Tο Twitter ακολουθώντας την πρακτική και άλλων Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για εφήμερη επικοινωνία ανακοίνωσε πως θα επιτρέπει πλέον στους χρήστες του να δημοσιεύουν φωτογραφίες και κείμενα που θα «ζουν» ένα 24ωρο.

Οι χρήστες θα μπορούν να επιλέγουν ποιες από τις δημοσιεύσεις τους θα εξαφανίζονται αυτόματα μετά από 24 ώρες.

Το Fleets ( στόλοι) όπως θα ονομάζεται η εφαρμογή στο Τwitter είναι ένα όνομα που αναφέρεται στη «φευγαλέα» φύση μιας σκέψης ή έκφρασης, θα κυκλοφορήσει για όλους τους χρήστες iPhone και Android παγκοσμίως τις επόμενες ημέρες, ανακοίνωσε η εταιρεία.

Το Twitter εκτιμά ότι πολλοί χρήστες του προβληματίζονται να συμμετέχουν στην «παγκόσμια πλατεία», για να μεταδώσουν τις σκέψεις τους και σπάνια τις δημοσιεύουν.

Η νέα δυνατότητα με το Fleets θα μπορούσε να διευκολύνει την επικοινωνία χωρίς να ανησυχούν οι χρήστες για ευρύτερο έλεγχο των θέσεων τους.

«Μάθαμε ότι μερικοί άνθρωποι αισθάνονται πιο άνετα να συμμετέχουν σε συνομιλίες στο Twitter με αυτήν την εφήμερη μορφή, οπότε αυτό που λένε ζει για μια στιγμή στο χρόνο», δήλωσε ο Joshua Harris, διευθυντής σχεδιασμού του Twitter. «Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα χώρο με λιγότερη πίεση που επιτρέπει στους ανθρώπους να εκφραστούν με τρόπο που αισθάνεται λίγο περισσότερο ασφαλής».

Η κίνηση του Twitter αποτελεί μέρος μιας μεγαλύτερης αλλαγής από εταιρείες Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης σε πιο ιδιωτικούς και προσωρινούς τρόπους κοινής χρήσης.

Καθώς η δημόσια κοινή χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει διαδώσει τοξικό περιεχόμενο και παραπληροφόρηση, πολλοί άνθρωποι προσπάθησαν να ελαχιστοποιήσουν τα ψηφιακά τους αποτυπώματα και να επικοινωνήσουν με πιο οικείες ομάδες.

Στόχος του Twitter είναι να προσεγγίσει και πιο νεανικά κοινά τα οποία όπως είχε εντοπίσει το Snapchat από το 2011 και πρωτοπόρησε σε αυτό επιθυμούσαν να διατηρήσουν τις φωτογραφίες και τις επικοινωνίες τους ιδιωτικές και προσωρινές.

Το Snapchat’s Stories είναι εφαρμογή, η οποία μεταδίδει αναρτήσεις κάποιου στους ακόλουθους του που εξαφανίζονται  24 ώρες αργότερα, έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλές.

Το Facebook και οι εφαρμογές του, συμπεριλαμβανομένου και του ιστότοπου κοινής χρήσης φωτογραφιών Instagram και της εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp, έχουν συμπεριλάβει αυτή την λειτουργία τα τελευταία χρόνια. Άλλοι, όπως το LinkedIn και το Pinterest, ακολούθησαν επίσης.

Το Twitter έχει καθυστερήσει στην τάση, εν μέρει λόγω της δημόσιας φύσης της πλατφόρμας του. Είναι επίσης πιο δύσκολο να δημιουργηθεί διαφήμιση για εφήμερες δημοσιεύσεις παρά για πιο μόνιμο περιεχόμενο, κάτι που ήταν ένα ακόμη εμπόδιο στην κατασκευή του προϊόντος για εφήμερες δημοσιεύσεις.

Σε δοκιμές που έγιναν σε  χώρες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών πρόσφατα, οι χρήστες αγκάλιασαν τη νέα δυνατότητα, ανέφεραν στελέχη του Twitter.

«Αυτοί που ήταν νέοι στο Twitter βρήκαν ότι είναι ένας ευκολότερος τρόπος να μοιραστούν ό, τι έχουν στο μυαλό τους», λένε ανώτατα στελέχη.

Το Twiiter πειραματίζεται για προφορική επικοινωνία μεταξύ των χρηστών του,  σε κλειστές Ομάδες και η εφαρμογή που δοκιμάζει ονoμάζεται Spaces. Οι επικοινωνίες δεν θα καταγράφονται στο πρότυπο του Clubhouse που χρησιμοποιούν οι gamers στην πλατφόρμα Discord.

Ο προβληματισμός που γεννάται τώρα, λόγω της «δημόσιας φύσης» και της λογικής της «παγκόσμιας πλατείας» είναι εάν η εφήμερη δημοσίευση θα οδηγήσει σε περισσότερο τοξικό περιεχόμενο και αν θα συμβάλλει περισσότερο στη διάδοση των fake news.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο