος με εξωτερικές πηγές ήχου.



Πέραν αυτών οι ιθύνοντες άλλαξαν το ηλεκτρικό χειρόφρενο με ένα άλλο, συμβατικό και τοποθέτησαν ένα σύστημα κρυφού φωτισμού στην περιοχή της κεντρικής κονσόλας. Επιπλέον χρησιμοποίησαν νέες εσωτερικές επενδύσεις και πιο πρακτικά πάνελ θυρών, αναβαθμίζοντας έτσι την ατμόσφαιρα του εσωτερικού.



Με την ίδια λογική παρουσίασαν μία καινούρια, πανοραμική, κρυστάλλινη οροφή, καθώς επίσης και δύο αναβαθμισμένα ηχοσύνολα της Sony, τα οποία όμως απαιτούν ένα επιπλέον τίμημα για την απόκτησή τους.



Μιλώντας για το εσωτερικό, το σύστημα καθισμάτων «Comfort Seat System» διατηρείται ως έχει, επιτρέποντας την απροβλημάτιστη μεταφορά έως και πέντε επιβατών. Ειδικά η πίσω σειρά καθισμάτων μπορεί να αναδιπλωθεί, ολόκληρη ή σε τμήματα, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει τη δυνατότητα μετατόπισης προς τα πίσω, ώστε να αυξηθεί ο ωφέλιμος χώρος για τα πόδια των επιβατών.



Στο δρόμο το C-Max παραμένει άνετο και ευχάριστο, χωρίς να εντυπωσιάζει αλλά και χωρίς να προβληματίζει με τις επιδόσεις του. Οπως προαναφέραμε οι αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης δεν έχου

auto.in.gr

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 06 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο