Μία ψεύτικη διαφήμιση της Αpple έκανε τις τελευταίες ημέρες την εμφάνισή της στο Διαδίκτυο που απέσπασε την προσοχή του κοινού για να αποδειχτεί τελικά ότι δεν προέρχεται από την Αpple αλλά από δύο επίδοξους σκηνοθέτες διαφημιστικών σποτ.
Μία ψεύτικη διαφήμιση της Αpple έκανε τις τελευταίες ημέρες την εμφάνισή της στο Διαδίκτυο που απέσπασε την προσοχή του κοινού για να αποδειχτεί τελικά ότι δεν προέρχεται από την Αpple αλλά από δύο επίδοξους σκηνοθέτες διαφημιστικών σποτ.
Στη διαφήμιση παρακολουθούμε μία μυστηριώδη συνάντηση κατά την οποία πρόκειται να πωληθεί έναντι αδράς αμοιβής ένας υπερυπολογιστής G4 σε κατασκόπους. Η αστυνομία προσπαθεί να αποτρέψει τη συναλλαγή, αλλά τελικά μία από τις κατασκόπους καταφέρνει να τους ξεγελάσει και να διαφύγει με τον υπολογιστή.
Η διαφήμιση παρουσιάστηκε στο δικτυακό τόπο Ad Critic.com και προκάλεσε μεγάλο ενδιαφέρον από την πλευρά του κοινού, ενώ πολλοί πίστεψαν ότι πράγματι προέρχεται από την Αpple, αφού η εταιρεία πρόκειται να κυκλοφορήσει κάποια νέα προϊόντα της, όπως μετέδωσε το Μacnn την Πέμπτη.
Η διαφήμιση με τίτλο Espionage αποτελεί τελικά μία δοκιμή δύο νεαρών σκηνοθετών, των Καρλ Λάρσεν και Τζέιμς Ντοχ, οι οποίοι θέλησαν με αυτό τον τρόπο να κάνουν εντύπωση και να αποδείξουν τις ικανότητές τους.
Η διαφήμιση έχει πράγματι πολύ έντονο επαγγελματικό χαρακτήρα. Το κλιπάκι είναι διάρκειας ενός λεπτού και γυρίστηκε με μικρό προϋπολογισμό σε ένα εγκαταλελειμμένο διυλιστήριο έξω από το Λος Αντζελες.
Οι δύο επίδοξοι σκηνοθέτες επιθυμούν να ιδρύσουν μία εταιρεία παραγωγής διαφημιστικών σποτ.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Μια από τις πιο ωραίες φωνές της γενιάς της, η Βιολέτα Ίκαρη επιστρέφει στη δισκογραφία με το EP Σύννεφα Μπαλόνια, αλλά και στον Σταυρό του Νότου στις 26 Δεκεμβρίου.
Φροίξος Φυντανίδης
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας