Καρέ του άσσου για την Toyota στη Γενεύη
Όχι μία, όχι δύο αλλά τέσσερις παγκόσμιες και πανευρωπαϊκές παρουσιάσεις επιφυλάσσει η ιαπωνική εταιρία στο προσεχές σαλόνι της Γενεύης, που ξεκινά στα τέλη του μήνα.
Spotlight
-
Οργή για τη δήλωση του Δ. Βαρτζόπουλου: «Η γυναικοκτονία έχει βιολογική βάση – Η γυναίκα είναι για να τίκτει
-
Σφυροκόπημα για την ιδιωτικοποίηση της Υγείας από την αντιπολίτευση - Ανέβηκαν οι τόνοι με Γεωργιάδη-Πολάκη
-
Πρεμιέρα στο Ιόνιο έκανε το τουρκικό ελικοπτεροφόρο Anadolu
-
Eurovision 2024: Βίντεο από την πρώτη πρόβα της Ελλάδας με τη Μαρίνα Σάττι
Λίγες μόλις εβδομάδες από το λανσάρισμα του νέου Yaris, η Toyota βρίσκει την ευκαιρία να το ξαναφέρει στο προσκήνιο, παρουσιάζοντας την κορυφαία έκδοση T Sport, εφοδιασμένη με κινητήρα 1.8 λίτρων. Το Yaris T Sport θα κάνει την εμφάνισή του σε μορφή πρωτότυπου, εξοπλισμένο με τα ανάλογα αεροδυναμικά βοηθήματα που διαχωρίζουν τη θέση του από τις υπόλοιπες, συμβατικές εκδόσεις.
Στο ίδιο περίπτερο θα φιλοξενείται και το ανανεωμένο Prius, το οποίο δεν έχει αναβαθμιστεί μόνο εμφανισιακά αλλά και σε ο,τι αφορά τον εσωτερικό διάκοσμο και την οδική του συμπεριφορά. Η κύρια προσθήκη έχει να κάνει με το σύστημα Intelligent Park Assist που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να παρκάρει μόνο του! Χάρη σε ένα εξελιγμένο σύστημα αισθητήρων και λογισμικού, το IPA πραγματοποιεί μόνο του όλους τους απαιτούμενους ελιγμούς, αφήνοντας τον οδηγό να επεμβαίνει μόνο στην ταχύτητα.
Ενα ακόμα μοντέλο, που έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα των SUV, είναι το Urban Cruiser. Σε αντίθεση με το δεύτερο συνθετικό του ονόματος, που προδικάζει κάτι… μεγάλο, το συγκεκριμένο πρωτότυπο τοποθετείται κάτω από το RAV4, στην κατηγορία των Fiat Sedici και Daihatsu D-Compact. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου έγινε στο ευρωπαϊκό σχεδιαστικό κέντρο της Toyota, ED2 και αποτελεί μία ιδιαίτερη πρόταση, που ξεχωρίζει για το δυναμισμό και το μοντέρνο της χαρακτήρα.
Τέλος την παράταση θα κλέψουν τα πρωτότυπα Fine-T και I-Swing. Το πρώτο διαθέτει τις εξωτερικές διαστάσεις του Yaris, προσφέρει όμως την ευρυχωρία του Avensis(!) καθώς και μία πρωτοφανή ικανότητα ελιγμών, χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα διεύθυνσης που φέρει. Οσο για τις ανάγκες της κίνησης, χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα με κυψέλες καυσίμου, αποδεικνύοντας τη φιλικότητά του προς το περιβάλλον.
Το I-Swing, με τη σειρά του, τοποθετεί σε νέα διάσταση τη σχέση του ανθρώπου με το αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας εξελιγμένες ρομποτικές εφαρμογές και ένα πρωτοποριακό περιβάλλον εργασίας για τον οδηγό.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις