Απέτυχε το πείραμα της LineOne για δωρεάν Internet
Η προσδοκία χιλιάδων χρηστών του Internet για δωρεάν πρόσβαση υπέστη ισχυρό πλήγμα χθες, με την απόφαση της βρετανικής LineOne να σταματήσει την πολυδιαφημισμένη παροχή δωρεάν υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο -χωρίς συνδρομή και χωρίς χρέωση για την τηλεφωνική κλήση. Ο λόγος που η εταιρεία προχώρησε σε αναδίπλωση ήταν ότι το τρίμηνο πείραμά της αποδείχτηκε οικονομικά ασύμφορο.
Η προσδοκία χιλιάδων χρηστών του Internet για δωρεάν πρόσβαση υπέστη ισχυρό πλήγμα χθες, με την απόφαση της βρετανικής LineOne να σταματήσει την πολυδιαφημισμένη παροχή δωρεάν υπηρεσιών πρόσβασης στο Διαδίκτυο -χωρίς συνδρομή και χωρίς χρέωση για την τηλεφωνική κλήση. Ο λόγος που η εταιρεία προχώρησε σε αναδίπλωση ήταν ότι το τρίμηνο πείραμά της αποδείχτηκε οικονομικά ασύμφορο.
Η LineOne, κοινοπραξία της British Telecommunications και της United News & Media, παρείχε από το φετινό Απρίλιο δωρεάν πρόσβαση στο Internet επί 24ώρου βάσεως, πληρώνοντας για λογαριασμό των συνδρομητών της και την τηλεφωνική χρέωση. Η εταιρεία δεν είχε καν θέσει περιορισμούς στον αριθμό των συνδρομητών που θα μπορούσαν να εγγραφούν στην υπηρεσία. Ο μόνος όρος που επέβαλε στους ενδιαφερομένους για το δωρεάν Internet, ήταν να ξοδεύουν τουλάχιστον πέντε λίρες το μήνα (2.750 δραχμές) για τηλεφωνικές κλήσεις μέσω του συνεργαζόμενου φορέα τηλεπικοινωνιών Quip.
Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αντριου Χάργουντ, σε δήλωσή του στην εφημερίδα Daily Telegraph, δικαιολόγησε την απόφαση της εταιρείας, λέγοντας ότι τελικά ένας μικρός αριθμός συνδρομητών έκανε κατάχρηση της υπηρεσίας, παραμένοντας on line επί 24ώρου βάσεως. Απέφυγε, ωστόσο, να προσδιορίσει πόσοι θα έπρεπε να είναι οι χρήστες με δωρεάν πρόσβαση, ώστε να αποδειχτεί συμφέρουσα η υπηρεσία.
H εταιρεία ανακοινώνει το γεγονός στο δικτυακό της τόπο και υπόσχεται ότι από 1ης Σεπτεμβρίου θα ακολουθήσει νέα προσφορά σε συνεργασία με την BT.